Seks? Misschien bonken z'n ouders wel omdat ze last van hem hebbenquote:
Morgen zijn we er weer hoor, je weet ons te vinden nuquote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef Lotte. het volgende:
OMG IK BEN ER NOG. Ik was nog even aan het checken of jullie echt geen ruzie gingen maken, maar nee, jullie zijn best lief.Daaagzzzzzz
echt nietquote:Op maandag 18 januari 2010 03:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Seks? Misschien bonken z'n ouders wel omdat ze last van hem hebben
trusten high music compatibility ladyquote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef Lotte. het volgende:
OMG IK BEN ER NOG. Ik was nog even aan het checken of jullie echt geen ruzie gingen maken, maar nee, jullie zijn best lief.Daaagzzzzzz
waarom moet ik hierom lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:42 schreef TwyLight het volgende:
ik ga ff een nieuw glas vullen
je mag verdomme niet gaan slapen voor dit topic vol is anders bel ik je opquote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
gaat dit topic dan nog sneller?
het is pumpkinbedtijd
Omdat droogquote:
nee nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
gaat dit topic dan nog sneller?
het is pumpkinbedtijd
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef Pingwingei het volgende:_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen twylight mag me bellenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je mag verdomme niet gaan slapen voor dit topic vol is anders bel ik je op
neequote:Op maandag 18 januari 2010 03:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom naar je huis en dan voer ik je kat en stop een lege envelop in je brievenbus verdomme
neequote:Op maandag 18 januari 2010 03:46 schreef choclat het volgende:
Denken jullie dat die paar uur slaap het nog waard is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |