quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Boldface het volgende:
Kunnen we geen nationaal protestcomité beginnen, om de inzending van dit nummer te voorkomen? om te voorkomen dat nederland überhaupt meedoet
Yepquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Boldface het volgende:
Dit moet een grap zijn.... Within Temptation gaat "sja la lie, sja la la" staan zingen?
Aldus meneer Kartnerquote:Tijdens de show zal het publiek twee versies uitkiezen en ik zal dan uiteindelijk de definitieve keuze gaan maken"
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Boldface het volgende:
Dit moet een grap zijn.... Within Temptation gaat "sja la lie, sja la la" staan zingen?
WTF, dat wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Boldface het volgende:
Zet het in je agenda! 7 Februari!quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Het is treurig, maar stiekem ook wel weer leuk juist omdát het zo treurig is.
En let wel:
Op zondag 7 februari op het Nationaal Songfestival geven zes andere artiesten hun eigen twist aan de versie van Kartner. Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven.
Daar ben ik dan stiekem weer heel erg nieuwsgierig naar, wat die van dat nummer gaan maken en in welk arrangement dan in godsnaam
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet het in je agenda! 7 Februari!
Dit wordt een historisch mooie tv uitzending
Dit is echt een kwestie van zó fout dat het weer leuk is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:53 schreef cptmarco het volgende:
[..]ik heb er inderdaad even een notitie van gemaakt...
Shalalie shalala...
Wacht maar tot Within Temptation het gaat bewerken en zingen 7 februariquote:
wat dat betreft zitten we met onze inzending wel goed jaquote:Op zondag 17 januari 2010 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
acceptatie van minderheden en minder beperkten in de samenleving
Een soort tewerkstellingquote:Op zondag 17 januari 2010 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinds wanneer gaat 't ESF over winnen? Het gaat over acceptatie van minderheden en minder beperkten in de samenleving, en dat Europees gezien.
dat dusquote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij is dit nog helemaal niet zichtb aar voor de users
bummer...quote:De TROS gaat zes bekende Nederlandse artiesten benaderen om een talent naar voren te schuiven voor deelname aan het ESF 2010 in Oslo.
Zoals eerder bekend werd schrijft Pierre Kartner het lied voor het ESF 2010. De zes talentvolle artiesten mogen dit nummer muzikaal volledig naar hun hand zetten en brengen hun versie van het lied ten gehore op het NSF.
Uit de zes artiesten wordt één artiest gekozen die met het lied naar het ESF 2010 in Oslo zal gaan.
Daar was ik al bang voor iddquote:
ff crosspost want hoe anders zal het jasje zijn als dit de coaches worden:quote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor idd![]()
Las het vanmiddag ook op songfestival.nl
Maar de genoemde artiesten hebben wel volledige vrijheid om met het nummer te doen wat ze willen toch? Dus ze gaan het nummer wel arrangeren en een ander jasje aantrekken.
quote:Marianne Weber, Jan Keizer, Frans Bauer, René Froger, Edsilia Rombley en Guus Meeuwis.
Tis in grote lijnen wel hetzelfde genré, zeker die eerste 4 verwacht ik niet veel van. Laatste twee dan wat meer. Maar voor mij is de lol wel nu al klaar eigenlijk![]()
Het leek me juist zo leuk als ze dus echt totaal andere artiesten als bv. een DJ, Rockband, en een rapper ofzo het nummer lieten bewerken. Wellicht kreeg je dan juist wel een geweldige bewerking. Dit is allemaal weer beetje ons-kent-ons en hetzelfde genre
En shalaliën!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor idd![]()
Las het vanmiddag ook op songfestival.nl
Maar de genoemde artiesten hebben wel volledige vrijheid om met het nummer te doen wat ze willen toch? Dus ze gaan het nummer wel arrangeren en een ander jasje aantrekken.
Want..? Gewoon benieuwd, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:29 schreef Paul het volgende:
Gelukkig heb ik wel verstand van muziek en hits.
Ik heb het genoteerd, ik ben heeeel benieuwd hoe dit misbaksel tot leven gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet het in je agenda! 7 Februari!
Dit wordt een historisch mooie tv uitzending
Veronica... dat is toch die omroep die ooit baanbrekende radio maakte, maar tegenwoordig alleen nog maar lafjes de hits van de afgelopen 3 decennia draait?quote:
Dat is inderdaad te hopen ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot Within Temptation het gaat bewerken en zingen 7 februari
You ain't seen nothing yet!
Wat overigens niet echt iets is om trots op te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Let maar op dit gaat redelijk scoren in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, een hoog schlager gehalte.
Ach, da's in MUZ, en eigenlijk is dit liedje een belediging voor dat subforum.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef Paul het volgende:
Dubbel
Pierre Kartner's songfestival liedje 2010
Naar verluidt in slechts twee uur geschrevenquote:Ik ben vergeten wat ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon
Ik geloof dat het toen daar met jou op het strand was in Lissabon
Of was het daar toen in Parijs
Achter een coupe vers mokka-ijs
Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeën overzee in die luchtballon
Shalali shalala shalali shalala,
het gaat niet uit m'n kop
Shalali shalala shalali shalala
ik sta d'r 's morgens mee op.
Ik ben verliefd op jou,
daarom vergeet ik alles gauw en weet ik het niet meer
zo gaat het ongeveer.
Ik ben verliefd, ik ben verliefd,
ik ben verliefd, dat kun je zo zien.
Het kan ook zijn dat ik hoog in de lucht in een vliegtuig naar Oslo zat
Of klonk het uit een café in zo'n straatje - ik was ooit in Trinidad
Of was het met een goed glas wijn
op dat terrasje in Berlijn
Misschien toen in de sneeuw op een arreslee in Leningrad
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat,
hoe kan ik dat, hoe kan ik dat nou vergeten
Ik ben verliefd op jou,
zo gaat het ongeveer.
Ik ben verliefd op jou,
zo gaat het ongeveer.
Ik ben verliefd op jou,
zo gaat het ongeveer.
zo gaat het ongeveer.
All the right go to Mr Pierre Kartner , i do not benefit of this viedeo in any other way
Oh dan maar 2 topicsquote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, da's in MUZ, en eigenlijk is dit liedje een belediging voor dat subforum.
petitie: http://www.axci.nl/?ln=ned&id=18512quote:Deze petitie is in éérste instantie gericht aan de omroep bij wie nu de rechten van zowel het Nationaal als het Eurovisie Songfestival liggen. De TROS, hierna aangeduid als de organiserende omroep, verzuimt om met een positieve, moderne, financiëel daadkrachtige & serieuze insteek de Nederlandse inzending kansrijk te maken voor een 5e overwinning.
De TROS heeft het inmiddels allemaal alweer een beetje teruggedraaid, dus we moeten nog maar afwachten of Tiësto er uberhaupt nog tussen zit...quote:
Daar zijn we sowieso heul goed in.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Knipoogje het volgende:
Nog nooit zoveel gezeik over een nummer gehoord...dat betekent dat we dus hoog gaan eindigen
Al zullen we uit die 6 uitvoeringen waarschijnlijk precies de internationaal meest kansloze versie kiezen
dat is wel een ding dat zeker is.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, da's in MUZ, en eigenlijk is dit liedje een belediging voor dat subforum.
Men dacht waarschijnlijk dat ie het internationale succes van de Smurfen en het Kleine Café aan de Haven kon evenaren? Ik vond het ook wel apart, dat gewoon al vast stond dat hij het nummer mocht maken en dat was dat...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef CarOnline het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk bij Vader Abraham?
WIE bedenkt zoiets![]()
Wie vond dat een goed idee om hem een songfestivalnummer te laten maken?
Internationaal succes van "Het kleine cafe" ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Men dacht waarschijnlijk dat ie het internationale succes van de Smurfen en het Kleine Café aan de Haven kon evenaren? Ik vond het ook wel apart, dat gewoon al vast stond dat hij het nummer mocht maken en dat was dat...
Ja! Maar welke men!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Men dacht waarschijnlijk dat ie het internationale succes van de Smurfen en het Kleine Café aan de Haven kon evenaren? Ik vond het ook wel apart, dat gewoon al vast stond dat hij het nummer mocht maken en dat was dat...
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Internationaal succes van "Het kleine cafe" ?
quote:Als tekstdichter-componist-producer breekt Pierre Kartner in 1976 internationaal door met Het Kleine Café Aan De Haven. Dit lied wordt in 1976 in Nederland een hit in zijn eigen uitvoering. Daarna zetten talloze buitenlandse artiesten het op hun repertoire. Een kleine opsomming: België (Eddy Wally, Louis Neefs, Samson en Gert), Duitsland (Bernd Clüver, Freddie Quin, Heino, James Last, Klaus Wunderlich, Marianne Rosenberg, Peter Alexander, Tony Marshall), Frankrijk (Joe Dassin, Mireille Mathieu), Griekenland (Demis Roussos, Nana Mouskouri), Ierland (Davey Arthur and The Fureys), Japan (Malando), Oostenrijk, Polen, Scandinavië (Bobbysocks), Tsjechië (Zpiva Jaromir), Engeland (Engelbert Humperdinck, The Barron Knights), de Verenigde Staten (Audrey Landers - uit tv-serie Dallas, Carl Anderson - uit tv-serie Hill Street Blues en Hervé Village, de dwerg uit tv-serie Fantasy Island) en Zuid-Afrika.
Wow, daar ben ik heel benieuwd naarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Het is treurig, maar stiekem ook wel weer leuk juist omdát het zo treurig is.
En let wel:
Op zondag 7 februari op het Nationaal Songfestival geven zes andere artiesten hun eigen twist aan de versie van Kartner. Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven.
Daar ben ik dan stiekem weer heel erg nieuwsgierig naar, wat die van dat nummer gaan maken en in welk arrangement dan in godsnaam
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |