SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
dan is je probleem ook gelijk opgelostquote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
mn baas gaat dood
nja zn hoestje klinkt iig zo
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef Muck het volgende:
Jongens, niet schrikken hoorMuck? Wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Of is het vanwege mart?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jongens, niet schrikken hoorIs niet erg, een tweede pot. Leg voor de zekerheid ook een dweil neer zoals Ll, al is het om een andere reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoor jij me hoestenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
mn baas gaat dood
nja zn hoestje klinkt iig zo
Jongens, niet schrikken hoorMuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
en een emmer erbijquote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is niet erg, een tweede pot. Leg voor de zekerheid ook een dweil neer zoals Ll, al is het om een andere reden.
Jongens, niet schrikken hoorMuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik weet niet, misschien komt het inderdaad doordat het Martdag is...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck? Wat doe je?
Of is het vanwege mart?
ja, maar nee, maar ja, ik drink eigenlijk nooit theequote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is niet erg, een tweede pot. Leg voor de zekerheid ook een dweil neer zoals Ll, al is het om een andere reden.
GFquote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoor jij me hoesten![]()
[..]
Muck
Thee![]()
Jongens, niet schrikken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ongehoord is het
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien komt het inderdaad doordat het Martdag is...
Maar eng ist wel
[..]
ja, maar nee, maar ja, ik drink eigenlijk nooit thee
[..]
GF
ja, thee![]()
echt he, het is maar goed dat ik in mijn eentje hier thuis zit, stel je voor dat iemand het gezien hadquote:
thanks!quote:
Ik weet ook niet wat me bezieltquote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef Symphonic het volgende:
Muck
Ik drink nog lieevr water dan thee...
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien komt het inderdaad doordat het Martdag is...
Maar eng ist wel
Daarom, gauw aan de koffiequote:[..]
ja, maar nee, maar ja, ik drink eigenlijk nooit thee
Eensch.quote:[..]
GF
ja, thee![]()
je bent gewoon ziekquote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
echt he, het is maar goed dat ik in mijn eentje hier thuis zit, stel je voor dat iemand het gezien had
[..]
thanks!
[..]
Ik weet ook niet wat me bezielt
Misschien doordat ik al zoveel water op heb de afgelopen dagen?
Welke smaak thee heb je?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
echt he, het is maar goed dat ik in mijn eentje hier thuis zit, stel je voor dat iemand het gezien had
[..]
thanks!
[..]
mmm, koffiedingquote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Zet je kleine überkoffiedingkie ens gauw aan dan!
[..]
op mijn hoofd gevallen ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent gewoon ziek
dan mag het ook
euh, theesmaakquote:
dat zouden ze niet gelovenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet je dus niet meer doenquote:[..]
ik zal het nooooit meer doenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zouden ze niet geloven![]()
[..]
dat moet je dus niet meer doen
quote:
van te weinig nog meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |