Je wou toch een goeie gitaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef KaMo het volgende:
Eentje van BaCH ofzo
[ afbeelding ]
Die is net iets meer dan 200 euro
Nog nooit op zo'n ding gespeeld, maar die BaCHs zijn veel goed voor het geld (mijn bas iig welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of eentje van Vintage. Iets duurder maar volgens mij ook een stukje beter.
Ik heb heel lang getwijfeld om daar eens wat te gaan bestellen maar ik heb te veel twijfels over de kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nog nooit op zo'n ding gespeeld, maar die BaCHs zijn veel goed voor het geld (mijn bas iig wel)
@ Svyatagor: Ezdrummer met Drumkit From Hell expansion... Die snare
Ontstemmende gitaar boeit toch niet als je toch in een rush zitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang getwijfeld om daar eens wat te gaan bestellen maar ik heb te veel twijfels over de kwaliteit.
Maar het kan natuurlijk zijn dat mijn eisen iets anders zijn dan de jouwe.
Ik ben niet veel gewend qua gitaren. Aangezien ik zelf een paar kutdingen heb staan, is alles beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang getwijfeld om daar eens wat te gaan bestellen maar ik heb te veel twijfels over de kwaliteit.
Maar het kan natuurlijk zijn dat mijn eisen iets anders zijn dan de jouwe.
Zoiets zou mij juist uit mijn rush halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ontstemmende gitaar boeit toch niet als je toch in een rush zit
Er gaat nog steeds niets boven Battery voor mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
@ Svyatagor: Ezdrummer met Drumkit From Hell expansion... Die snare
Ik ben nu tevreden met Ezdrummer, het geeft mij drumpatterns en goed geluidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds niets boven Battery voor mij.
Wacht, je hebt een paar kutdingen staan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ben niet veel gewend qua gitaren. Aangezien ik zelf een paar kutdingen heb staan, is alles beter.
Je hebt toch zo'n Rickenbacker kloon?quote:Mijn BaCH Bas ben ik gewoon erg tevreden over, heeft wat visuele slordigheden, maar daar heb ik geen last van
En qua comfort en geluid zit het niet heel erg ver van de amerikaanse fenders die ik bepeeld heb
Ik heb een strat staan die ik laatst wat heb opgeknapt met nieuwe hals, maar electronica is nogsteeds facked up, de body is erg licht, dat is wel fijn. Moet nog eens heel goed afgesteld worden!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht, je hebt een paar kutdingen staan?
Na 1 kutgitaar zou ik al snel wat beters willen en niet nog een kutgitaar kopen.
[..]
Je hebt toch zo'n Rickenbacker kloon?
Als die qua geluid dicht bij een amerikaanse Fender zit, dan is er toch iets niet goed.
Of misschien moet je eens naar je oren laten kijken.
Dat dus. Echt goede gitaren zijn dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of eentje van Vintage. Iets duurder maar volgens mij ook een stukje beter.
Kostdat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ken iemand met dat setje, maar daar zit een LTD Viper 1000 omheen
Zoeen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus. Echt goede gitaren zijn dat.
Teveel om em daarna in de kachel te mikken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kostdat?
Kan die Viper daarna mooi in de kachel.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zoeen?
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/vintage/vs-6-ch
Dat is niet duur inderdaad.
Wel eerst goed testen uiteraard. Want een SG vind ik mooi, maar wellicht ligt hij bij mij niet lekker in de hand
Kostdat in zijn geheel dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Teveel om em daarna in de kachel te mikken!
Strakker geluid kan je voor een deel zelf maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb besloten. Ik wil soms wat een strakker geluid, en voordat ik naar cabinets of andere tops ga zoeken ga ik eerst een setje EMG's in de V duwen.
Iemand een setje 81/85 liggen?
Of nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Strakker geluid kan je voor een deel zelf maken.
Zelf strakker spelen![]()
Minder vervorming instellen
Midden tonen weg eq-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |