Hij moet echt wel meekunnen als ik dit zo zie, maar zoals al eerder gemeld maakt ie erg domme tactische fouten.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:31 schreef TheArt het volgende:
Goede hold hoor van Thiemo.
De Engelsen op ES2 zijn in ieder geval aardig lovend. Wel leuk om te horen.
Hij had verschillende opties, maar een blind geslagen crosscourt forehand met je rug naar het net was wel de meest belachelijke. Leuk als het goed gaat, maar zoiets moet je niet doen op die stand..quote:Op maandag 18 januari 2010 05:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kon er weinig anders mee. Gewoon een zeer slimme bal van Roddick.
Hij kon er echt weinig anders mee, geloof me. Vollerend kon hij er niet bij, dus dan moest het zo. Het enige wat hij wat tegen heeft, is dat het er zo nonchalant uitziet, maar verder was er weinig anders mee te doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had verschillende opties, maar een blind geslagen crosscourt forehand met je rug naar het net was wel de meest belachelijke. Leuk als het goed gaat, maar zoiets moet je niet doen op die stand..
Zo zag ik het echt niet...hij koos er zelf voor door zo in te stappen. Misschien lag de fout uiteindelijk in zijn voetenwerk waardoor hij dat moest doen, maar zo kwam het niet op mij over.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kon er echt weinig anders mee, geloof me. Vollerend kon hij er niet bij, dus dan moest het zo. Het enige wat hij wat tegen heeft, is dat het er zo nonchalant uitziet, maar verder was er weinig anders mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |