quote:
Hij heeft het nog best wel 'ver geschopt' voor iemand die zó verstoken is van talent, kennis en intellect.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:45 schreef belendel12 het volgende:
Jody heeft alleen maar pijnlijke momenten lijkt het wel
Heb eigenlijk nooit van hem gehoord op dat ene hitje na danquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij heeft het nog best wel 'ver geschopt' voor iemand die zó verstoken is van talent, kennis en intellect.
Ik ook nauwelijks, hoor. Maar toch heb ik hem over de jaren heen toch nog zo nu en dan op de buis zien verschijnen. Vooral in de roddelrubrieken, en dan met nieuws in de trant van dat er bij hem thuis was ingebroken of zo. Kennelijk is hij toch dusdanig belangrijk (geweest) dat zijn lotgevallen nog worden vermeld op televisie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef belendel12 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit van hem gehoord op dat ene hitje na dan
Daarom ging BZN in het Frans zingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutaccent hebben die Volendammers toch.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef tong80 het volgende:
Kan Manon Thomas vrijwillige euthanasie laten plegen ?
Goed verwoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Anny Schilder...zij is volkomen ééndimensionaal en zo ziet zij de wereld zelf ongetwijfeld ook.
Zij heeft echt geen idee wat ze daar doet...ze pikt de dubbele bedoeling er nooit uit...heel triest. Same goes for Bonny. Maar die is tenminste nog best lief...Anny is een kille.
Maar Anny blijf wel die domme glimlach op haar gezicht houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Anny Schilder...zij is volkomen ééndimensionaal en zo ziet zij de wereld zelf ongetwijfeld ook.
Zij heeft echt geen idee wat ze daar doet...ze pikt de dubbele bedoeling er nooit uit...heel triest. Same goes for Bonny. Maar die is tenminste nog best lief...Anny is een kille.
quote:
Dat zie je vaak bij mensen die niet helemaal begrijpen wat er nu allemaal precies gebeurt. Ze realiseert zich nog net dat ze iets 'mist', en probeert heer verwarring te verhullen met een schaapachtig lachje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:02 schreef belendel12 het volgende:
[..]
Maar Anny blijf wel die domme glimlach op haar gezicht houden
Omg heb je jou weer met zo iets domsquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef tong80 het volgende:
Kan Manon Thomas vrijwillige euthanasie laten plegen ?
Jou watquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omg heb je jou weer met zo iets doms
Gelukkig ben jij zo superieur.quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef gnilrednoz het volgende:
ey, ben ik de enige die het echt een behoorlijk kansloos stelletje vind? ik word er gewoon een beetje droevig van, zoveel mongolen bij elkaar
Eens.quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef gnilrednoz het volgende:
ey, ben ik de enige die het echt een behoorlijk kansloos stelletje vind? ik word er gewoon een beetje droevig van, zoveel mongolen bij elkaar
Behoor jij tot intimi ofzo?quote:Op zondag 25 april 2010 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind met deze mensen erg leuk..Vooral Hans en Viool.
Want ik ben geen intimi...quote:Op zondag 25 april 2010 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind met deze mensen erg leuk..Vooral Hans dhr. Van der Togt en Viool mevr. Holt.
Ik zeg ook Viool, Paul, Hans, enz...maarrequote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor..gelukkig niet, maar ze noemen Viola toch Viool!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |