Ze betaald ons hiervoor hahaha ja sorry ik wordt nu vast ontslagen door haar maar de waarheid moet aan het ligt komenquote:
de orginele TS had waarschijnlijk intenties! lok lok xDquote:Op maandag 18 januari 2010 04:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze betaald ons hiervoor hahaha ja sorry ik wordt nu vast ontslagen door haar maar de waarheid moet aan het ligt komen
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
je bent jaloers dat jij alleen maar z/w wfotos kan maken
ben jij haar dienaar ipv piraat ?quote:Op maandag 18 januari 2010 04:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze betaald ons hiervoor hahaha ja sorry ik wordt nu vast ontslagen door haar maar de waarheid moet aan het ligt komen
die heb ik zelf eens keer gezongen op animatie showquote:
k DaN lIeFeUrRtttquote:Op maandag 18 januari 2010 04:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
is niet erg hoor sgatjuh ik vind je nog steeds leuk
ik heb ook moulin rouge gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 04:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die heb ik zelf eens keer gezongen op animatie show
moest van school
trustenquote:Op maandag 18 januari 2010 04:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
Goed bijna dicht, ik ga pittenLoeters
Njah via via ik was eerst bevriend met haar kat want ik ben autistisch en bang voor mensen maarja toen moest ik een zak over mn kop doen en haar dienaar worden zit in de kelder daar as we speakquote:
je weet niks broquote:Op maandag 18 januari 2010 04:11 schreef kitao het volgende:
ik zie een grietje die een stuk of tien gasten om haar vingertje windt , klopt dat of mis ik een stukje ?
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als niemand het doet doe ik het wel
Je moet ens weten wat ze van plan zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 04:11 schreef kitao het volgende:
ik zie een grietje die een stuk of tien gasten om haar vingertje windt , klopt dat of mis ik een stukje ?
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:11 schreef kitao het volgende:
plastic zak , wurgsex?quote:Op maandag 18 januari 2010 04:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah via via ik was eerst bevriend met haar kat want ik ben autistisch en bang voor mensen maarja toen moest ik een zak over mn kop doen en haar dienaar worden zit in de kelder daar as we speakPumpkinFritzl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |