Je heb helemaal gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten.
Ik had dr een voor je, maar die wilde je niet he![]()
Hij slaapt, ik wil spelen, stom pupje
Wat leuk, Ingquote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn diertjes gaan vastgelegd worden door Bliss![]()
![]()
Wel jammer dat Baloe er niet meer is, die was zooo fotogeniek
Sjuust!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh die, jaHuub en Claire van de gouden kooi
Ze zijn inmiddels al gescheiden
Als MB ze gemaakt heeft zal ik zeker een paar plaatsenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat leuk, IngWe krijgen het toch wel te zien eh?
Boh, echt, als jij t in je trui had hangen met zn neus tussen je boobs was je ook omquote:
Dat heb ik ook altijd; als ik eenmaal goed wakker geweest ben en daarna toch nog weer ga slapen, dan droom ik raar en slaap heel onrustig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef Enfermera het volgende:
Lekker vroeg naar bed vanavond!
Toen mn man er vanochtend uit ging (6 uur) ging ik nog even doorslapen maar heb zo slecht geslapen!Echt een soort nachtmerrie ofzo, lijkt net alsof ik niet geslapen heb.
![]()
Nja, zo lekker mn bedje in en hopen dak beter slaap
Aaaaaaw labello, hoe metromanquote:Op maandag 18 januari 2010 20:42 schreef JJH het volgende:
Zo, weer thuis. Ik geloof ook dat ik weet waarom ik alle labellos altijd kwijt ben.
*Ziet kat ermee in de rondte stiefelen
Van labello is het een kleine stap naar de mantyhosequote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van labello is het een kleine stap naar de mantyhose![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij distancieer ik me van het begrip metroman
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij distancieer ik me van het begrip metroman
Nu iets minder, maar met dat droge weer in een auto met de kachel aan is het anders niet te doenquote:
Ik draag geen geen geen... , what the fuck is that?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van labello is het een kleine stap naar de mantyhose![]()
[ afbeelding ]
Heeelemaal kut eigenlijk. Maar in april heb ik weer een klein projectje. Morgen overleg daarover. Gewoon twee observatiedagen met groepen kinderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@nokwanda hoe zit jij momenteel met werk?
Een panty voor mannen....haske hip!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu iets minder, maar met dat droge weer in een auto met de kachel aan is het anders niet te doen
[..]
Ik draag geen geen geen... , what the fuck is that?![]()
Heul niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een panty voor mannen....haske hip!
neuh, kelling draagt zequote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
punt 2.
Hoe weet ing in godesnaam van die dingen af? Hijst ze Mr Ing erin?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |