SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:30 schreef JanPiraat het volgende:
Nergens te bekennen maar als er een naamtopic wordt gehouden dan zijn de pompoenen gaar hoor![]()
![]()
Jij hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:27 schreef D3ft0n3 het volgende:
Voor de betere nachtbaggervette avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als iemand tegen je zegt; jij hier?? en daarna begint te huilen is dat geen haat. Naar alle waarschijnlijkheid is ze blij om je te zien en kan zij de emoties niet meer aan. (tis een vrouw he...)quote:
ohquote:Op maandag 18 januari 2010 01:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niet, en ik heb altijd gelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja we zijn al over de helftquote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja dit gaat echt een van de langstlopende reeksen worden evarrr
Gebrek aan inspiratie.quote:
Mjah mjah dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt; jij hier?? en daarna begint te huilen is dat geen haat. Naar alle waarschijnlijkheid is ie blij om je te zien en kan hij de emoties niet meer aan.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah mjah dat is ook mogelijk.
Toen ik mijn oma voor het laatst zag zei ze ook: ''jij hier'' al jankend en toen kreeg ze een hartaanval dus dit ligt nogal gevoelig voor me
het spijt me sgatjuh je weet tog dak ut nie persoonlijk bedoelde ehhhquote:Op maandag 18 januari 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah mjah dat is ook mogelijk.
Toen ik mijn oma voor het laatst zag zei ze ook: ''jij hier'' al jankend en toen kreeg ze een hartaanval dus dit ligt nogal gevoelig voor me
Je hebt in ieder geval geen hartaanval, dus deze naamtopicreeks is voorlopig nog niet ten einde...quote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
het spijt me sgatjuh je weet tog dak ut nie persoonlijk bedoelde ehhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja dit gaat echt een van de langstlopende reeksen worden evarrr
banquote:Op maandag 18 januari 2010 01:33 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ja hoor, weet alleen niet wat de consequenties van zoiets zijn
note zijn.quote:
Als je er 100en hebt kun je er een block van maken en er van alles op schrijven dus doorknallen met die naamtopicsquote:
Want haar hart viel jou neefje aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee dat was mn neefje die achter me stond en 3 kogels door haar hart schoot
De kogels hebben haar hart aangevallen begrijp ik nu? Er was ff miscommunicatie tussen ons....quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee dat was mn neefje die achter me stond en 3 kogels door haar hart schoot
Wie? Pumpkinsoup bedoel je? Kweenie, ze lijkt een zure meid die altijd wat te klagen heeft over spoilers...quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
wat doet dat wijf nou elke keer weer in mijn topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie? Pumpkinsoup bedoel je? Kweenie, ze lijkt een zure meid die altijd wat te klagen heeft over spoilers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hou eens op.
nee dat meisje met dr gesjopte lihaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]RAH RAH
Tja haar hart stopte er opeens mee na die kogels dus ff gewikipedia'd daar bleek uit dat dat een hartaanval was..quote:Op maandag 18 januari 2010 01:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De kogels hebben haar hart aangevallen begrijp ik nu? Er was ff miscommunicatie tussen ons....
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef D3ft0n3 het volgende:Nee dat kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*2...ja?
Ze is 17, ik herken het gewoon bij andere 17 jarigen, ga maar eens voor de gein kijken in PUBquote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hou eens op.
nee dat meisje met dr gesjopte lihaam
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*2...ja?
RAH RAH
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*2...ja?
![]()
Dat ligt aan je interpret mopquote:Op maandag 18 januari 2010 01:58 schreef JanPiraat het volgende:
en nu is het godverdomme afgelopen met die spoilers ze doen er 2 minuten over om te laden op mn pc![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand ff een foto posten van pumpkin reet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan Pumpkin![]()
Is niet mijn kontquote:Op maandag 18 januari 2010 02:03 schreef Stali het volgende:
Wist niet dat het niet mocht. Maar waarom staat die kont dan nog pontificaal op internet vraag ik me dan af.
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan Pumpkin
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:Tja dat zijn scharen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan Pumpkin
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:05 schreef MaddoxX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
Hey Maddox ouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:
I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:07 schreef SolidasRock het volgende:
Het is niet pumpkin reet? Waar heb ik me dan op zitten af te trekken
Nee mijn reet is lekkerderquote:Op maandag 18 januari 2010 02:07 schreef SolidasRock het volgende:
Het is niet pumpkin reet? Waar heb ik me dan op zitten af te trekken
WHITNEY OUR QUEEN OF FOK!quote:Op maandag 18 januari 2010 02:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pic's Whitje_B x 2 ook van die snee olee
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ze had wel lekkere tieten. Jammer dat ze nog zo jong is, nu kom ik niet echt tof over om zoiets te zeggen. O wacht....quote:Op maandag 18 januari 2010 02:13 schreef Brainfish het volgende:
[..]
WHITNEY OUR QUEEN OF FOK!
Ik mis haar naïeve aanwezigheid.
Die durft nooit van haar leven meer in de buurt van een forum te komenquote:Op maandag 18 januari 2010 02:13 schreef Brainfish het volgende:
[..]
WHITNEY OUR QUEEN OF FOK!
Ik mis haar naïeve aanwezigheid.
Maar zodra je die kop zag....quote:Op maandag 18 januari 2010 02:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ze had wel lekkere tieten. Jammer dat ze nog zo jong is, nu kom ik niet echt tof over om zoiets te zeggen. O wacht....
Whehe, so true.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die durft nooit van haar leven meer in de buurt van een forum te komen
Uitzonderingen daar gelatenquote:
Wait what? Hoe oud was ze dan eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ze had wel lekkere tieten. Jammer dat ze nog zo jong is, nu kom ik niet echt tof over om zoiets te zeggen. O wacht....
ze leek 40quote:Op maandag 18 januari 2010 02:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke kop? Ik heb geen kop gezien?
14 of 15 of zoiets...quote:Op maandag 18 januari 2010 02:16 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Wait what? Hoe oud was ze dan eigenlijk?
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen oog voor gehad, haar tieten hadden mij in hun greep, zag niets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |