Beter dan wanneer je zelf er voor springt. Dan word je dag vanzelf deprimerend.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mensen die anderen aanzetten om voor een trein te springen![]()
Alsof die mensen op een trein zitten te wachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:08 schreef BorusBulldog het volgende:
Kan het me goed voorstellen dat er nu in Haiti genoeg mensen zijn die zo depressief zijn dat ze graag voor de trein springen.
Helaas rijden die treinen daar voorlopig niet
hier nog iemand.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:08 schreef alors het volgende:
Correct, straks een tentamen wat ik gewoon niet in mijn hoofd kan krijgen
Dat dus.quote:
Weer eens te laat begonnen met studerenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:08 schreef alors het volgende:
Correct, straks een tentamen wat ik gewoon niet in mijn hoofd kan krijgen
Het is dat ik zelf nog met de trein terug naar huis moet vanavond, anders zou ik zeggen: het ruimt wel mooi op.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Dat dus, weet ook niet echt waardoor, maar het bed uitkomen was een vrij onmogelijke opgave vanmorgenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:04 schreef fathank het volgende:
Kan me er wel in vinden. Chagrijnig, brak en totaal geen zin om te werken. Maar om mezelf nou voor de trein te gooien is weer het andere uiterste..
omgquote:Op maandag 18 januari 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Om de depressie tegen te gaan, een opbeurend chanson:
Dit geeft het leven weer een beetje zin in deze donkere tijdenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Wiet ookquote:Op maandag 18 januari 2010 10:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit geeft het leven weer een beetje zin in deze donkere tijden
Jezus heyquote:Op maandag 18 januari 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat tussen de rails soms kabouters wonen die iedere wens vervullen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
of het maakt alles nog erger.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, wiet geeft geen zin. Wiet haalt alleen de scherpe randjes van de donkerte.
*krast meequote:Op maandag 18 januari 2010 10:34 schreef TGVkopper het volgende:
*krast
Dat denk je maar, dat laten je hersenen je alleen maar denken om al je verdriet en pijn te verbergen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:31 schreef zovty het volgende:Helemaal niet
.
Vandaag
is juist
fantastisch
!
Op korte termijn niet, lange termijn soms wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
of het maakt alles nog erger.
Oh, daar kan ik prima mee leven!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat denk je maar, dat laten je hersenen je alleen maar denken om al je verdriet en pijn te verbergen.
Je moet ook niet alleen maar wiet gebruikenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik nog wiet rookte werd ik daar juist depressief van. Ik ging daar heel negatief van malen, kwam helemaal vast te zitten in de zwartste krochten en spelonken van mijn ziel.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:33 schreef zovty het volgende:
Ja en twee dagen later ben je dan gegarandeerd depressief genoeg om een touw en de dichtstbijzijnde boom te gaan zoeken, omdat al je dopamine-reserves ineens op zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:37 schreef Pakspul het volgende:
Je moet ook niet alleen maar wiet gebruikendachten jullie dat ofzo?
![]()
![]()
Eerst goed wat hallucinerende middelen in combinatie met wat extase en dan tijdje aan de waterpijp borrelen om de scherpe randjes er af te halen
Het duurt inderdaad even voordat je het effect er van echt merkt en dan weet je waarom het drugs isquote:Op maandag 18 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik nog wiet rookte werd ik daar juist depressief van. Ik ging daar heel negatief van malen, kwam helemaal vast te zitten in de zwartste krochten en spelonken van mijn ziel.
Maar je weet wel hoe het komt dat die dopamine reserves opzijn en dat het vanzelf weer beter gaat. Voldoende reden om het nog even een paar daagjes uit te stelken.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik nog wiet rookte werd ik daar juist depressief van. Ik ging daar heel negatief van malen, kwam helemaal vast te zitten in de zwartste krochten en spelonken van mijn ziel.[quote]
Dat kan ook nog.
Ik word er altijd wel gelukzalig numb van, maar in die toestand bereik je niks in je leven, dus dat is ook niet alles. Tenzij je streeft naar gelukzalig numb zijn, dan ben je snel klaar.
[quote]Ja en twee dagen later ben je dan gegarandeerd depressief genoeg om een touw en de dichtstbijzijnde boom te gaan zoeken, omdat al je dopamine-reserves ineens op zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |