amenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef livelink het volgende:
Sophie heeft misschien wel de looks, maar niet de uitstraling.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach kan Sophie mooi weer 3e worden volgende week
nou die laatste hoge toon was niet helemaal zuiverquote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef Kinga het volgende:
Het zit hoog bij Irene... ach gossie.
welquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef BMD het volgende:
[..]
nou die laatste hoge toon was niet helemaal zuiver
Heb je de film Mary Poppins wel eens gezien? Daarin zingt Dick van Dyke ook met een zwaar accent. Dat hoort bij het personage.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef lunapuella het volgende:
Hoera, Rosalie door! Niet verwacht, wel gehoopt, dus dat is een meevaller.
En kan iemand alsjeblieft William Spaaij verbieden om ooit nog in het Engels te zingen? Wat een steenkolengebrabbel zeg, Balkenende is er niks bij.
Dat platte accent hoort nou eenmaal bij dat liedje, daar kan William Spaaij niks aan doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef lunapuella het volgende:
Hoera, Rosalie door! Niet verwacht, wel gehoopt, dus dat is een meevaller.
En kan iemand alsjeblieft William Spaaij verbieden om ooit nog in het Engels te zingen? Wat een steenkolengebrabbel zeg, Balkenende is er niks bij.
Ik had het niet over het (overigens ook mislukte) cockney, maar over het vreselijke Nederlandse accent. Dat Dick van Dyke als Amerikaan ook geen fatsoenlijk woord cockney uit zijn mond kreeg lijkt mij geen excuus om het dan nu ook maar te verkloten. Ben in elk geval blij dat de musical straks in het Nederlands is.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heb je de film Mary Poppins wel eens gezien? Daarin zingt Dick van Dyke ook met een zwaar accent. Dat hoort bij het personage.
Daar heb je wel een punt. Ik was in de war. Het speelt zich af in London natuurlijk en niet New York.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik had het niet over het (overigens ook mislukte) cockney, maar over het vreselijke Nederlandse accent. Dat Dick van Dyke als Amerikaan ook geen fatsoenlijk woord cockney uit zijn mond kreeg lijkt mij geen excuus om het dan nu ook maar te verkloten. Ben in elk geval blij dat de musical straks in het Nederlands is.
Oh? En die looks speelde bij Freek natuurlijk geen enkele rolquote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef livelink het volgende:
Sophie heeft misschien wel de looks, maar niet de uitstraling.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toen 75% hier met een nat slipje zat te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |