Dat geloof ik niet! Ik moet het ook verven maar ik heb geen zin...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg er slaap vanFijne, luie zondagmiddag dit.. Moet alleen zo nog wel even m'n haren verven, zag ineens heel veel grijs
Nou ja, veel is ook maar relatief maar ik had er altijd maar 3, zag er nu zeker 10!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:47 schreef zeemonster het volgende:
Dat geloof ik niet! Ik moet het ook verven maar ik heb geen zin...
Slag donkerder geloof ik. Die was in de aanbiedingquote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Dan kan je het beter vandaag doen. Zelfde Kleur?
Dat zal vast heel mooi staan ! Verf ze!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Slag donkerder geloof ik. Die was in de aanbieding
Ik duik maar eens mn slaapkamer in dan, haar is nu wel droog genoeg.
Daarnaast, Delft is toch al fucking dichtbij? Daar ben je ook binnen 10 minuten.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Een Ikea in Den Haag is onmogelijk. De verkeersopstoppingen op Woonsdag zouden verschrikkelijk zijn
Hangt er vanaf waar je woont en of je een auto hebtquote:Op zondag 17 januari 2010 15:31 schreef Me. het volgende:
[..]
Daarnaast, Delft is toch al fucking dichtbij? Daar ben je ook binnen 10 minuten.
Toch fijn dat ik het gedaan hebquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef zeemonster het volgende:
Dat zal vast heel mooi staan ! Verf ze!
Bij mij ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef Lovechild het volgende:
Oh ja, verven van haren is ook nog iets op mijn to do list.
Ik weet niet waarom want het is nergens op gebaseerd maar ik heb jou in mijn hoofd zitten als kaalquote:
Aaaghhhh, haal uit je gedachten hahaha. Ik heb gelukkig nog haar, geen lang haar maar wel haarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom want het is nergens op gebaseerd maar ik heb jou in mijn hoofd zitten als kaal![]()
ja sorryquote:Op zondag 17 januari 2010 17:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Aaaghhhh, haal uit je gedachten hahaha. Ik heb gelukkig nog haar, geen lang haar maar wel haar
Je gaat er geen complex aan overhouden? Gelukkigquote:
Was t daar ook uitverkoop ofzo dan? Ik ga regelmatig wel in de pauze van me werk effies, en dan valt het harstikke mee met de druktequote:Op zondag 17 januari 2010 17:10 schreef soapie het volgende:
Van de week al bij ikea geweest, hoef er ook niet elke week naar toe gelukkig. Mij te druk, zelfs op een doordeweekse dag rond uurtje of 10 al....
Waar werk je dan, dan je in je pauze ff langs de IKEA kan gaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was t daar ook uitverkoop ofzo dan? Ik ga regelmatig wel in de pauze van me werk effies, en dan valt het harstikke mee met de drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |