ik heb oordopjes in maar wel fucking hard zodat iedereen kan horenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik wil ook muziek luisteren maar iedereen slaapt, en ik lig al in bed dus ik ga geen oordopejs pakkene nszo
Zet je volume heul zacht, doe ik dalijk ook met mijn feletoonquote:Op maandag 18 januari 2010 03:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik wil ook muziek luisteren maar iedereen slaapt, en ik lig al in bed dus ik ga geen oordopejs pakkene nszo
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zet je volume heul zacht, doe ik dalijk ook met mijn feletoon
quote:
je leeft nog!quote:Op maandag 18 januari 2010 03:34 schreef Lotte. het volgende:
Your musical compatibility with janpiraat89 is High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Snoop Dogg, Rammstein, The Doors and Dr. Dre.
dingdingdingding!
Nou ik verveel me niet meer, dus ik ga over 5 minuutjes slapen.Welterusten
waarom zijn ze boos danquote:Op maandag 18 januari 2010 03:33 schreef TwyLight het volgende:
ik luister nu deze:
gelukkig heb ik bose oordopjes
Waarom?quote:
Ja natuurlijk, maar jullie zijn zo... zo... overweldigend!quote:
Vind ik niet, plezier vind ik wel tellenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Winnen en verliezen, daar gaat het toch om?
Trustenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:34 schreef Lotte. het volgende:
Your musical compatibility with janpiraat89 is High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Snoop Dogg, Rammstein, The Doors and Dr. Dre.
dingdingdingding!
Nou ik verveel me niet meer, dus ik ga over 5 minuutjes slapen.Welterusten
EUH DU DUDUDUDU DUDUDUD EUH DUDUDUDUDDU EUH DUDUDUDquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
kan je lekkurr aan mn handles zitten jatogg
ja zodat ik net een muffin ben en je me lekker op kan etenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]alleen als ze over je broek hangen en je strakke shirtjes aan doet
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
EUH DU DUDUDUDU DUDUDUD EUH DUDUDUDUDDU EUH DUDUDUD
matryoshkaquote:Op maandag 18 januari 2010 03:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja zodat ik net een muffin ben en je me lekker op kan eten![]()
![]()
er zit een gat in mn macbook, en nu m aakt het een irritant geluid
quote:
jij bejmt ook dronken want je faalt mt qyotenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
maar wel machtig om weer een keer te horen
teveelquote:Op maandag 18 januari 2010 03:40 schreef TwyLight het volgende:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Maar ik ben wel schattigquote:Op maandag 18 januari 2010 03:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik en mijn dikke vriendjes:) waaronder HJ
![]()
![]()
dat is mijn allerbeste vriendinnetje
![]()
Nee jij had zo veelquote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij bejmt ook dronken want je faalt mt qyoten
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik en mijn dikke vriendjes:) waaronder HJ
![]()
![]()
dat is mijn allerbeste vriendinnetje
![]()
Seks? Misschien bonken z'n ouders wel omdat ze last van hem hebbenquote:
Morgen zijn we er weer hoor, je weet ons te vinden nuquote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef Lotte. het volgende:
OMG IK BEN ER NOG. Ik was nog even aan het checken of jullie echt geen ruzie gingen maken, maar nee, jullie zijn best lief.Daaagzzzzzz
echt nietquote:Op maandag 18 januari 2010 03:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Seks? Misschien bonken z'n ouders wel omdat ze last van hem hebben
trusten high music compatibility ladyquote:Op maandag 18 januari 2010 03:41 schreef Lotte. het volgende:
OMG IK BEN ER NOG. Ik was nog even aan het checken of jullie echt geen ruzie gingen maken, maar nee, jullie zijn best lief.Daaagzzzzzz
waarom moet ik hierom lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:42 schreef TwyLight het volgende:
ik ga ff een nieuw glas vullen
je mag verdomme niet gaan slapen voor dit topic vol is anders bel ik je opquote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
gaat dit topic dan nog sneller?
het is pumpkinbedtijd
Omdat droogquote:
nee nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
gaat dit topic dan nog sneller?
het is pumpkinbedtijd
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:43 schreef Pingwingei het volgende:_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen twylight mag me bellenquote:Op maandag 18 januari 2010 03:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je mag verdomme niet gaan slapen voor dit topic vol is anders bel ik je op
neequote:Op maandag 18 januari 2010 03:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom naar je huis en dan voer ik je kat en stop een lege envelop in je brievenbus verdomme
neequote:Op maandag 18 januari 2010 03:46 schreef choclat het volgende:
Denken jullie dat die paar uur slaap het nog waard is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |