Harry zei dat mensen desnoods 's nachts langs mochten komen omdat hij niet zoveel waarde aan slaap hecht.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat Harry wel zo slapen of is het echt drie dagen wakker blijven op water en brood.
Ik las 'tepels'.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
1:19 Boelkloedig: man man man me lepels vliegen nu door de kamer !!!
hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'tepels'.
Dat krijg ik nou van spiritualiteit.
Zo.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
Harry zei dat mensen desnoods 's nachts langs mochten komen omdat hij niet zoveel waarde aan slaap hecht.
weet niet, als ie al los van de grond is krijgen we nog leuke beeldenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Disana het volgende:
Wat zou de ridder in dat harnas ervan denken?
Ah. Nu wil ik alleen nog weten hoe oud hij is, maar vast staat dat hij geen hippie was in de jaren zestig - zeventig.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo.
Verder had Harry het erover dat hij getrouwd is en vader van een meisje en jongen,
dochter zat net op de chat.
Eén stap vooruit zou al dikke pret zijn... eens kijken hoe spiritueel Harry dan nog doetquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
weet niet, als ie al los van de grond is krijgen we nog leuke beelden
Nee hoor, ik zit gewoon thuis op mijn stoeltje voor de p.c.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Disana het volgende:
Is dat trouwens een heks die naast hem zit?
Maar alle heksen hebben lang donker haar.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit gewoon thuis op mijn stoeltje voor de p.c.
das waar, maar veel heksen dragen ook pruiken hoor, door die puntmuts wordt je haar futloos he, oh ik wordt hier zo lacherig van, wat een geouwehoer over spoken, geesten etc. en Harry heeft het ook weer meegemaakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar alle heksen hebben lang donker haar.
Waar Sly komt komt oorlog. Dat is al bekend sinds de Gouden Kooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het vreemd. Overal waar Sly zich laat zien gaan mensen elkaar wantrouwen.
Hahaha.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
das waar, maar veel heksen dragen ook pruiken hoor, door die puntmuts wordt je haar futloos he, oh ik wordt hier zo lacherig van, wat een geouwehoer over spoken, geesten etc. en Harry heeft het ook weer meegemaakt.
Moet je maar eens opletten, iemand vertelt wat en Harry betrekt het op hem zelf steeds, gaat me zo opvallen.
Ik denk dat hij te gevoelig voor gevlei is.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar Sly komt komt oorlog. Dat is al bekend sinds de Gouden Kooi.
Je kan niet zeggen dat Johan Vlemmix er niet aan alle kanten voor gewaarschuwd is. Niet alleen door mensen uit zijn eigen kring, maar ook door Fokkers, chatters, etc.
Of het nu eigenwijsheid van Johan is, of dat hij te goed van vertrouwen is, als het daardoor misgaat is dat geheel zijn eigen schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |