jij denkt zeker dat je ongestraft een Feyenoorder kan naaien ?!quote:Op maandag 18 januari 2010 04:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar wilde ik je eigenlijk helemaal mee insmeren nadat we die Johnny Walker ophadden
die zatte griet kan het verschil toch niet meer zien tussen een K en een T..quote:Op maandag 18 januari 2010 04:34 schreef JanPiraat het volgende:
die pompoen zit stiekem nog mee te kijken hoor maar ze durft niks meer te posten
ik hoop t wel , wegwezen met duizendtellers...quote:Op maandag 18 januari 2010 04:37 schreef JanPiraat het volgende:
Kan je ontslagen worden als developper hierdoor ?
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:37 schreef JanPiraat het volgende:
Kan je ontslagen worden als developper hierdoor ?
oh wachtquote:Op maandag 18 januari 2010 04:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]alsof hn wat voor MIJ doen
ik doe alleen wat voor hun
Maar toch wil ik een ontslag zien en rectificatie op de frontpage waarin je je excuses aanbied en emotionele schade ¤ 6.50quote:Op maandag 18 januari 2010 04:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]alsof hn wat voor MIJ doen
ik doe alleen wat voor hun
als piraat hak je meteen een kopje kleiner ipv excuses te eisen ....of zijn jullie goede bekenden ?quote:Op maandag 18 januari 2010 04:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar toch wil ik een ontslag zien en rectificatie op de frontpage waarin je je excuses aanbied en emotionele schade ¤ 6.50
neunhhquote:Op maandag 18 januari 2010 04:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar toch wil ik een ontslag zien en rectificatie op de frontpage waarin je je excuses aanbied en emotionele schade ¤ 6.50
Neen die enge rare man wil ik niet kennenquote:Op maandag 18 januari 2010 04:41 schreef kitao het volgende:
[..]
als piraat hak je meteen een kopje kleiner ipv excuses te eisen ....of zijn jullie goede bekenden ?
K I T A O , blindequote:Op maandag 18 januari 2010 04:42 schreef JanPiraat het volgende:
excuses voor mijn walgelijke gedrag katio ik ga slapen ajuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |