dat ze volledig nuchter haar teksten typt is wel een feit ja...quote:Op maandag 18 januari 2010 04:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pumpkin is puur en clean respect voor deze geheelonthoudster mogen de here Jezus zelve naar de aarde terugkeren om Thyra te kronigen met de almachtige kroon van het licht en moge zij ons begeleiden naar het huis van maccaroni en vreugde
ik ben rotterdammer , kom regelmatig in amsterdam , maar helaas mn vriendikke is daar nu niet , dus je bent welkom om hier te komen , mits je fris bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:28 schreef JanPiraat het volgende:
Kitao jij ik een pakje boter en een fles johnny walker (en wie weet wat nog meer) morgenavond om 9 uur @ amsterdam centraal ?
Ik snap nu waar dat pakje boter voor isquote:Op maandag 18 januari 2010 04:30 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben rotterdammer , kom regelmatig in amsterdam , maar helaas mn vriendikke is daar nu niet , dus je bent welkom om hier te komen , mits je fris bent.
Ik ben een aantal keren in Rotterdam geweest maar die vibe die daar hing was niet zo fijn of ik kwam in de verkeerde buurtenquote:Op maandag 18 januari 2010 04:30 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben rotterdammer , kom regelmatig in amsterdam , maar helaas mn vriendikke is daar nu niet , dus je bent welkom om hier te komen , mits je fris bent.
je moet ook niet in de maashaven duiken snorkelaar..quote:Op maandag 18 januari 2010 04:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keren in Rotterdam geweest maar die vibe die daar hing was niet zo fijn of ik kwam in de verkeerde buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |