Bioscoop/restaurant/lounge etc...quote:
Is dat zo dat marokkanen bij maccie daten??quote:Op zondag 17 januari 2010 12:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bioscoop/restaurant/lounge etc...
Niet echt standaard marokkaanse dates bij Maccie of KFC
Oefff..schat je moest eens wetenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is dat zo dat marokkanen bij maccie daten??
hebben we het nou over echtgenoten of over jonge mensen die nog daten.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oefff..schat je moest eens wetenEn dan nog helemaal gelukkig zijn met hun 'man'
![]()
Jonge mensen + getrouwde stellen vergis je niet...Loop en keer langs bij Mac op de korte lijnbaan zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hebben we het nou over echtgenoten of over jonge mensen die nog daten.
Want ik zou maccie echt niet pikken..
Ik heb geen vriendin.......quote:Op zondag 17 januari 2010 12:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En waar neem jij je vriendin dan mee??
Niet liegen!!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin.......
ALS ik een vriendin heb dan gaan we meestal naar Thalia/verschillende restaurants/loungen etc
OW echt...leuk man. Ik vind Spijkenisse echt saai, valt weining te beleven. Hoest met Ilhame? Ze is mij helemaal vergeten man...quote:Op zondag 17 januari 2010 12:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Niet liegen!!
Ttrouwens ik was gister met Ilhame in winkelcentr Spijk maar je was nergens te bekennen
Trouwens ik wou dat je mijn vriedin werd maar jij deed hard to get spelen. Nu mag Rookert proberen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Niet liegen!!
Ttrouwens ik was gister met Ilhame in winkelcentr Spijk maar je was nergens te bekennen
Ach je kent Ilhame ze is verdrietig,ze wil hetgeen wat ze onmogelijk kan krijgenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
OW echt...leuk man. Ik vind Spijkenisse echt saai, valt weining te beleven. Hoest met Ilhame? Ze is mij helemaal vergeten man...
Heb je nog wat gekocht?
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Trouwens ik wou dat je mijn vriedin werd maar jij deed hard to get spelen. Nu mag Rookert proberen.
Geen sexy ondergoed toch is haram etc..gewoon zon oma broekje neem ik aanquote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ach je kent Ilhame ze is verdrietig,ze wil hetgeen wat ze onmogelijk kan krijgen![]()
heb een blousje en een jurkje en wat ondergoed gekocht..
Ze vraagt weleens hoe het met je gaat
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen sexy ondergoed toch is haram etc..gewoon zon oma broekje neem ik aan.
Leuk dat ze nog vraagt, ik heb zon gevoel dat je mij helemaal zwart hebt gemaakt bij haar ahahah.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hoezo mag sexy ondergoed niett..ik draag toch voor mezelf
hahah nee zou ik nooit doen
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik begin honger te krijgen...kan je niet wat lekker voor me maken
Met jou als je lekker kan kokenquote:
Ik kan heerlijk koken,ik ben een perfecte huisvrouwtje,maar trouwen met jou nee dank je ik PASquote:
Ben ik geen husband material voor jou dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik kan heerlijk koken,ik ben een perfecte huisvrouwtje,maar trouwen met jou nee dank je ik PAS![]()
Kom niet met een werdervraag. Jij beweert toch dat ik geen husband material ben...nou verklaar je dan.quote:
Niet voor mij nee...relax niet zo schreeuwen!!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom niet met een werdervraag. Jij beweert toch dat ik geen husband material ben...nou verklaar je dan.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom niet met een werdervraag. Jij beweert toch dat ik geen husband material ben...nou verklaar je dan.
OMG....ik ben idd geen husband material voor jou. Ik zou me helemaal opvreten van binnen...quote:
Hoezo opvreten??quote:Op zondag 17 januari 2010 13:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
OMG....ik ben idd geen husband material voor jou. Ik zou me helemaal opvreten van binnen...
Het is een metafoor...ik ga nu echt van fok...Rookert kom terugquote:
Nu even voor het weekend in mijn ouderlijk huis in de omgeving van Assen. Dikke laag sneeuw hier.quote:
Waar ga je heen?ga je naar je vriendin??quote:Op zondag 17 januari 2010 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is een metafoor...ik ga nu echt van fok...Rookert kom terug
Ja klopt hier is het helaas helemaal weg,gister heeft het nog ff geregend en toen was de sneeuw helemaal foetsie.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu even voor het weekend in mijn ouderlijk huis in de omgeving van Assen. Dikke laag sneeuw hier.
Ik hoorde dat in Rotterdam de sneeuw al helemaal aan het verdwijnen is?
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Waar ga je heen?ga je naar je vriendin??
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Even naar de stad met je vriedin....
dit dus
Hahah nee die had ik toen al gezien toen je hem opende maar had geen in om te reageren..quote:Op zondag 17 januari 2010 14:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
OMMGGGGGGG![]()
![]()
Vuile loeder ahahhaahah die heb je echt lopen graven zeg..
Heel mijn postgeschiedennis..
Edit:...dat was gewoon een vriedin dus niet vast ofzo![]()
Volgens mij zat je toen 1 week op de naughty spot(ban).quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah nee die had ik toen al gezien toen je hem opende maar had geen in om te reageren..
AAHAAhahah...verpest het nou niet. Ik doe mijn e-best voor Nadia.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Rookert het volgende:
400 euro uitgeven aan 'gewoon' een vriendin om te batsen![]()
Je had 5x aids kunnen krijgen in Amsterdam voor die prijs
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Rookert het volgende:
400 euro uitgeven aan 'gewoon' een vriendin om te batsen![]()
Je had 5x aids kunnen krijgen in Amsterdam voor die prijs
nee toen was mijn banweek al voorbij,alhoewel remlof heeft me gelijk een maandban beloofd.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij zat je toen 1 week op de naughty spot(ban).
Je bent wel langzamerhad aan het inburgeren hier op fok. Je hebt nog een weg te gaan maar toch.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee toen was mijn banweek al voorbij,alhoewel remlof heeft me gelijk een maandban beloofd.![]()
Dus ik ben nu wat rustiger geworden
Hier kan zij een mening hebben...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Rookert het volgende:
Nadia schreeuwt hier gewoon om aandacht die ze niet krijgt van haar dweil en stofzuiger
Ach, eeuwige vrijgezel is ook prima tochquote:Op zondag 17 januari 2010 14:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
AAHAAhahah...verpest het nou niet. Ik doe mijn e-best voor Nadia.
Ja uiteraard,ik kan niet zonder m.nlquote:Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent wel langzamerhad aan het inburgeren hier op fok. Je hebt nog een weg te gaan maar toch.
Kom je nog op m.nl?? Ilhame had hier ook een account aangemaakt
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Rookert het volgende:
Nadia schreeuwt hier gewoon om aandacht die ze niet krijgt van haar dweil en stofzuiger
kom je daar nog zo vaak dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja uiteraard,ik kan niet zonder m.nl
verslaafde...quote:
Nooit geweestquote:
Met extra makkelijke bontkraagjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ja,jij zit altijd bij die hoerenrubriek
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ja,jij zit altijd bij die hoerenrubriek
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer ga je je foto in je fobo verversen? Die benen van jou hebben we al gezien. Ilhame had tenminste nog leuke foto's
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahahah verversennnjij bent echt grappig.
Ik heb zo'n schijthekel aan die wijven in de bus enzoquote:Op zondag 17 januari 2010 14:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Zoiets ja losgeslagen marokkaanse meiden rubriek.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan die wijven in de bus enzo![]()
"wat nou, eh eh rustig rustig rustig rustig ok!![]()
![]()
"
Ik heb ze nog nooit ouder gezien dan 15 of ouder zien gedragen dan 15quote:Op zondag 17 januari 2010 14:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ze onnodig HARD OP PRATEN of LACHEN dan vragen ze indirect eigenlijk om een penis.
Toch zou je ze keihard geven.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit ouder gezien dan 15 of ouder zien gedragen dan 15![]()
Gaat te furrr man
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ter preventie van maagdenvlies vaak andere route kiezen
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ter preventie van maagdenvlies vaak andere route kiezen
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
Er zitten hier wijven op t station Justin Bieber te zingen![]()
Had jij gistere, of was het eergisteren (?) nou nog gestudeerdquote:Op zondag 17 januari 2010 18:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Montelly jouw opmerkingen zijn echt ''''
En Rookert dat je erom kunt lachen is nog meer ''''
Nee..ik heb besloten om me uit te schrijven voor Februari..denk ik!? Ik weet het niet meer..ik twijfel nogquote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij gistere, of was het eergisteren (?) nou nog gestudeerd?
Je kan het, het is dus gewoon een kwestie van motivatie? Hoeveel studiepunten heb je al gehaald en denk jij dat rechten nou echt iets waar je verder mee wil gaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee..ik heb besloten om me uit te schrijven voor Februari..denk ik!? Ik weet het niet meer..ik twijfel nog![]()
Dit is net een beetje als wanneer je je bus ziet staan en dan weet je niet of je moet rennen of moet opgeven omdat je weet dat je het toch niet haalt. Als je rent en je haalt het niet dan báááááal je..en als je niet rent en je ziet dat je het makkelijk had kunnen halen dan báááál je ook.
Ik moet eigenlijk gewoon zo hard rennen als ik kan, dan haal ik het denk ik wel.![]()
SNAPPIE!?
Klopt heb ik ook gehoord,ik wil hem ook zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
Ik ga zometeen naar Avatar schijnt goed te zijn...
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee..ik heb besloten om me uit te schrijven voor Februari..denk ik!? Ik weet het niet meer..ik twijfel nog![]()
Dit is net een beetje als wanneer je je bus ziet staan en dan weet je niet of je moet rennen of moet opgeven omdat je weet dat je het toch niet haalt. Als je rent en je haalt het niet dan báááááal je..en als je niet rent en je ziet dat je het makkelijk had kunnen halen dan báááál je ook.
Ik moet eigenlijk gewoon zo hard rennen als ik kan, dan haal ik het denk ik wel.![]()
SNAPPIE!?
Hmm...ik had even een kleine gedachte...iets met jou en bioscoopje pakkenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gehoord,ik wil hem ook zien.
Viel vies tegen hoor, mooie beelden dat wel, maar verhaal is een en al cliche.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
Ik ga zometeen naar Avatar schijnt goed te zijn...
Nee,maar ga je alleen dan??quote:Op zondag 17 januari 2010 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm...ik had even een kleine gedachte...iets met jou en bioscoopje pakken
Neem in ieder geval een besluit op basis van argumenten voor en tegen, zoals juristen dat pogen te doen. Bovenstaande lijkt op emotie.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
SNAPPIE!?
Met paar vrienden...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee,maar ga je alleen dan??
Doen! ^^ neem leuk gezelschap mee (je toekosmtige hier op het forum :p ) en geniet van de filmquote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gehoord,ik wil hem ook zien.
Ik denk dat het grotendeels een kwestie van discipline is. Op de uni wordt je minder geforceerd om echt je huiswerk te doen en echt te leren, ik heb zelf tijdens het eerste trimester ook gemerkt (en nu ook weer!) dat ik steeds te laks word en colleges en werkgroepen ga overslaan, puur omdat ik geen zin heb.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Neem in ieder geval een besluit op basis van argumenten voor en tegen, zoals juristen dat pogen te doen. Bovenstaande lijkt op emotie.
Volg je gevoel, maar door op te geven geraak je nergens. Dus bedenk wat je echt wil, als het je allemaal niets zegt, stop er dan mee, en anders, nou ga ervoor! ben zeker dat je het aankan als je het echt wilquote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
SNAPPIE!?
Nadia moet eerst getrouwd zijn om naar bioscoop te kunnen met een mannelijke geslacht...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:15 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Doen! ^^ neem leuk gezelschap mee (je toekosmtige hier op het forum :p ) en geniet van de film
Het is 1 visueel spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |