abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76917792
Het kleine babietjestopic (0-6 mnd), deel 15

Kleine babietjes

*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 19-01-2010 09:11:28 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76917952
Laatste posts:

Over Oscar en dat hij waarschijnlijk in aanmerking komt voor een helmpje:
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ynske, je kan op de eerste foto goed zien dat zijn hoofdje aan de zijkant plat is, net of hij een blokhead heeft, maar dan zonder haar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En op de 2e foto kan je goed zien dat zijn oortjes dus niet gelijk staan en onderin, net rechts van zijn oortje lijkt een soort bobbel op zijn koppie te zitten terwijl het dus aan de bovenkant bij zijn oortje, links daarvan juist plat is. En je ziet goed dat die platting aan de zijkant achter, evenwijdig loopt met eenzelfde afplatting aan de voorkant.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
das idd behoorlijk BE. hoop dat ze jullie snel kunnen helpen
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
Duidelijke foto's BE. Ik denk dat k wel begrijp wat je erbij voelt, dat een helm nu gewoon beter is en de enige oplossing om het geheel weer goed te krijgen. Meten ze dan niet in het ziekenhuis nogmaals in procenten zeg maar voordat ze gaan aanmeten?

Bij amélie staan de oortjes trouwens nog nagenoeg gelijk, het scheelt een millimeter ongeveer, daar was ik wel verbaasd over, en ook wel blij natuurlijk.

Willow & Oscar aan de rol woehoe! mijn dametje blijft nog steeds liggen waar ze ligt maar inmiddels trekt ze zichzelf wel omhoog tot zit... dat dan weer wel. Mafkeesje.

Willow grijpgraag proppellor
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nog niet BJ, de afwijking was bij de vorige meting 111%. Dat betekent dat je in aanmerking komt voor een helmpje volgens de criteria.
Maar het was een meting van de fysio en nu gaan we dus op 1 feb naar een revalidatie-arts en die moet neem ik aan ook nog akkoord gaan.
Over voorlezen:
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Dat had ik ook al een paar dagen en dacht, post ik t wel of post ik t niet........
Kwam op mij iedere keer over van kijk eens wat ik wel niet doe of goed bezig ben ofzo, miss. niet zo bedoeld maar er zijn er meerderen die fulltime kolfden en daarna gingen flessen.

Verder succes met de voorkeurshoudingen, hier word het gelukkig niet erg door o.a. het stabiliteitskussen etc.

Lachen word hier ook schaterlachen geregeld en hij is gewoon zo veranderd sinds de maagzuurremmers.
Donderdag weer prikjes.
Verder een vrolijk kind die weinig slaapt! haha, zo ongeveer 3 a 4 uur overdag tussen 10:00 - 19:00.

Ik was een blad aan het lezen van kinderen, groter groeien ofzo waarin iets stond over voorlezen, vroeg ik me toevallig van de week af.
Lezen jullie al voor aan de kleintjes?
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef huuphuup het volgende:
oh Het Is Mij hebben jullie zo'n kussen ja? Bluh ik ben echt verpest nu, bij een volgende weet ik zeker dat ik er bovenmatig op ga letten en me er bovenmatig druk over ga maken

wat fijn zeg dat dankzij die maagzuurremmers er zo'n ommezwaai is! en hier wordt ook ongeveer zoveel geslapen

En voorlezen, tsja, ik weet het niet. Ik lees niet echt bewust een verhaaltje voor maar ik pak wel vaak een boekje als ze bij mij op schoot zit en dan ga ik alles benoemen zeg maar. Dus het knisperboekje van de Hema en dan de figuurtjes omschrijven, welke kleuren ze hebben enzo en dat is de neus en kijk zn oortjes! Dat soort dingen Maar we praten sowieso heel erg veel met Amélie eigk, ik maak heel vaak rondjes door het huis om alles ns goed te bekijken en te benoemen met haar vind ze prachtig.
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef innepin het volgende:
Het-is-mij, ik lees heel af en toe wel voor aan Willow, maar 't is zo'n druk monstertje dat ze liever de boekjes in haar mond stopt dan dat ze luistert Echt een groot succes is het dus niet
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:40 schreef het-is-mij het volgende:
@ Huup, tijdje terug toen je je er ook ff druk over maakte en met tips heb ik die tip incl. link nog gepost maar miss. heb je erover heen gelezen want soms word er ook wel erg veel gepost.

Niet je dag daardoor laten verpesten hoor.
Heb het bij fysio gevraagd, t is meer cosmetisch dan motorisch gelukkig, das dan weer geluk bij een ongeluk en maak je aub niet te druk.
Dan is je hele zondag verpest en je kunt er gewoon helaas niets mee.

Je lezen schijnt nu al goed te zijn ,vanaf 3 maand.

Wij praten ook erg veel, was het ook op mn werk gewend tegen de ernstig verst. gehandciapten om alles te benoemen en dat doe ik nu ook en mijn mannetje ook, die lult wat af joh, ik moet er echt vaak om lachen, e gekste dingen haha.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76918021
Goeiesmorgen ladies (en heren?)! Zomaar even een voor jullie allemaal in een vers topic. Ik lees alles nog, maar heb zelf eigenlijk weinig te melden. Ik ben weer drie dagen an het werk (wat een luxe zeg, ik geniet van beide rollen nu) en zowel mijn als Nils z'n moeder hebben een dagje opgepast. Ging prima! Donderdag gaat ze wennen bij de kinderopvang.

En de sneeuw is hier eindelijk helemaal weg en het zonnetje schijnt. Kunnen we eindelijk weer naar buiten in de draagdoek!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-01-2010 13:02:30 ]
pi_76918139
De afplattingen op Oscar's koppie zijn inderdaad wel goed te zien BE, gelukkig is er wel wat aan te doen, maar leuk is het niet zo'n helm

Ik ben moehoee Ik heb gisteren de hele dag melk en melkproducten gebruikt. Ik weet alleen niet of Niels erop reageert. Hij is enorm aan het regelen/clusteren en huilt en gilt veel maar ik weet niet of dat komt door het regelen en daardoor minder slapen of door het provoceren. En misschien wil hij ook wel de hele tijd aan de borst hangen omdat hij zich niet lekker voelt Lastig hoor. Hij is nu natuurlijk een stuk ouder dan toen ik stopte met melkproducten, hij was toen 6 weken en gilde het na vrijwel iedere voeding uit van de pijn. Het kan best dat hij nu een andere reactie geeft omdat hij ouder is toch... Eigenlijk zou ik niet moeten weten of ik melkproducten neem zodat ik geen reactie verwacht (blind en met een placebo testen).

Maar ik heb lekker wel pizza gehad gisteren!!
pi_76918218
Sorry, niet gezien dat ik het topic sloot, heb gepost en ben 25 min. op de crosstrainer gaan staan en 100 buikspieroefeningen haha.

Maar mn laatste post is gelukkig herhaald.

@ Twinkly, kun je straks neit ff lekker liggen als niels ligt?

@ Serpente, mij viel het werken ook erg mee.
Leuk om dan thuis te komen he?
Nog specialer ofzo.
pi_76918282
Goeiemorgen... Wat fijn het-is-mij, dat het zo goed gaat met je kleine man nu de maagzuurremmers hun werk doen. En schaterlachen al... kan niet wachten tot ze dat hier ook gaat doen. Zo lief!

Wij zijn vanochtend voor het eerst meegeweest naar de kerk van mijn man. En daar doen ze de kleine kindjes tot 5 jaar in een aparte ruimte om te spelen en zo, maar dus zonder de ouders (wel met een flink stel verzorgers, meestal ook ouders van een van de kindjes)... vond ik nog wel moeilijk, zomaar je kindje effe afstaan voor anderhalf uur. Maar Minke had honger, dus mijn man werd halverwege al uit de zaal gehaald voor het flesje en daarna heb ik nog een tijdje met haar daarachter gezeten. Ging eigenlijk wel hardstikke goed, maar heb echt nauwelijks meegekregen wat er gezegd werd in het begin.
Oh en Minke heeft vannacht gewoon van 12 tot 6 geslapen woehoe!
pi_76919200
Xeentje wil sinds gisteren niet meer dan 60 ml melk per voeding (om de 4 uur). Maar ze lijkt nergens last van te hebben, hoewel ze wel vaak poept. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Kan het misschien te maken hebben met de twee wendagen afgelopen week?
pi_76920839
goedemorgen dames.. jammer dat sommige van jullie zich irriteren aan mijn posts. Ik poste gewoon wat mij bezig houdt en aangezien mijn dagen de laatste tijd uit weinig anders bestaan.. komt dat vrij regelmatig op hetzelfde neer. maar zal het niet meer posten... En het heeft niets te maken met gebrek aan aandacht of behoefte aan complimentjes.. (weet ook niet meer wie dat zei; maar beetje jammer als je echt zo denkt...)

ok.. die hebben we weer gehad.

Hoe is het verder met Sorboo en Isabeau?

& Mefke? hoe is het met jou en je kleintje?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76921523
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames.. jammer dat sommige van jullie zich irriteren aan mijn posts. Ik poste gewoon wat mij bezig houdt en aangezien mijn dagen de laatste tijd uit weinig anders bestaan.. komt dat vrij regelmatig op hetzelfde neer. maar zal het niet meer posten... En het heeft niets te maken met gebrek aan aandacht of behoefte aan complimentjes.. (weet ook niet meer wie dat zei; maar beetje jammer als je echt zo denkt...)
Ik dacht dat het een soort verontschuldiging was voor tikfouten die in de posting voor zouden kunnen komen. Ik vind het knap dat je zulke postings met één hand weet te produceren.

Over praten/voorlezen: ik praat met Ivan ook heel veel en ik wil hem nu al gaan voorlezen. Ik weet wel dat hij er vrijwel niets van meekrijgt, maar ik weet ook dat taalontwikkeling sterk gecorreleerd is met taalaanbod. De Fabeltjeskrant is trouwens weer op tv en het verbaast me met terugwerkende kracht hoe deftig Meneer de Uil spreekt! Jeetjemina, dat ik dat als klein kind begrepen heb.

Wat voor liedjes zingen jullie voor je kind? Ik herinner me eigenlijk alleen liedjes van oude televisieseries. Favoriet hier is de intro van Wickie de Viking (waarbij ik 'Wickie' vervang door 'Ivan' ).

Hey, hey, Ivan. Hey, Ivan, hey
Hijs nu het zeil gezwind
Blijf hoog, hoog aan de wind
Nana naaanaa na nanana naa nana Ivan!

Angst voor de wolf maakt hem niet blij
En dan die storm er nog eens bij
Maar wolven hier en stormen daar
Hij is niet bang voor het gevaar!

Hijs nu het zeil gezwind
Blijf hoog, hoog aan de wind
Nana naaanaa na nanana naa nana Ivan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76921755
Woeii even een voor Minke!

Xenia: geen idee of dat met dr wendagen te maken zou hebben. Het lijkt mij van niet. Hier wordt soms ook ineens weinig gedronken. Net ook maar 60 op en hij ligt al een poosje heerlijk te slapen. Terwijl hij soms na een voeding van 100cc zich al na 2 uur zich meldt.

Twinkly: sterkte met Niels. Hopelijk kun je zelf nog even bijslapen vandaag.

Poppejans: ja ik weet dat ze ook lachstuipjes hebben, maar dan verschil zie ik wel Hij reageert met lachen als je tegen hm praat/ hem lachend aankijkt en gaat dan ook geluidjes maken. Ook naar zn mobiel in de box kan hij lachen. Vond het zelf ook erg vroeg hoor, maar zoals er al gezegd was is hij dus eigenlijk al ietsjes ouders omdat hij bijna 2 weken na uitgerekende datum geboren is. Kyllian lachtte geloof ik bij 4,5 week.

BJ: gewoon posten over het kolven als jij dat wilt hoor. Als iemand het niet wil lezen dan kun je er toch gewoon overheen lezen. Ik irriteer me er iig niet aan.
pi_76921954
Claudia, hihi leuk liedje, ik ken hm niet. Ik heb nog niet gezongen voor hm geloof ik Maar ok hij is ook nog maar 4 weken en slaapt erg veel Praten doe ik wel veel tegen hm. Bij Kyllian zongen we steeds (vanaf ongeveer 2 maanden geloof ik) 'lief klein konijntje' en dan zn neusje aanraken als we 'vliegje op zn neus' zongen. Daar reageerde hij zo leuk op.
pi_76921966
Ivan was ook een vroege lacher. We durfden pas echt te geloven dat het een lach was toen hij ruim 3 weken oud was. Hij is ruim een week te laat geboren, dus dat komt wel overeen met het lachen van jouw zoon, Meimeltje.

Oh, dit is Wickie:

Ik ben van de televisiegeneratie.
pi_76922160
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook een vroege lacher. We durfden pas echt te geloven dat het een lach was toen hij ruim 3 weken oud was. Hij is ruim een week te laat geboren, dus dat komt wel overeen met het lachen van jouw zoon, Meimeltje.
Dyon dus bij 2,5 week en toen geloofde ik het eigenlijk ook niet.....tot hij elke dag wat meer begon te lachen. Het kon echt niet meer anders dan dat het echt lachen was.
Wel schattig om te zien he die eerste lachjes.
pi_76922224
Uhmm hier ook veel tv gekeken hoor, maar Wickie ken ik echt niet haha. Zal ik dus wel te oud of te jong voor zijn geweest
pi_76922238
Claudia, ik zing hier wel de standaard kinderliedjes voor Lotte. Op een grote paddestoel, op een klein stationnetje, boer wat zeg je van mijn kippen, zag 2 beren enz. enz. Ik heb op internet een cd gedownload met 100 bekende kinderliedjes, voor als ik de tekst niet meer wist

En een boerenpaard vindt ze heel erg leuk, maar pas op het laatste bij een herenpaard en paard-op-hol want anders gaat het te langzaam voor d'r
Lotte!
Noah!
pi_76922371
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Linda2205 het volgende:
Claudia, ik zing hier wel de standaard kinderliedjes voor Lotte. Op een grote paddestoel, op een klein stationnetje, boer wat zeg je van mijn kippen, zag 2 beren enz. enz. Ik heb op internet een cd gedownload met 100 bekende kinderliedjes, voor als ik de tekst niet meer wist
Die liedjes heb ik iets te veel met mijn blokfluit moeten spelen.
quote:
En een boerenpaard vindt ze heel erg leuk, maar pas op het laatste bij een herenpaard en paard-op-hol want anders gaat het te langzaam voor d'r
Ja, dat heb ik ook zoveel met mijn nichtjes gedaan! Ik ken alleen een andere variant, namelijk rechte weg, hobbelige weg, bocht in de weg, gat in de weg. Zowel hobbels als bochten deden het goed, maar het gat was de absolute topper.
pi_76922462
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef Claudia_x het volgende:

Angst voor de wolf maakt hem niet blij

Oeh ja, rtl5 is de Fabeltjeskrant weer he? Ik heb het nog niet weer gekeken, maar was vroeger groot fan. Vandaar het boxkleed,speelkleed,mobile en aankleedkussen voor Wolf allemaal v Fabeltjeskrant

Wat gaaf dan dat hij echt al lacht Meimeltje, zo leuk he

Ik vind je posts over kolven nooit vervelend hoor BJ, ik lees alles met interesse, ik geef dan wel geen bv maar juist dat soort dingen vind ik dan wel weer boeiend om te lezen hoe anderen het doen en vergaat.

Hier nog steeds hard aan het oefenen met slapen in eigen ledikantje overdag, voor eventjes gaat het goed, maar hij zet het al wel gauiw op een heel hard brullen, naar mij idee als hij echt merkt dat hij ons niet meer ziet. Hem dan in de wagen leggen wil dan ook niet meer, dus hangt hij nu in de draagdoek bij mij te slapen, hij was zo enorm verdrietig
Nouja, we blijven gewoon proberen, en zegt mijn gevoel toch het niet meer te doen, dan slaapt ie gewoon nog maar lekker een tijdje in de wagen of bij mij in de doek.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76922548
Lachen naar mobiel:

pi_76922721
Poppejans: hier zijn we ook aan het 'oefenen' met meer in eigen ledikant te slapen. Ook omdat het soms zo onrustig beneden is vanwege zn peuterbroer. Als hij niet wil slapen boven neem ik hm ook weer mee naar beneden. Ik wil hm niet 'dwingen' en ik kan hm zelf ook niet laten huilen boven. Nu ligt hij al heerlijk 2,5 uur boven te slapen!
pi_76922801
Wij gaan komende week ook weer oefenen met boven slapen. Hoewel het hier erg rustig is overdag vind ik het wel goed dat ze leert dat ze in haar ledikantje ook kan slapen. Dan wordt straks de overstap van 's nachts in het ledikant misschien ook makkelijker (voor mij )...
  zondag 17 januari 2010 @ 15:40:38 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76926052
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:16 schreef innepin het volgende:
BE, hoe is 't eigenlijk met Oscars tandje? Is ie al echt door enzo?
Sterkte nog. De score is op dit moment 1 ondertand echt gewoon als tand, eentje een flink randje en zijn linker voortand is een enorme paarse bobbel dus dat gaat ook niet lang meer duren!
Ik schrok er net gewoon van toen ik dat zag in zijn mondje. Ziet er naar en pijnlijk uit.

En nu snel sporten. Lees later bij.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:49:54 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76926433
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sterkte nog. De score is op dit moment 1 ondertand echt gewoon als tand, eentje een flink randje en zijn linker voortand is een enorme paarse bobbel dus dat gaat ook niet lang meer duren!
Ik schrok er net gewoon van toen ik dat zag in zijn mondje. Ziet er naar en pijnlijk uit.

En nu snel sporten. Lees later bij.
oe klinkt inderdaad niet echt fijn... hoop dat ze snel doorkomen en hij er niet teveel last van krijgt..

en lekker sporten.. wat doe je???

Ik ben vorige week voor het eerst weer wezen volleyballen en dat was echt heeeeerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 januari 2010 @ 16:42:53 #23
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76928497
Meimeltje... die foto

@BE Doorkomende tandjes... lastig altijd, was weer even vergeten dat ik dat ook weer allemaal ga krijgen

P.S. Mag Elyas ook in de openingspost? Elyas Yaël van 15 december

[ Bericht 16% gewijzigd door Tan op 17-01-2010 17:05:34 ]
pi_76930313
Leah lacht nog niet maar kijkt wel al gericht (ze is dinsdag 4 weken).

BE; mocht Oscar een helmpje krijgen..voor hoelang zou dat dan zijn?

Leah slaapt nog steeds beneden en hier is het niet bepaald rustig. Ik moet haar ook echt boven gaan leggen, zeker nu ze steeds meer ritme krijgt (en niet meer om het uur ofzo wil drinken).
Maar goed; de jongens spelen ook vaak boven hoor dus echt heel rustig is het alleen als ze op school zijn.

oh, Dyon, wat schattig
pi_76930433
Jullie zijn gewoon alweer een heel topic verder Had even een paar dagen niet zoveel puf voor fok. Zelf niet zo lekker en dan een baby erbij en een peuter met doorkomende kiezen is geen leuke combi

Oh ik zag berichten over rollende kindjes wat knap! Esmee vindt liggen volgens mij nog wel prima, want rolpogingen zijn er nog niet geweest.

En BE je ziet het inderdaad wel duidelijk zeg op die foto's. Maar het is ook een lekker mannetje hoor zo, hij ziet er heerlijk vrolijk uit En gewoon dus ook al tandjes! Wat gaat ie snel!

Voorlezen doe ik hier nog neit, maar ze hoort wel eens wat, bv als Linde gaat slapen natuurlijk. En dan merk ik wel dat Esmee ook sneller in slaap valt Zal wel rustgevend zijn om je zo te horen (of ik lees slaapverwekkend voor natuurlijk )

Verder gaat alles hier prima. Esmee eet en slaapt prima en ze vindt het geweldig bij de opvang. Ze is vrijdag van 9 tot 13 uur wezen wennen en ze had 2x 3 kwartier geslapen en netjes haar fles leeg gedronken! En het is zo'n vrolijk grietje

O ja bijna vergeten: Esmee is vandaag 4 maanden Wat gaat dat snel!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')