Jij bent lief.quote:
haha, nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb jij ook een koosnaam voor ;m?
Jij ook, maar dat durf ik niet te zeggen zo op een forumquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In principe mag ik mezelf een man noemen als ik 16 ben, want ik heb geen baby-face.
Dat komt hard aan heur.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want DW staat nu lekker wel in mijn fobo(
)
Haal me daar eens snel weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want DW staat nu lekker wel in mijn fobo(
)
Dat is stoer omdat je ouder bent enzo jwzquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat is er nou zo tof aan jezelf man kunnen noemen?
Ik ben achttien, bijna negentien, maar mooi dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind om een man te wezen. En dat hoef ik ook totaal niet, ik ben blij dat dat nog niet moet.
Als ik geen babyface meer heb vind ik alles goedquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben achttien, bijna negentien, maar mooi dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind om een man te wezen. En dat hoef ik ook totaal niet, ik ben blij dat dat nog niet moet.
Het zit je diep hè?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geen babyface meer heb vind ik alles goed
Alsof ik mezelf een vrouw noem.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij kan je lang wachten dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geen babyface meer heb vind ik alles goed
Bij mannen (/ jongetjesquote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf een vrouw noem.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij mannen (/ jongetjes) ligt het volgens mij iets gevoeliger...
Dat doe ik ook niet hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf een vrouw noem.
Ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oké, bij jongetjes niet dan...![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan je lang wachten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |