SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, weet niet of ik ze van je site mocht jatten
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dus die sjoet met z'n 3en gaat niet door?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh die, jaHuub en Claire van de gouden kooi
Ze zijn inmiddels al gescheiden
quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]Geweldige site (knap hoor ik doe je het niet na
) en prachtige foto's Ik hoop je nog eens nodig te hebben
Jullie weten me te vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Práchtige site MB. Mocht ik ooit nog eens een fotograaf nodig hebben dan ben jij de eerste aan wie ik zal denken!
Mooi! Rustig en toch sprankelend zo!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Nou oh-oh, gefeliciteerd met je nieuwe hondje dan maar![]()
Wat een raar verhaal
Mijn nieuwe site is af!http://www.fotoleonie.nl
Helemaal zelluf gedaan
[/spam]
Maes lees es een paar pagina's terugquote:Op maandag 18 januari 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldige site (knap hoor ik doe je het niet na
) en prachtige foto's Ik hoop je nog eens nodig te hebben
Van verdiende veren moet je niet gaan blozenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten me te vinden [ afbeelding ]
Bedankt allemaalHou nu maar op want ik ga blozen anders
quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze 2 vind ik zoooo gaaf![]()
Jammer dat ik al getrouwd ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, weet niet of ik ze van je site mocht jatten
Wel jammer iddIk ga er niet vanuit neequote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus die sjoet met z'n 3en gaat niet door?
Thanks oh-oh en Greysie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Bukken Bliss...dan steken wij er wel wat veren in![]()
Verdiende veertjes
Oke...en de zachte kant eerst?quote:
Mijn diertjes gaan vastgelegd worden door Blissquote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vooruit nog eentje dan
Tis jammer dat mn dieren zo'n hekel hebben aan cameras
Ik wil het altijd nog een keer doen, een echte shoot met allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vooruit nog eentje dan
Tis jammer dat mn dieren zo'n hekel hebben aan cameras
quote:
Yepquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke...en de zachte kant eerst?![]()
Wil je je de komende tijd toch meer gaan richten op je fotografie, nu je ff zonder werk zit?
Ja, dat is heel jammer iddquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn diertjes gaan vastgelegd worden door Bliss![]()
![]()
Wel jammer dat Baloe er niet meer is, die was zooo fotogeniek
Heb je al sollicitaties lopen?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep
Nou ja, ik wil ook weer werk hoor, maar nu had ik dus toch tijd en heb ik me dus maar op die site gestort, kon ik hem eindelijk maken zoals ik hem wilde. Dus ja, nu maar hopen dat het ook effect heeft op het aantal opdrachtjesMaar ik ben dus wel op zoek naar gewoon werk hoor.
Tom en Luna doen het ook goed op de gevoelige plaatquote:Op maandag 18 januari 2010 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is heel jammer idd
Maar ik heb er wel zin in verder
Op dit moment ben ik niet heel kieskeurigquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor werk zoek je MB?
Niks noemenswaardigsquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al sollicitaties lopen?
En wie weet loopt het straks zo storm dat je uberhaupt geen tijd meer hebt voor ander werk
Daar twijfel ik niet aanquote:Tom en Luna doen het ook goed op de gevoelige plaat
"And they called it puppy lohohohove...."quote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten.
Ik had dr een voor je, maar die wilde je niet he![]()
Hij slaapt, ik wil spelen, stom pupje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |