Je moet het ook nog even in Jip en Janneke-taal doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het 'm even gevraagd, Heks!
hahahha oke danquote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het 'm even gevraagd, Heks!
Dan zegt Liesbeth daarna, dat beide rails alsnog verwijderd dienen te worden, zodat er één rail weer geplaatst kan worden. Beraad over plaatsing van de linker- of rechterrail gaat dan een issue worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht Johan de opdracht gegeven hebben, komt Alsido morgen de rechterrails weer neerleggen en de linker verwijderen.
quote:
Vanmiddag speelden ze ook al de verkeerde versie van Just Like a Woman. Die van Nina Simone speelden ze niet. Discriminatie zeg ik je, want dat is echt wel de beste versie!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Niggers with Attitude niet door de censuur komt. En NWA zal ie wel niet snappen.
Maar dan kunnen we toch nog wel via die andere van hidiho hoop ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Sly idd iets posten of een nowliver (eerlijk) 'hier via de link was' en dat het 'een tijdelijke oplossing is, tot alles over is'.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanmiddag speelden ze ook al de verkeerde versie van Just Like a Woman. Die van Nina Simone speelden ze niet. Discriminatie zeg ik je, want dat is echt wel de beste versie!
Zou Harry toch stiekem een hekel aan negers hebben? Of zou het orkest afgezegd hebben?
Oh ik had het ook niet door hoor, iemand moest me erop wijzen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ben vandaag niet zo scherp en helder.
Hidiho kennende, lijkt me dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef shomila het volgende:
Maar dan kunnen we toch nog wel via die andere van hidiho hoop ik.
Check ook even haar versie van The House of the rising Sun. Die ken je wel maar vast nog niet zo.quote:
Maar hij bedoelt het goedquote:Ik weet niet wat het is met Harry, maar hij en dat hele vredesniksen irriteren me mateloos. Ik kan er niet eens meer om lachen. De enige USP van SV is voor mij vermoord. In naam der vrede.
Vond het vreemd Sly op de chat bij Hidi te zien, volgens Sly noteert Hidi toch IP nummers.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Sly idd iets posten of een nowliver (eerlijk) 'hier via de link was' en dat het 'een tijdelijke oplossing is, tot alles over is'.
Zit ik ook steeds aan te denken wanneer ik Harry daar zie liggen,quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Harry geen schone pyama?? en heeft hij wel van onderbroek gewisseld???
allemaal vragen, allemaal vragen, wie oh wie zal het zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |