Within Temptation moet het dan maar wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Het is treurig, maar stiekem ook wel weer leuk juist omdát het zo treurig is.
En let wel:
Op zondag 7 februari op het Nationaal Songfestival geven zes andere artiesten hun eigen twist aan de versie van Kartner. Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven.
Daar ben ik dan stiekem weer heel erg nieuwsgierig naar, wat die van dat nummer gaan maken en in welk arrangement dan in godsnaam
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Within Temptation moet het dan maar worden
Nee... in de zomerzon is toch geen locatie! Die locaties komen verderop in het liedje... Oslo, Berlijn, luchtballon enz.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijke eerste zin ook: Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon
Eerst is hij vergeten waar hij het liedje heeft gehoord, maar na de komma schiet het hem weer ineens te binnen ofzo? "Oh ja, in de zomerzon!"
Wat is de functie van "in de zomerzon" dan? Of had hij nog gewoon vijf lettergrepen nodig om die zin op te vullen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee... in de zomerzon is toch geen locatie! Die locaties komen verderop in het liedje... Oslo, Berlijn, luchtballon enz.
Het is niet helemaal waterdicht maar ach daar is het het liedje ook niet naar.
Dat is nodig om het sfeertje van het nummer neer te zetten. Het is een vrolijk liedje, dan ga je natuurlijk niet zingen over motregenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is de functie van "in de zomerzon" dan? Of had hij nog gewoon vijf lettergrepen nodig om die zin op te vullen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijke eerste zin ook: Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon
Eerst is hij vergeten waar hij het liedje heeft gehoord, maar na de komma schiet het hem weer ineens te binnen ofzo? "Oh ja, in de zomerzon!"
Jongens, wel een beetje respect he... het is echt niet zo makkelijk om binnen 10 minuten zo'n briljante tekst te schrijven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij weet het gewoon niet zo. Het liedje gaat duidelijk over dementie.
Ja en je vergeet ook meteen waar je het voor het eerst gehoord hebt he. Zo onhandig!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jongens, wel een beetje respect he... het is echt niet zo makkelijk om binnen 10 minuten zo'n briljante tekst te schrijven.
Ik heb het de afgelopen tien minuten ook geprobeerd boven een coupe Mokka-ijs.... allemaal gesmolten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jongens, wel een beetje respect he...
[Geer] Whoehoehoeeeeeeeeeehoehoequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ondertussen ook van mening dat we die seniele ouwe gek zelf maar moeten sturen... inclusief draaiorgel om het zo truttig en authentiek mogelijk te houden, wellicht trappen er nog wat malloten in...
Een andere artiest gun je het gewoon niet om met dit gedrocht voor miljoenen mensen af te gaan
Dat respect van mij was ook cynisch bedoeld hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[Geer] Whoehoehoeeeeeeeeeehoehoe[/Geer]
Dat was bekendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat respect van mij was ook cynisch bedoeld he
Bij Vader Abraham komen veel gedachten tot me...de zomerzon is er niet één van... de apocalyps welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was bekend
Maar het stond zo leuk zo vlak onder elkaar.
Alsof je je in drie seconden bedacht had....
Alsof de zomerzon ineens weer tot je kwam!
Er zijn twee topics gemergedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap het niet. PietjePuk staat als TS vermeld, maar de OP is van Paul
Ah, iek schnapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn twee topics gemerged
Paul had er in MUZ al een topic over geopend ook en dat is hierheen gehaald.
Vandaar dat er e.e.a. een beetje door elkaar staat.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Oidale het volgende:
Die draaiorgel zie ik wel zitten.
Wat dat betreft vind ik dat als de kwaliteit tegenvalt, je ook echt FOUT moet gaan, net als vorig jaar. Vader Abraham met bolhoed, draaiorgel, een leuk oud vrouwtje in Volendams kostuum met een muntenbakje, en dat hij het dan voor haar zingt ofzo. Achtergrondkoortje met 3 vrouwen in een bepaald thema, enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |