Mensen die een brug haddenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Siniti het volgende:
Mensen die een dak boven hun hoofd hadden
Ik moest onder de brug negerts
Ja jonge met mijn eerste salaris dat ik krijg als fulltime man. Is een vet kado kopen voor mijn moeder.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh mijn moeder heeft het nu helemaal prima hoor. Van de zomer waarschijnlijk verhuizen naar een mooie eengezinswoning aan het water, en volgende week gaat ze op vakantie naar Bonaire.
Maar als ik eens even m'n best doe op school en een baan heb over pak 'em beet 10 jaar waarmee ik flink wat verdien ga ik haar zo erg spoilen met allemaal shit. Ik heb zoveel respect voor m'n moeder. Ze heeft echt een moeilijke periode gehad zo'n 3/4 jaar geleden.
Bij mij komt er op die rekening nog steeds elk halfjaar 1k bij en dan nog rente, wat ook niet misselijk is. En ik ga morgen dus even een baan fixen jeweet, gewoon voor het extraatje.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar met mijn rekening van nu kan ik nog wel vooruit.
En zelf voeg ik centjes eraan toe uiteraard met mijn weekend job.
True, en je moet niet vergeten dat in de Randstad wonen waarschijnlijk stukken duurder is dan in het idyllische Limburg. En haha, dat idee had ik dus ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh mijn moeder heeft het nu helemaal prima hoor. Van de zomer waarschijnlijk verhuizen naar een mooie eengezinswoning aan het water, en volgende week gaat ze op vakantie naar Bonaire.
Maar als ik eens even m'n best doe op school en een baan heb over pak 'em beet 10 jaar waarmee ik flink wat verdien ga ik haar zo erg spoilen met allemaal shit. Ik heb zoveel respect voor m'n moeder. Ze heeft echt een moeilijke periode gehad zo'n 3/4 jaar geleden.
Mensen die een brug haddenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Siniti het volgende:
Ik mag niet met andere mensen flirten, dus hier ga ik niet op in.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zo arm dat ik niet eens arm ben maar been.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Siniti het volgende:
Moedersquote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg ook 500 euro per maand toegeschoven voor kleding.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij komt er op die rekening nog steeds elk halfjaar 1k bij en dan nog rente, wat ook niet misselijk is. En ik ga morgen dus even een baan fixen jeweet, gewoon voor het extraatje.
Eigenlijk wil ik wel eens wat terugdoen voor mijn ouders en wil ik geld bij elkaar hebben voor 19 februari want dat zijn ze 20 jaar getrouwd, niet dat het me lukt of zo, maar het idee is goed.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Seagal is hier wel de grootste bruut want ik geloof dat van dat dekentje welBosnië remember
Inderdaadquote:
Kleding is bij mij nog steeds van de kinderbijslag en als ik echt wat leuks zie krijg ik dat gewoon tussendoor, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Ik krijg ook 500 euro per maand toegeschoven voor kleding.
Maar mijn aangaan moet ik wel zelf betalen.
Ik moet ook binnenkort een cadeau halen, in februari zijn ze allebei jarig.
En mijn zusje morgen, maar daar heb ik al een cadeau voor gekocht.
wat jonge ik heb geeneens armen, die heb ik moeten verkopen om eten te kunne betalenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Tsjongejonge, het is nu gewoon opscheppen wie het armst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |