juustemquote:Op maandag 18 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik nog wiet rookte werd ik daar juist depressief van. Ik ging daar heel negatief van malen, kwam helemaal vast te zitten in de zwartste krochten en spelonken van mijn ziel.
[..]
Nepjunk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
juustemdat heb ik als ik in een depressieve bui ga zitten blowen.
vandaag ga ik dus niet blowen.
Opgeverquote:Op maandag 18 januari 2010 10:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
Vertel het maar niet in Amerika dat het vandaag blue monday is trouwens, want daar hebben ze het al zo moeilijk met het feit dat Pandora niet echt bestaat.
Je moet gewoon sowieso niet meer blowen. Ik ben ook gestopt, qua goed voornemen 2010. Dat was trouwens één van de redenen voor die blue monday: falende goede voornemens. Ha! Er faalt hier helemaal niks! Vandaar dat ik er geen last van heb, stelletje tranenplengers.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan verdien je het ook gewoon om depri te worden. Zo is 't ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Pakspul het volgende:
Losers daar zeg, echt hoe verzin je zoiets om daar depri om te worden
Die linksdraaiende dolfijnvriendelijke batikhippie-planeet uit Avatar.quote:
Good 4 you!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet gewoon sowieso niet meer blowen. Ik ben ook gestopt, qua goed voornemen 2010.
Ja die bestaat gewoon hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die linksdraaiende dolfijnvriendelijke batikhippie-planeet uit Avatar.
Sorry to break this to ya man, maar: Nee. Dat was een film.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sorry to break this to ya man, maar: Nee. Dat was een film.![]()
Schrijf dit op Paul: geen 3D-films meer. En hou je er aan. Je bent er nog niet klaar voor.
Geslacht: vrouwquote:
Over een uur of twee is het alweer twee uur dichter bij het einde van de werkdag en Blue Monday.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:06 schreef Adelante het volgende:
Geslacht: vrouw
Kom over een uur of twee nog maar eens langs.
Ik heb het juist met zondag. Bloody Sunday.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
Terwijl ik eigenlijk dinsdagen veel deprimerender vind. Suicide Tuesday.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |