abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76956964
is nu toch eigenlijk ook al vanaf het begin duidelijk dat Noortje de nieuwe Brigitte is. Al hoop ik nog steeds dat het Sophie wordt
pi_76957134
Is er iemand aanwezig die een live-show heeft bijgewoond? Ik ga naar de finale op 24 januari en ben benieuwd wat ik er van mag verwachten.

Ik vond het niveau van gisteravond (erg) hoog. Het "minste" opstreden vond ik "out here on my own" van Sophie. Niet zozeer qua zang, maar wel qua performance. Het beste nummer was "doe iets" van Rosalie. Perfect uitgevoerd ADHD-nummer. Lijkt mij geweldig moeilijk om al die woorden zuiver en goed getimed uit je strot(je) te krijgen. Het tweede nummer van Rosalie was met veel gevoel gebracht, iets dat ik bij Sophie elke keer mis. Noortje is voor een ieder DE favoriet. Zij heeft het totaalpakket - al denk ik dat Rosalie (met een iets ander uiterlijk) het haar HEEL moeilijk had kunnen maken.
Je kunt zeggen wat je wilt.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:52:27 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76959055
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Perenijsje het volgende:
Noortje is voor een ieder DE favoriet.
Sorry hoor, maar 'een ieder' vind ik nogal te ver gaan. Misschien kun je alleen voor jezelf praten?? Ik vind Noortje beslist niet de meest geschikte kandidaat. Ze zou het prima kunnen, maar Sophie en Rosalie zouden het net zo goed doen. Rosalie nog beter denk ik zelfs, aangezien Rosalie van het cluppie dat er nu over is het meest veelzijdigheid toont.

En schei toch uit over dat uiterlijk!! Ooit van grime gehoord?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_76959145
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Ik vond het anders erg grappig.
Voor de mensen die even niet meer wisten hoe het in de film klonk.

Dan klinkt die zin nog niet eens zo veel anders. Ik zou het door dit optreden bijna jammer vinden dat het geen Engelse vertolking wordt. Gegarandeerde lachstuipen.
hij probéért de film na te doen, maar heeft daarin een enorm dik nederlands accent...
Kwak
pi_76960689
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar 'een ieder' vind ik nogal te ver gaan. Misschien kun je alleen voor jezelf praten?? Ik vind Noortje beslist niet de meest geschikte kandidaat. Ze zou het prima kunnen, maar Sophie en Rosalie zouden het net zo goed doen. Rosalie nog beter denk ik zelfs, aangezien Rosalie van het cluppie dat er nu over is het meest veelzijdigheid toont.

Met grime kun je inderdaad zorgen dat iemand (nog meer) in de huid kruipt van de hoofdpersonage. Ik gun het Rosalie persoonlijk ook meer als Noortje. Op basis van sympathie. Toch ben ik van mening dat Noortje uiteindelijk als winnaar uit de bus komt, vanwege haar populariteit onder het publiek EN omdat zij als 1 van de weinigen elke show complimenten heeft mogen ontvangen van de jury. Het lijkt mij niet dat dezelfde jury in de laatste show 180 graden omslaat en Rosalie als ultieme Mary gaat zien.

By the way, Een Ieder is mijn neef. Klopt, het is een vreemde naam, dus ik snap de verwarring.
pi_76960713
Sophie werd toch 3e bij Evita of vergis ik me nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 18 januari 2010 @ 12:44:47 #167
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76960808
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

By the way, Een Ieder is mijn neef. Klopt, het is een vreemde naam, dus ik snap de verwarring.
Ja joh, mijn man heet Alle Maal, ook al zo verwarrend
pi_76961256
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja joh, mijn man heet Alle Maal, ook al zo verwarrend
Je hebt een beetje fantasie nodig om het leven leuk te maken toch?
pi_76961643
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Sophie werd toch 3e bij Evita of vergis ik me nu
Nee, ze ging er juist na drie liveshows al uit. Marjolein werd toen derde.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:21:14 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76962342
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 januari 2010 @ 14:18:08 #171
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76964521
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nee, ze ging er juist na drie liveshows al uit. Marjolein werd toen derde.
Dat klopt
pi_76967770
pfff dat gezicht dat Noortje iedere keer trekt bij het jury commentaar. Irriteerde me ook al aan bij Simone. Beetje echtheid kan geen kwaad
pi_76968874
dat vind ik altijd zo raar he, dat mensen denken te kunnen zien of mensen "echt" zijn of niet. uitdrukkingen zijn voor ioedereen anders, iedereen heeft zijn eigen gezichten en blikken... wat jij nép vindt is misschien, lees: waarschijnlijk, wel haar echte "gezicht"...

wwat moet je volgens jou hebben om écht te zijn dan?

net als de "arrogantie" van sophie. Die heeft gewoon een keurig rechte houding en een lange hals, en is zelfverzekerd. blijkbaar is dat dan meteen arrogant...
Kwak
pi_76972923
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef ElizabethR het volgende:

Als ze met grime haar uiterlijk jonger/leuker kunnen maken, dan vraag ik me af waarom ze dat dan in de shows niet doen....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 18 januari 2010 @ 18:19:53 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76975819
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef tessie het volgende:

[..]

Als ze met grime haar uiterlijk jonger/leuker kunnen maken, dan vraag ik me af waarom ze dat dan in de shows niet doen....
Duh...... Dat lijkt me nogal logisch.....

Omdat dat op tv minder mogelijk is dan in theater. TV laat alles zien, elke porie. elke rimpel, elke wal onder de ogen, alles. En als je niet met rubber wilt werken en complete maskers wilt maken dan is tv-grime een stuk minder verdoezelend dan theater, want theatergrime is bij uitstek geschikt om mensen een ander uiterlijk te kunnen laten aannemen.

Bovendien hoeft ze niet 'leuker' gemaakt te worden, ze is leuk genoeg.

Ze moet als een Mary Poppins gegrimeerd worden, whatever that may be, want Julie Andrews is dan wel de meest bekende, maar het hoeft toch geen Julie Andrews kloon te worden? Ik vind het ook schromelijk overdreven dat iedereen zegt dat ze er als oma Poppins uitziet. Het is gewoon leuke knappe jonge meid met een volwassener uitstraling als menig leeftijdsgenoot.
pi_76976452
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hij probéért de film na te doen, maar heeft daarin een enorm dik nederlands accent...
Gelukkig maar, toch nog een eigen sausje.
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Perenijsje het volgende:[..]
Ik gun het Rosalie persoonlijk ook meer als Noortje. Op basis van sympathie.
Ik hoop toch wel dat het op meer dan alleen sympathie is gebaseerd. Je hoeft niet met de winnares te trouwen, namelijk. Ze hoeft je alleen op het toneel van je sokken te blazen. Als ze daar niet is mag ze van mij een complete heks zijn.
Volgende week ga ik de keren dat Mathijs te zien is of dat hij genoemd wordt, turven. Volgens mij wordt het resultaat daarvan erg schrikken.
quote:
Of ik nou leading lady of derde boom van rechts ben, ik ben voorlopig niet van de planken af te slaan!
Uit Irene's blog. Mijn favoriete buurvrouw, en ze kan nog zingen ook.
Mijn winnares is en blijft Noortje.
pi_76979078
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mee eens. Als ik naar hem kijk mis ik sowieso de vrivoligheid die Dick van Dyke geeft aan de rol. Bert is een beetje een sjacheraar, een schooier. Gaat van baan naar baan. Dat uit zich in de film heel goed doordat Bert een (hoewel redelijk fout) Cockney accent heeft en dat ook gebruikt in zijn liedjes. Juist die ruwheid van het karakter, het is geen nette knaap, komt hier naar voren.

Als je dat dan gaat vertalen naar het Nederlands mis je al veel door de vertaling van een puur Britse setting maar het gaat helemaal fout doordat die gast compleet zuiver zingt. Geef hem dan (bijv) een plat accent ofzo. Door iemand zo te laten zingen (en te acteren ws) ga je volledig in contrast met het karakter zoals het bedoeld is.
  ESF Reporter maandag 18 januari 2010 @ 19:55:31 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_76980741
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Perenijsje het volgende:
Is er iemand aanwezig die een live-show heeft bijgewoond? Ik ga naar de finale op 24 januari en ben benieuwd wat ik er van mag verwachten.
Ik ben op 27 december geweest (ook het jaar daarvoor een keer bij de Josephs) en heb me prima vermaakt.

Om 7 uur word je in een kantine opgewacht met een koffie of een thee of wat fris, er staan wat bescheiden koekjes. Nom nom nom en na een half uur word je de studio in geloodsd. Bij Joseph kregen we een plaats aangewezen maar nu mocht je zelf een plek uitzoeken. Zolang er maar geen A4'tje met een naam op de stoel ligt. Oh ja en als je geen familie/vriend/vriendin/kennis/genodigde/prijswinnaar bent, oftewel, je hoort bij het gewone plebs, ben je
- in de minderheid
- de laatste groep die naar binnen mag
Je mag dan gaan speuren naar een stoel die
- niet bezet is
- geen A4'tje heeft
Dat vergt even wat speurwerk maar uiteindelijk maakt het niet zo veel uit waar je zit, de studio is niet supergroot dus je hebt altijd goed zicht.

Terwijl je jezelf installeert zie je al mensen druk trekken en duwen met kabels en met walkie talkies spelen en loopt er hier en daar een Mary rond.

Dan ongeveer een minuut of 10 voordat de uitzending begint begint men nog wat danspasjes te oefenen, Frits blahdieblah't wat, een man met een microfoon vertelt wat er allemaal te verwachten valt die avond en dan mag je nog een paar keer de overenthousiaste klapveekoe uithangen door te gaan joelen en staan en klappen etc.

Dan begint de uitzending en kan je je gaan verbazen over de compleet andere ervaring in performance en geluid als je in zo'n studio zit. In beide opzichten is het een hele verbetering.

Tussen de uitzending en de uitslag-uitzending in komen de catering-dames voorbij met kratjes frisdrank. Mag je een onnozel blikje of sapje uitkiezen, 'vroegah' was dat wel anders, toen kregen we snacks en gehaktstaven. Enfin, in de tussentijd wordt het liedje dat de Mary's in het begin van de uitslag-uitzending gaan zingen, meerdere malen gerepeteerd, lopen de dames wat rond, wordt de hele uitzending gerepeteerd met geïmproviseerd geblahblah van een melige Frits Sissing en de sing-off wordt gezongen voor de opnameleider, een noestige, ontzettend chagerijnige man die zo chaggie kijkt dat het weer grappig is. Sipke Jan met z'n backstage-gebungel loopt ook rond met degene die die dag de show presenteert. Het afscheid-nummer wordt door een van de Mary's gezongen. Maar, ik bedenk me nu, aangezien je naar de finale gaat, is het dit keer misschien wat anders in opzet.
Hmm.

Ik zal niet langer van je tijd verdoen, maar alvast heel veel plezier gewenst! Het is echt leuk om mee te maken. Wel vantevoren een goede maaltijd achter de kiezen want qua eten zit je op een houtje te bijten.
pi_76982039
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben op 27 december geweest (ook het jaar daarvoor een keer bij de Josephs) en heb me prima vermaakt.

Om 7 uur word je in een kantine opgewacht met een koffie of een thee of wat fris, er staan wat bescheiden koekjes. Nom nom nom en na een half uur word je de studio in geloodsd. Bij Joseph kregen we een plaats aangewezen maar nu mocht je zelf een plek uitzoeken. Zolang er maar geen A4'tje met een naam op de stoel ligt. Oh ja en als je geen familie/vriend/vriendin/kennis/genodigde/prijswinnaar bent, oftewel, je hoort bij het gewone plebs, ben je
- in de minderheid
- de laatste groep die naar binnen mag
Je mag dan gaan speuren naar een stoel die
- niet bezet is
- geen A4'tje heeft
Dat vergt even wat speurwerk maar uiteindelijk maakt het niet zo veel uit waar je zit, de studio is niet supergroot dus je hebt altijd goed zicht.

Terwijl je jezelf installeert zie je al mensen druk trekken en duwen met kabels en met walkie talkies spelen en loopt er hier en daar een Mary rond.

Dan ongeveer een minuut of 10 voordat de uitzending begint begint men nog wat danspasjes te oefenen, Frits blahdieblah't wat, een man met een microfoon vertelt wat er allemaal te verwachten valt die avond en dan mag je nog een paar keer de overenthousiaste klapveekoe uithangen door te gaan joelen en staan en klappen etc.

Dan begint de uitzending en kan je je gaan verbazen over de compleet andere ervaring in performance en geluid als je in zo'n studio zit. In beide opzichten is het een hele verbetering.

Tussen de uitzending en de uitslag-uitzending in komen de catering-dames voorbij met kratjes frisdrank. Mag je een onnozel blikje of sapje uitkiezen, 'vroegah' was dat wel anders, toen kregen we snacks en gehaktstaven. Enfin, in de tussentijd wordt het liedje dat de Mary's in het begin van de uitslag-uitzending gaan zingen, meerdere malen gerepeteerd, lopen de dames wat rond, wordt de hele uitzending gerepeteerd met geïmproviseerd geblahblah van een melige Frits Sissing en de sing-off wordt gezongen voor de opnameleider, een noestige, ontzettend chagerijnige man die zo chaggie kijkt dat het weer grappig is. Sipke Jan met z'n backstage-gebungel loopt ook rond met degene die die dag de show presenteert. Het afscheid-nummer wordt door een van de Mary's gezongen. Maar, ik bedenk me nu, aangezien je naar de finale gaat, is het dit keer misschien wat anders in opzet.
Hmm.

Ik zal niet langer van je tijd verdoen, maar alvast heel veel plezier gewenst! Het is echt leuk om mee te maken. Wel vantevoren een goede maaltijd achter de kiezen want qua eten zit je op een houtje te bijten.
Bedankt voor het (uitgebreide) antwoord! Dat je geen lopend buffet hoeft te verwachten, dat had ik al begrepen..

Het lijkt mij gewoon leuk om het eens van dichtbij mee te maken. Daarnaast is het wel interessant om te zien wat het aan arbeid kost om de liveshow goed in beeld te brengen. Over een plaatsje achteraf hoor je mij ook niet klagen. Ik ben ook weer niet zo ijdel dat ik bij 1.8 miljoen kijkers in vol ornaat (dat wil zeggen; met mijn grote neus en guitige snoet) op de beeldbuis moet verschijnen.

Dat het de finale is maakt het alleen maar interessanter! (hoop ik)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:39:15 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77022788

[ Bericht 2% gewijzigd door Nieuwschierig op 19-01-2010 22:24:54 ]
Wie dit leest is gek
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:19:54 #181
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_77031560
Als je met bovenstaande foto's de finalisten bedoelt, dan klopt de onderste niet.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:25:17 #182
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77031875
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Poeke het volgende:
Als je met bovenstaande foto's de finalisten bedoelt, dan klopt de onderste niet.
Nu wel?
Wie dit leest is gek
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 januari 2010 @ 10:18:58 #183
163650 Greys
pi_77043111
quote:
Maassluis trekt beurs voor eigen Mary Poppins

MAASSLUIS - In de Maassluise gemeenteraad is twijfel gerezen over de steunactie van de Stichting Promotie Maassluis aan Noortje Herlaar, finaliste in de Mary Poppins-talentenjacht.

Diverse fracties vragen zich af of het budget van de SPM, die wordt voorgezeten door burgemeester Koos Karssen, mag worden gebruikt om de carrière van individuele inwoners een zetje te geven. Verder speelt de vraag of het wel verstandig is inwoners op door de gemeente betaalde affiches aan te sporen via dure sms'jes op Noortje te stemmen. Stemmen op een van de kandidaten in het populaire tv-programma (AVRO) kost zestig cent per sms. Bekend is dat bij talentenjachtverkiezingen veel bellers vaker hun stem uitbrengen. SP'er E. Grootveld meent dat de SPM te ver gaat: "Deze stichting is niet in het leven geroepen om een lieftallige inwoonster de hoofdrol in een musical te bezorgen." Ook J. van der Maarel (Verenigde Senioren Partij) zet vraagtekens bij de campagne, "ofschoon ik Noortje een fantastische kandidate vind." Andere fracties, zoals Maassluis Belang en CDA, beraden zich nog over de kwestie. Alleen CU en VVD zijn onomwonden voor.

Als Noortje wint is dat goede reclame voor Maassluis; een bescheiden uitgave is dan geen bezwaar, menen CU-raadslid C.J. Smits en VVD-fractievoorzitter J. Breunis-Smits. Dat de vurige wens Noortje als nummer één te zien eindigen de telefoonrekening van Maassluizers kan opjagen gelooft mevrouw Breunis niet. "Het programma laat heel duidelijk zien wat sms'en kost."

"Betaald sms'en hoort bij dit soort evenementen. Mensen zijn verstandig genoeg om zelf te beslissen of ze meedoen", zegt burgemeester Karssen in een reactie als voorzitter van de SPM. Bezwaren om Noortje Herlaar met gemeentelijke middelen te steunen in haar ambitie om musicalster te worden ziet Karssen niet: "Noortje is een interessant promogegeven voor Maassluis. Waarom zouden we dan geen actie voeren om haar te helpen?"
Maassluis is "in de ban van..."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77052650
De solonummers uit de finaleshow zijn inmiddels bekend gemaakt:

Thuis (The Wiz)
NL uitvoering van Home (The Wiz)

Papa can you hear me (Yentl)

Kon ik nog maar even bij je zijn (The Phantom of the Opera)
NL uitvoering van Wishing you were somehow here again (The Phantom of the Opera)
pi_77054437
Zijn dat dan nummers die iedereen moet zingen of?
En die van Wiz en Phantom, worden die in Nederlands én Engels gedaan of?
pi_77054660
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Operc het volgende:
Zijn dat dan nummers die iedereen moet zingen of?
En die van Wiz en Phantom, worden die in Nederlands én Engels gedaan of?
Het zijn de solonummers. De drie nummers worden dus verdeeld over de drie kandidaten. Ieder zingt 1 nummer. De nummers uit The Wiz en uit The Phantom of the Opera worden waarschijnlijk in het Nederlands gezongen, aangezien deze titels zo op de officiële site worden vermeld.

Naast deze nummers zullen er ongetwijfeld nog een aantal andere liedjes worden gezongen, maar die zijn nog niet bekend gemaakt.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:48:51 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77097901
Ik hoop dat ze nog wat MP nummers gaan zingen.
Dat maakte de vorige keer voor mij zoveel duidelijk!
KuikenGuppy
pi_77098512
Ik hoop dat het net zo'n finale wordt als bij Evita.
Ik weet nog steeds wat er door me heen ging tijdens dit nummer:

Juin uit Eigen Tuin!
pi_77121687

donderdag 21 januari 2010 @ 23:12:16 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77122196
Noortje ziet er een beetje moe uit .
KuikenGuppy
pi_77123477

vrijdag 22 januari 2010 @ 02:27:39 #192
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_77127131
Weet je wat ik me na het zien van deze foto's opeens realiseer! Rosalie zou perfect zijn als Mrs. Banks!! Ze heeft daar nu net WEL weer de ideale uitstraling en stemtype voor. Kijk maar naar de Mrs. Banks in de filmversie!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 02:31:17 #193
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_77127162

Links Laura Michelle Kelly (DE theatermary (zie a.s. zondag in de finale), Rechts Noortje Herlaar.
pi_77129112
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosalie zou hun moeder kunnen zijn.

Ik vind het jammer, want ik vind haar wel goed, maar ze is gewoon niet het type voor Mary Poppins.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:14:11 #195
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77133218
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Rosalie zou hun moeder kunnen zijn.

Ik vind het jammer, want ik vind haar wel goed, maar ze is gewoon niet het type voor Mary Poppins.
Je kunt het ook overdrijven hoor!! Ze ziet er echt geen 20 jaar ouder uit dan die andere twee.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Perenijsje het volgende:
De solonummers uit de finaleshow zijn inmiddels bekend gemaakt:

Thuis (The Wiz)
NL uitvoering van Home (The Wiz)

Papa can you hear me (Yentl)

Kon ik nog maar even bij je zijn (The Phantom of the Opera)
NL uitvoering van Wishing you were somehow here again (The Phantom of the Opera)
Ik ben benieuwd, twee relatief makkelijke nummers (Phantom en WIz) en een heel moeilijke (Yentl). Wie die moeilijke krijgt heeft dus nadeel.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:16:09 #196
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77133276
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 02:31 schreef JeanVe het volgende:

Links Laura Michelle Kelly (DE theatermary
Ik neem aan dat dit geen foto uit de produktie is?? Want ik vind haar op deze foto totaal geen Mary Poppins type. Ze ziet er hier meer uit als een Nancy uit Oliver, of een Mabel uit The Pirates of Penzance
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:57:49 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77134632
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit geen foto uit de produktie is?? Want ik vind haar op deze foto totaal geen Mary Poppins type. Ze ziet er hier meer uit als een Nancy uit Oliver, of een Mabel uit The Pirates of Penzance
Dit is d'r als Mary Poppins:

KuikenGuppy
  zaterdag 23 januari 2010 @ 03:30:25 #198
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_77168928
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Klopt! Hier is ze Lucy in de filmversie van Sweeney Todd (met Johnny Depp). Ik koos deze foto uit om te laten zien hoeveel Noortje en zij wel niet op elkaar lijken! Niet dat Noortje daardoor het meest geschikt is hoor! Maar ik vind de gelijkenis wel toevallig!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:09:37 #199
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77171546
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 03:30 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Klopt! Hier is ze Lucy in de filmversie van Sweeney Todd (met Johnny Depp). Ik koos deze foto uit om te laten zien hoeveel Noortje en zij wel niet op elkaar lijken! Niet dat Noortje daardoor het meest geschikt is hoor! Maar ik vind de gelijkenis wel toevallig!
De gelijkenis tussen Freek Bartels en Lee Mead was anders ronduit beangstigend. Ook toeval?
Wie dit leest is gek
  zondag 24 januari 2010 @ 19:05:41 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77219522
Noortje mag winnen, Rosalie eventueel ook wel. Sophie vind ik iets te fake overkomen, met die glimlach altijd en minder een Mary-type dan de andere twee.
pi_77219692
ik heb er wel zin in hopen op leuke liedjes dan maar
  zondag 24 januari 2010 @ 19:24:17 #203
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77219907
Wij wachten maar af wie er wint..maar ik vermoed Noortje ..ik hoop stiekem op Rosalie
  zondag 24 januari 2010 @ 20:01:40 #204
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77221510
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij wachten maar af wie er wint..maar ik vermoed Noortje ..ik hoop stiekem op Rosalie
Ik ook. maar dat is puur uit sympathie. Ik vind Noortje gewoon niet leuk, en Sophie al helemaal niet.
Toch zal Noortje wel winnen, gezien haar uiterlijk waar iedereen zo over roept.

Veul plezier allemaal met kijken, ik zie het over een paar uurtjes pas, dus ga niet meer in dit topic lezen.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:07:59 #205
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_77221833
bijnaaaaaa
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 24 januari 2010 @ 20:15:34 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77222178
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik ook. maar dat is puur uit sympathie. Ik vind Noortje gewoon niet leuk, en Sophie al helemaal niet.
Toch zal Noortje wel winnen, gezien haar uiterlijk waar iedereen zo over roept.

Veul plezier allemaal met kijken, ik zie het over een paar uurtjes pas, dus ga niet meer in dit topic lezen.
Ja vrees ook dat Noortje wint. als het aan de publiek ligt wel. Jij straks of morgen veel plezier met kijken ER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 januari 2010 @ 20:20:56 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77222402
Noortje zal wel winnen, maar Sophie vind ik leuker
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 20:23:03 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77222484
Tja.. voor Poppins!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_77222543
Ik vind Noortje harstikke leuk en goed. Van mij mag ze winnen. Maar als Rosalie wint, vind ik het ook leuk Ik hoop alleen dat Sophie niet wint.
Heb vanmiddag maar alvast kaartjes gereserveerd. Vooor eind april pas.

Ooh het begint!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77222596
De oude Mary's !
Willem-Jan van Puffelen
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:25:40 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_77222607
Wat erg.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 20:25:52 #212
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77222612
leuk deze opening
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77222645
Bente lag er toch wel schandalig vroeg uit
pi_77222648
Willemijn d'r tekst kwijt, wat sneu
Willem-Jan van Puffelen
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:26:42 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_77222651
Of je vergeet even een hele zin (Willemijn).
  zondag 24 januari 2010 @ 20:26:51 #216
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_77222657
Wat een onMaryPoppinsachtig hoofd heeft die Rosalie zeg, eigenlijk hebben ze dat allemaal. Ik heb nog altijd Julie Andrews in m´n hoofd.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:27:06 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_77222664
FREEKIE MODDERFOKKING BARTELS
pi_77222670
Ik geneer me een beetje dat ik dit aan het kijken ben
٩๏̯͡๏)۶
pi_77222671
Freek
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:27:44 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_77222686
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik geneer me een beetje dat ik dit aan het kijken ben

Komt goed, gewoon niks doorvertellen, your secret is safe with us.
pi_77222693
Rosalie
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:28:22 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_77222710
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Freek
Vriendin van me komt 'm hier steeds tegen in de Appie of in de stad.
Ik heb 'm nog steeds niet gespot.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:29:21 #223
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77222753
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een onMaryPoppinsachtig hoofd heeft die Rosalie zeg, eigenlijk hebben ze dat allemaal. Ik heb nog altijd Julie Andrews in m´n hoofd.
Als er geen op zoek was geweest wie dan wel? Celine Purcell!
Wie dit leest is gek
  zondag 24 januari 2010 @ 20:29:21 #224
286808 BiggusMaccus
...voorheen Scope
pi_77222755
Ah, ik zie dat de facelift nog niet gelukt is bij Rosalie...
pi_77222789
Ik zap nu net langs, ik heb een zwak voor die in het witte jurkje, of zit ik nu helemaal fout?
  zondag 24 januari 2010 @ 20:30:26 #226
286808 BiggusMaccus
...voorheen Scope
pi_77222800
Wat een hyperactief hoofd heeft die Mike van dat bandje ook!
pi_77222810
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Vriendin van me komt 'm hier steeds tegen in de Appie of in de stad.
Ik heb 'm nog steeds niet gespot.
Dat wordt de volgende Op Zoek naar.....
  zondag 24 januari 2010 @ 20:31:38 #228
286808 BiggusMaccus
...voorheen Scope
pi_77222863
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef Apostrof het volgende:
Ik zap nu net langs, ik heb een zwak voor die in het witte jurkje, of zit ik nu helemaal fout?
Da's Sophie. En heeft de meeste Mary-looks, maar komt arrogant over en zingt niet het mooist.
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:32:12 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_77222890
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat wordt de volgende Op Zoek naar.....
  zondag 24 januari 2010 @ 20:33:13 #230
286808 BiggusMaccus
...voorheen Scope
pi_77222941
Holy fuck! NY
pi_77222946
Rosalie is echt top
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 20:34:12 #232
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77222988
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef BiggusMaccus het volgende:
Wat een hyperactief hoofd heeft die Mike van dat bandje ook!
Mike
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:35:03 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_77223028
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef just me het volgende:

[..]

Mike
Z'n achternaam is zo briljant.
Schäperclaus.

You better watch out, you better not cry.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:35:23 #234
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77223044
Eigenlijk hoop ik ook dat er eens een tiet uit zo'n jurk valt
Wie dit leest is gek
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 20:35:29 #235
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77223048
Zouden ze echt geen foutje hebben gemaakt met Rosalie's geboortedatum? Ze komt bij mij echt veel ouder over!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77223053
Zij heeft zo'n fantastische tekstbeleving
pi_77223069
ze zingt wel erg goed!! alleen jammer van die glitterriem
  zondag 24 januari 2010 @ 20:36:14 #238
286808 BiggusMaccus
...voorheen Scope
pi_77223080
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef just me het volgende:
Mike
Hij komt toch van Paul de Leeuw?

En Rosalie: super. Kan niet anders zeggen.
  ESF Reporter zondag 24 januari 2010 @ 20:36:34 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_77223100
Kippevel.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:36:37 #240
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77223101
Ze is ook zonder meer de beste zangeres
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo