Klopt, het was verre van een goede wedstrijd...quote:
Thxquote:Op maandag 18 januari 2010 06:34 schreef Bramaldo11 het volgende:
VIdeo: Enkele hoogtepunten Andy Roddick - Thiemo de Bakker
Michelle Lacher de Brito, vergeef me de eventuele fouten in de spelling.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef franklop het volgende:
weet iemand trouwens de naam van die portugeze schreeuwlelijk die in Parijs het publiek tegen dr kreeg?'ben het even kwijt
ah dankquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Michelle Lacher de Brito, vergeef me de eventuele fouten in de spelling.
Gelukkig.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Tim86 het volgende:
De dame in kwestie ging er keihard af in de qualies hier: Larcher de Brito
Roemeens Halep..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig.
Opzouten met dat gekrijs.
Wie was dat wijf met die ontzettend dikke memmen ook alweer die ze liet verkleinen? Israelische ofzo...
Doet ze ook mee?
wow als je die finale in het stadion hebt mogen kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Tennis![]()
Damnit, vorig jaar was ik zelf nog bij de Australian Open. Wat was dat gaaf zegEcht alle toppers zien spelen, zelfs naar de herenfinale geweest, echt fantastisch
Er is daar zo'n leuke sfeer. Echt wow
Zou zo teruggaan
![]()
Ohja toen ik daar was liep ik ook een keer naar de wc te zoeken en ineens haalt er zo'n gast naar me uit, zo van pas op ofzo. Ik kijk op van huh, blijkt het een bodyguard te zijn van Serena Williams die fokking 2 meter voor me liep en dat had ik niet gezien
![]()
![]()
![]()
Maar ff ontopic: heb nog geen wedstrijden gezien van dit jaar, ik ben iig voor de Zwoele Zwitser, Federer of courseEn van de dames mag Sjarapova wel winnen, of Clijsters
Ik denk ook wel dat Sharapova gaat winnenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Tennis![]()
Damnit, vorig jaar was ik zelf nog bij de Australian Open. Wat was dat gaaf zegEcht alle toppers zien spelen, zelfs naar de herenfinale geweest, echt fantastisch
Er is daar zo'n leuke sfeer. Echt wow
Zou zo teruggaan
![]()
Ohja toen ik daar was liep ik ook een keer naar de wc te zoeken en ineens haalt er zo'n gast naar me uit, zo van pas op ofzo. Ik kijk op van huh, blijkt het een bodyguard te zijn van Serena Williams die fokking 2 meter voor me liep en dat had ik niet gezien
![]()
![]()
![]()
Maar ff ontopic: heb nog geen wedstrijden gezien van dit jaar, ik ben iig voor de Zwoele Zwitser, Federer of courseEn van de dames mag Sjarapova wel winnen, of Clijsters
Je was me net voorquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Sharapova gaat winnen
Ja dat was echtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
wow als je die finale in het stadion hebt mogen kijkenrespect...En dat Australische publiek is gewoon het allerbeste, grotere sportliefhebbers heb je niet
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja dat was echtIk wilde zoooo graag Rafa en Federer tegen elkaar zien spelen, maar was echt heel bang dat het een of andere rare finale zou worden, zoals het jaar daarvoor (Tsonga vs Djokovic
), daar betaal ik liever geen 280 dollar voor
Uiteindelijk toch de gok genomen ruim een week voordat de finale was, en verdomd wat was ik blij dat het idd Rafa - Fed werd
Alleen jammer dat Fedje verloor, maar Nadal sloeg wel een arm om hem heen en dat was echt zo lieeeeff
![]()
![]()
Was echt het tofste ooit iddWah, als ik er nu aan terugdenk...
Heb gelukkig heel veel foto's + filmpjes, en heb ook zo'n lekkere zachte handdoek gekocht
![]()
Wil er zeker nog eens heenHeb wat filmpjes van dat Hit for Haiti zitten bekijken, dat zag er echt zooo leuk uit! Echt wat een sfeer, geweldig
Lekker flauw. Ik gebruik gewoon veel smileys als ik enthousiast ben, mag dat? Maargoed bij deze eentje voor jou:quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.
smilies zijn cool!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.
Beter zo. Dat bespaart het publiek en de kijkers oordoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Tim86 het volgende:
De dame in kwestie ging er keihard af in de qualies hier: Larcher de Brito
De hoeveelste bagel op dit toernooi is het?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef wimderon het volgende:
Berdych pakt de eerste set met 6-0, Haase heeft 7 punten gemaakt.
Nu welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:37 schreef F.M.D. het volgende:
krijg je zeldzame 2 breakpunten, benut je ze niet
en daar is de derde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |