Lach maar doe maar stoer met je grammatica ik heb meer ervaring in et echte leven van de straatquote:Op maandag 18 januari 2010 03:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Altijd leuk wanneer er spelfouten zitten in de zin waarin men pretendeert slim te zijn.
Ansswa en zn dikke broertje zitten in de cel, sinds een paar weken veroordeeldquote:Op zondag 17 januari 2010 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is toch die ene kerel in dat filmpje ofniet![]()
Die "beveiliger" ergens met hun "autowinkel"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
''Het zijn leuke jongens om te zien''![]()
![]()
wat de lange haren van hem/zijn spieren/de foute omgeving cq bubbelbad ensjo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leuk als je houdt van gayish ja..fok man.
Is toch heel erg niét aantrekkelijk..
Is die ene niet Ramazan?quote:
Ik dacht dat die eerste VMBO was, wat een achterlijke figuren!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
wat de lange haren van hem/zijn spieren/de foute omgeving cq bubbelbad ensjo?
toch vinden sommige vrouwen dit wel spang/ natturlijk ligt dit ook aan IQ
check!
Ik kan het bijna niet geloven. Is er een kans dat dit in scene is gezet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
check!
editie.nl wel betrouwbaar lijkt me.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven. Is er een kans dat dit in scene is gezet?
Dit was zo episch slechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
check!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |