abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 11:48:28 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_76958924
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja en toch hoort dat bij de taak van een hulpverlener.. Zelfde als dat een brandweerman zich in een brandend huis waagt als ie hoort dat er mensen nog in leven kunnen zijn...
Er is wel een verschil tussen je leven wagen om iemand te redden, en je leven wagen voor iemand die zichzelf bewust iets wil aandoen! Die laatste kan je niet redden, een dag later ben je er niet en ligt-ie alsnog voor een trein.
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat ik opmaak uit de OP gaat het hier over geld dat zijn collega's en vrienden voor hem hebben ingezameld. Dit staat dus los van elke reguliere verzekering, gemeente-uitkering of bedrijfspot. Puur een gift, dus 50 % belasting.
In dat geval: je mag (uit m'n hoofd) elke 2 jaar bijna 3000 euro schenking krijgen van iemand, zonder iets te betalen. Er staat nergens dat je niet van 50 mensen 2000 euro pp mag krijgen, m.a.w. schenkingen moet je niet via een stichting laten lopen, maar gewoon persoonlijk.
censuur :O
pi_76959114
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen je leven wagen om iemand te redden, en je leven wagen voor iemand die zichzelf bewust iets wil aandoen! Die laatste kan je niet redden, een dag later ben je er niet en ligt-ie alsnog voor een trein.
Dat hoeft niet natuurlijk. Mensen kunnen ook tijdelijk het niet meer zien zitten en dan met de juiste hulp wel door willen leven. Tuurlijk zijn er mensen die het blijven proberen, maar denk niet dat je zwartwit kan zeggen iedereen die zelfdoding wil plegen moet je maar gewoon de gang laten gaan.
pi_76959254
De belastingdienst kan weer ergens een paar euro's vanaf schrapen, om het vervolgens te besteden aan dure interim managers of mislukte overheidsprojecten.

Leuker kunnen we het niet maken....
pi_76959733
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Freak188 het volgende:
De belastingdienst kan weer ergens een paar euro's vanaf schrapen, om het vervolgens te besteden aan dure interim managers of mislukte overheidsprojecten.

Leuker kunnen we het niet maken....
En jij denkt echt dat iemand dit bij de belastingdienst actief aan het uitzoeken is? Een controller ziet daar bij BSN 12345678 een ton aan inkomsten staan, waarover men nog belastingplichtig is, en dus gaat er een aanslag heen. Die gaan echt niet even bellen om te vragen hoe zielig men wel niet is. Nog even afgezien van het feit dat dit een extra uitkering is uit een speciaal fonds, een bonus zo je wilt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:13:26 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_76959830
Man moet belasting betalen shocker!!!1

Stop de perzen!!

Eh ik bedoel persen!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:01:06 #32
3542 Gia
User under construction
pi_76966247
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:48 schreef RemcoDelft het volgende:

In dat geval: je mag (uit m'n hoofd) elke 2 jaar bijna 3000 euro schenking krijgen van iemand, zonder iets te betalen. Er staat nergens dat je niet van 50 mensen 2000 euro pp mag krijgen, m.a.w. schenkingen moet je niet via een stichting laten lopen, maar gewoon persoonlijk.
Inderdaad. Op die manier hadden ze onder een dergelijke belasting uit kunnen komen. Beetje onnadenkend. Maar ja, als je kunt nadenken wordt je ook geen agent, natuurlijk.
pi_76966967
heeft rob nou die website zelf nog gemaakt ook?
quote:
Het geld is o.a. bedoeld voor een
nieuwe aangepaste auto.
Waarom persee nieuw? ik rij ook in een 2e hands, wil prima
quote:
Wilt u ook dat uw logo vermeld wordt op deze website?
Dat kan d.m.v. een minimale bijdrage te storten van ¤ 250,-
ach de situatie uitbuiten he
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_76972632
voor 2000 exclusief loyaal aan de staat

en daarna flink genaaid

maandag 18 januari 2010 @ 17:10:16 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_76972833
Ach, hij heeft ongetwijfeld ook heel wat mensen geld afgetroggeld ivm door een rood voetgangerslicht lopen als er niemand in de buurt is of een trekhaak die half voor het nummerbord zit en vervolgens de paspoort vergeten bonus multiplier eroverheen gegooid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76973260
maar in 1984, toen deze man klaar was met zijn opleiding was politiewerk wel anders. je wordt echt behoorlijk geleefd tegenwoordig. ik weet wat ze verdienen, en het is geen vetpot. met kantoorwerk verdien je al snel meer en heb je fatsoenlijke tijden en geen gevaar.
pi_76977275
beetje cru om de site voor iemand in een rolstoel wijLOPENvoorrob te noemen !
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 januari 2010 @ 18:49:34 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76977299
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef L-uuc het volgende:
beetje cru om de site voor iemand in een rolstoel wijLOPENvoorrob te noemen !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76980854
quote:
Dubbel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')