Nouja zeg, reageer eens een beetje normaal. Ze heeft simpelweg de versie van Wende Snijders gezongen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon!!!!!!!??!!!!
Niks van Wende Snijders bij!!!
Nummer is geschreven door Dirk Witte en Jean-Louis Pisuisse is de allereerste die er een hit mee had in de jaren 20!!!!!! Toen schreven ze het nog als :' Mensch, durf te leven'.
Wende is alleen maar de zoveelste die het nummer covert. EN nog heel slecht ook. Ik kan daar dus echt van over de pis raken als ze zoiets schrijven
Ere wie ere toekomt hoor!!!!
Ik dacht ook dat het de versie van Wende Snijders was. Ik had gehoopt op die van Shaffy.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nouja zeg, reageer eens een beetje normaal. Ze heeft simpelweg de versie van Wende Snijders gezongen.
Dat zou toch helemaal de bloody limit zijn.. Maar ja, verbazen zou het me ook niet want het overgrote deel van de mensen die bellen en sms-en zijn klapjosties die het onderscheidingsvermogen missen om door te hebben dat het hier om een talentenjacht gaat en niet om een beauty contest of Big Brother.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Rosalie gaat; niet om haar kwaliteiten maar meer omdat ik denk dat men haar niet ziet als Mary Poppens maar eerder als Oma Poppens
Ik vind ook niet dat Rosalie Mary Poppins is hoor. Ze kan prima zingen, maar mist zowel uitstraling als uiterlijk van Mary Poppins.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal de bloody limit zijn.. Maar ja, verbazen zou het me ook niet want het overgrote deel van de mensen die bellen en sms-en zijn klapjosties die het onderscheidingsvermogen missen om door te hebben dat het hier om een talentenjacht gaat en niet om een beauty contest of Big Brother.
Dat ze geen Mary Poppins zou zijn is maar relatief en geldt misschien alleen als je Julie Andrews als referentiekader neemt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:51 schreef BiggusMaccus het volgende:
Zozo! Rosalie goed bezig vind ik (en dat is bijzonder voor mij). Ze heeft het niet als Mary, maar deze dame is beslist op haar plek in de musicals.
Met de uitvoering van Wende is niets mis.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon!!!!!!!??!!!!
Niks van Wende Snijders bij!!!
Nummer is geschreven door Dirk Witte en Jean-Louis Pisuisse is de allereerste die er een hit mee had in de jaren 20!!!!!! Toen schreven ze het nog als :' Mensch, durf te leven'.
Wende is alleen maar de zoveelste die het nummer covert. EN nog heel slecht ook. Ik kan daar dus echt van over de pis raken als ze zoiets schrijven
Ere wie ere toekomt hoor!!!!
Dit.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal de bloody limit zijn.. Maar ja, verbazen zou het me ook niet want het overgrote deel van de mensen die bellen en sms-en zijn klapjosties die het onderscheidingsvermogen missen om door te hebben dat het hier om een talentenjacht gaat en niet om een beauty contest of Big Brother.
sms Rosalie naar 5200quote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben na vanavond ook om. Wat moet ik ook alweer sms'en voor Rosalie?
Ik wil een Sophie-exit.
Ik reageer precies zoals ik wil. Dank je.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nouja zeg, reageer eens een beetje normaal. Ze heeft simpelweg de versie van Wende Snijders gezongen.
Dat mag ik altijd nog zelf bepalen nietwaar?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met de uitvoering van Wende is niets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |