abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 10:57:12 #51
145738 superworm
is erbij
pi_76957129
Wat een loze term is dat toch als je die foto's ziet. "Viewer discretion is advised."
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_76959950
Ik weet niet of er Franstaligen/-sprekenden onder jullie zijn, maar ik kreeg van mijn schoonfamilie (die jarenlang ontwikkelingswerk in Haiti hebben gedaan) een verzoek om indien mogelijk de NGO Initiative Développement te steunen.

Zij werken al lang in Haiti en hebben met name een aantal projecten in het Noord-Westen, waar de hulp nu dubbel zo hard nodig is en die door de chaos in PauP vergeten dreigt te worden (zoals veel andere getroffen steden). Deze regio heeft het sowieso al moeilijk zat maar met de toestroom van wellicht duizenden vluchtelingen uit de hoofdstad wordt het daar helemaal niet meer te houden.

Mocht je wat Frans kunnen lezen en nog niet weten waar je eventueel (nog) wil doneren...:

Meer info http://www.id-ong.org/decouvrir/pays/haiti/haiti.htm (ze hebben ook Paypal).
all your heroes are whores
pi_76960008
quote:
Nederland stuurt nieuwe humanitaire hulpvlucht naar Haïti

Nieuwsbericht | 18 januari 2010 | Haïti

Maandag 18 januari om 12.00 uur vertrekt vanaf Schiphol een gecharterd toestel met ongeveer 30 hulpverleners en hulpgoederen naar Haïti.

Onder de hulpverleners bevinden zich medewerkers van Wereldkinderen, de Nederlandse Adoptie Stichting, de Samenwerkende Hulp Organisaties, de Immigratie en Naturalisatie Dienst en het Snel Consulair Ondersteunings Team (SCOT) van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

De vlucht zal naar verwachting om 13.00 uur lokale tijd in Port-au-Prince aankomen en dezelfde dag weer naar Nederland vertrekken. De hulpverleners zullen trachten de circa 100 geadopteerde Haïtiaanse kinderen te evacueren.

Gisteren gaf de Haïtiaanse president zijn akkoord voor de evacuatie van deze adoptiekinderen naar Nederland.
http://www.minbuza.nl/nl/(...)ucht_naar_Ha%C3%AFti
  Admin maandag 18 januari 2010 @ 12:38:48 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76960624
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:03:40 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76961583
quote:
Heftig .
KuikenGuppy
pi_76961761
Geen idee of deze link al voorbij gekomen is:

http://bettygoeshaiti.wordpress.com/

Is de weblog van de juf van mijn kinderen. Zij doet af en toe vrijwilllgerswerk op Haiti en was er net aangekomen (5 dagen voor de aardbeving). Je kan iets lezen van haar belevenissen voor de aardbeving en vervolgens blogt ze vanaf 2 uur na de aardbeving.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:14:55 #59
215628 woid
let's get Friendly
pi_76962601
Filmpje op de frontpage van CNN is ook heftig:
http://cnn.com/video/?/vi(...)a.long.walk.home.cnn
Weet niet of deze al gepost is.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_76966495
Tering zeg, wat een horror beelden komen er uit dat land zeg.
pi_76966807

docu> opbouwen>afbreken>opbouwen>afbreken>opbouwen>afbreken. Wat een uitzichtloos bestaan.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:19:07 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76967035
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef ASroma het volgende:

docu> opbouwen>afbreken>opbouwen>afbreken>opbouwen>afbreken. Wat een uitzichtloos bestaan.
Ze doen daar niets constructiefs.
Ze weten dat ze in een gebied wonen waar aardbevingen, orkanen en andere natuurverschijnselen zich kunnen voordoen, maar kunnen door die extreme armoede geen degelijke 'aardbevingsbestendige' gebouwen neerzetten.
KuikenGuppy
pi_76968269
Ik heb op school morgenochtend een bijeenkomst, met hopelijk wat meer info over mijn SLB'er.
ZIj is zeg maar het 2e gezin wat onder "het" ingestorte hotel ligt.
pi_76969206
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef The_Streets het volgende:
Ik heb op school morgenochtend een bijeenkomst, met hopelijk wat meer info over mijn SLB'er.
ZIj is zeg maar het 2e gezin wat onder "het" ingestorte hotel ligt.
Sterkte
  maandag 18 januari 2010 @ 16:19:33 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76970207
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
dat vind ik al grootse dingen die jij doet. Ik doelde meer op een glimlach naar die onbekende, een oud vrouwtje helpen oversteken, integer zijn richting je collega's, een praatje met een ouwe man, een goeiemorgen voor de conducteur, een eurotje voor een zwerver etc. etc. Dat soort "vanzelfsprekende" dingen die voor sommige mensen al zo zwaar lijken.
En waaruit maak jij precies op dat mensen die geld doneren aan goede doelen..... dat soort vanzelfsprekende dingen niet doen? Dat lijk jij namelijk wel te suggereren namelijk.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 18 januari 2010 @ 16:20:23 #67
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76970266
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef ASroma het volgende:
arme webcamgirl
Inderdaad.... Ik had de andere mogelijke afloop van dat filmpje ook wel willen zien.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 18 januari 2010 @ 16:22:00 #68
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76970353
-
pi_76971820
Al die hulp is natuurlijk goed bedoeld, maar toch vraag ik me af wat voor zin het allemaal heeft. Haïti is al jaaaaren een land dat één grote puinhoop is, aardbeving of niet. Tenzij er daar wat fundamenteel gaat veranderen ben ik toch bang dat al dat geld in een bodemloze put verdwijnt en dat de armoedeverschillen alleen maar groter worden. Veel beter als geld sturen is gewoon met mensen daar naartoe gaan om huisjes e.d. te herbouwen, maarja, da's ook makkelijker gezegd als gedaan..
  Admin maandag 18 januari 2010 @ 16:51:50 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76971917
quote:
Foto 21 is zo triest, zegt alles...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_76972337
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef Intrepidity het volgende:
Al die hulp is natuurlijk goed bedoeld, maar toch vraag ik me af wat voor zin het allemaal heeft. Haïti is al jaaaaren een land dat één grote puinhoop is, aardbeving of niet. Tenzij er daar wat fundamenteel gaat veranderen ben ik toch bang dat al dat geld in een bodemloze put verdwijnt en dat de armoedeverschillen alleen maar groter worden. Veel beter als geld sturen is gewoon met mensen daar naartoe gaan om huisjes e.d. te herbouwen, maarja, da's ook makkelijker gezegd als gedaan..
Je hebt imo gelijk, het is eigenlijk belangrijk dat "wij" er mensen naar toe sturen. Sowieso moeten er echt nog veel militairen naar toe om de chaos die er nu is, onder controle te krijgen. Deze ramp zou voor Haiti het beginpunt van een nieuw en geweldig Haiti kunnen worden, als wij ze maar echt en goed helpen, zoals wij Nederland die hulp kregen naar de tweede wereld oorlog
pi_76972802

Klikken op eigen risico.
http://inapcache.boston.c(...)_18/h22_21744833.jpg

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 18:35:53 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 17:21:23 #73
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_76973327
quote:
Man man, wat een totale anarchie. Plaatje 31: een doodskist stelen met het lijk er al in! Dit is wel een nieuw dieptepunt zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_76973860
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]

wel prettig dat je deze foto hier plaatst terwijl de bron ervoor waarschuwt, en de foto niet direct laat zien.
pi_76975381
Foto 9... toch 'n wonder dat iemand daar na 6 dagen nog levend onder 't puin vandaan komt. Zo'n foto maakt 't toch allemaal wat intenser... 6 dagen lang zonder eten, drinken bedolven onder 'n stuk steen oid. Jakkes.
all your heroes are whores
pi_76976577
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Shoombak het volgende:

[..]

wel prettig dat je deze foto hier plaatst terwijl de bron ervoor waarschuwt, en de foto niet direct laat zien.
Je hebt wel gelijk. Niet over nagedacht.

Haal hem wel ff weg.
pi_76976819
Tijd om voortaan aardbevigbestendige gebouwen te bouwen daar in Haiti. Net zoals Japan en Californie doen.
pi_76977331
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
Tijd om voortaan aardbevigbestendige gebouwen te bouwen daar in Haiti. Net zoals Japan en Californie doen.
Ohja! Hadden ze zich nou maar herinnerd dat er ergens nog een paar miljard in een kas lag! Eitje!
pi_76977682
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ohja! Hadden ze zich nou maar herinnerd dat er ergens nog een paar miljard in een kas lag! Eitje!
Build up your economy...

Overigens heeft ontwikkelingshulp in het geval van Haiti veel meer zin als het niet rechtstreeks naar de Haitiaanse regering gaat, maar naar de bouw van aardbevingbestendige gebouwen.
pi_76977807
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Build up your economy...

Overigens heeft ontwikkelingshulp in het geval van Haiti veel meer zin als het niet rechtstreeks naar de Haitiaanse regering gaat, maar naar de bouw van aardbevingbestendige gebouwen.
De regering daar mag ook opnieuw beginnen. Samen uit, samen thuis.
pi_76977988
De politie doet daar toch nog redelijk z'n best om het een beetje in de hand te houden Plunderen = doodstraf (direct uitgevoerd)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 19:04:06 #82
230491 Zith
pls tip
pi_76978012
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Build up your economy...

Hoeveel ervaring heb jij met 3de wereld landen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76978114
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Je ziet het zelf toch ook wel dat het zo niet goed gaat? Door die aardbeving is de pijnlijke, armoedige situatie van Haiti zichtbaar geworden. Als China zo economisch hard kan groeien, waarom kunnen andere landen dat dan niet?

Haiti is een straatarm land. Na de wederopbouw zal het land nog steeds in grote ellende verkeren.
pi_76978167
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Hoeveel ervaring heb jij met 3de wereld landen?
Redelijk wat. Mijn achtergrond ligt zelf ook in een derdewereldland.
pi_76978177
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je ziet het zelf toch ook wel dat het zo niet goed gaat? Door die aardbeving is de pijnlijke, armoedige situatie van Haiti zichtbaar geworden. Als China zo economisch hard kan groeien, waarom kunnen andere landen dat dan niet?

Haiti is een straatarm land. Na de wederopbouw zal het land nog steeds in grote ellende verkeren.
Het is een bodemloze put en onze regering gaat er weer miljoenen instorten en hulp sturen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 18 januari 2010 @ 19:07:47 #86
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_76978183
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Niet moeilijk hoor, zoiets hoeft niet veel te kosten; in landen als Japan bouwden ze al generaties lang simpele maar relatief aardbeving bestendige huizen (alhoewel de meer westerse en moderne bakstenen/betonnen gebouwen in de 19de/20ste eeuw minder geschikt waren). Het vereist alleen organisatievermogen en discipline. Oeps, dat hebben ze ook nooit gehad in Haiti
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 18 januari 2010 @ 19:08:29 #87
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76978220
Dit gepost in een ander topic, nadat iemand twijfels zette waarom in hemelsnaam een vliegdekschip nodig was.....
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef Reuzelbek het volgende:
Wel dubieus dat ze trouwens een vliegdekschip, begeleid door andere oorlogsschepen sturen.
Ik zal je uitleggen waarom. Een vliegdekschip kan op het water, zelfs varend, langszij opnieuw worden bevoorraad door andere schepen. De Nederlandse marine doet dit trouwens ook met haar schepen, al zij het op minder grootse wijze natuurlijk. De hangars van een vliegdekschip kunnen honderden, zo niet duizenden pallets met voorraden opslaan, vervolgens met een lift naar het dek gebracht worden, en dan per helikopter naar overal in Haïti, ook de meest onbegaanbare gebieden.

De oorlogsschepen die meegaan bevatten naast voorraden voor Haiti, ook brandstof voor de helikopters, die naar verloop van tijd naar het vliegdekschip kunnen worden gepompt. Ook zijn oorlogsschepen ook perfect uitgerust - zoals de USS Bataan die vandaag aankomt - om met hoovercrafts en landingsvaartuigen voorraden te droppen op stranden etc, aangezien de haven in puin ligt.

Verder vervoeren oorlogsschepen soldaten en mariniers, want die 10,000 militairen die de VS stuurt komen niet allemaal, en kunnen niet allemaal via het vliegveld binnenkomen, gezien de drukte aldaar.

Een "Carrier Group", met de schepen die daarbij horen naast het vliegdekschip zelf kan zichzelf als groep onderhouden, en is uitermate geschikt voor hulpverlening daar waar de infrastructuur aan gort ligt. Ze nemen in weze een eigen vliegveldje mee.

Zo word de USS Carl Vinson momenteel gebruikt:

Als mobiele helikopterbasis dus.

En hier:

Een vliegtuig met goederen komt aan op het vliegdek.

Een helikopter wordt volgeladen met hulpgoederen en water.

Een gewonde word opgehaald en teruggebracht naar de USS Carl Vinson.

Maar ja, dan heb je natuurlijk van die gekken als Hugo Chavez die beweren dat de VS misbruikt maakt van de situatie om Haïti te bezetten.

En om nog even een voorbeeld te geven waarom een vliegdekschip handig is:

USS Carl Vinson (CVN 70) The young Hatian girl flown aboard the other night needed emergency brain surgery. Dr Sanjay Gupta, CNN's medical correspondent and a practicing neurosurgeon, was tracked down in Haiti and flown to the ship. After a brief consult, the girl went directly to surgery where Dr Henri Ford from LA Children's Hospital and Dr Gupta removed a piece of concrete from her brain. She's doing great after a successful surgery.

En dan zeg ik: Hulde

Jammer dat mensen als Reuzelbek dan niet helemaal inzien dat zo'n krachtig militair apparaat ook heel goed voor humanitaire doeleinden kan worden ingezet.
-
pi_76980981
Goed beargumenteerde post Maartena, maaruh... volgens Lambiekje hebben de Amerikanen de aardbeving veroorzaakt met hun HAARP antennes. Haïti is slechts onderdeel van de dubbele agenda
  maandag 18 januari 2010 @ 20:10:19 #89
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_76981463
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed beargumenteerde post Maartena, maaruh... volgens Lambiekje hebben de Amerikanen de aardbeving veroorzaakt met hun HAARP antennes. Haïti is slechts onderdeel van de dubbele agenda
Mwehe, nu nog een verband naar 9/11, schuld van de Amerikanen en Joden, en deze topic wordt vervolgens dichtgegooid door een moderator
  maandag 18 januari 2010 @ 20:21:48 #90
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76982112
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
volgens Lambiekje hebben de Amerikanen de aardbeving veroorzaakt met hun HAARP antennes.
Wait, whut?

-
pi_76982307
quote:
Op maandag 18 januari 2010 @ 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe zit het met Domenicaasne Republiek!?!! Daar heeft niemand ook maar iets schade.

http://ahrcanum.wordpress(...)piracy-haarp-eiscat/

Yeppp: Shock Doctrine :
http://zaplog.nl/zaplog/article/haiti_en_de_therapie_na_de_schok

Haiti heeft absoluut geen natuurlijke aardbeving gehad.
Van de frontpage
  maandag 18 januari 2010 @ 21:47:48 #92
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_76986878
quote:
Adoptievlucht naar Haïti gepland

EINDHOVEN - Twee adoptieorganisaties hebben voor maandag een vliegtuig gecharterd dat honderd adoptiekinderen uit Haïti gaat ophalen. Dat hebben Wereldkinderen en de Nederlandse Adoptie Stichting (NAS) zondag gemeld.

© ANPDe vlucht is gecharterd in samenwerking met de ministeries van Buitenlandse Zaken en Justitie. Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) besloot vrijdag en zaterdag dat honderd adoptiekinderen versneld naar Nederland mogen komen.

Normaal gesproken zou het nog jaren kunnen duren voordat de Haïtiaanse autoriteiten al het papierwerk zouden hebben geregeld.

Artsen

Het gaat om kinderen bij wie de procedure met de aanstaande adoptieouders al rond is en waarover de rechter in Haïti al uitspraak heeft gedaan. Het vliegtuig dat maandagmiddag vanaf Schiphol vertrekt, neemt tientallen traumachirurgen, artsen en verpleegkundigen mee van diverse hulporganisaties die in Haïti gaan helpen.

Het is nog niet duidelijk of de vlucht direct naar Haïti vliegt of een tussenlanding maakt op Curaçao. Hirsch Ballin maakte zondag bekend toestemming te hebben gegeven om een extra groepje van negen Haïtiaanse kinderen naar Nederland te halen.

Het is de bedoeling dat deze negen kinderen ook mee reizen met de geplande vlucht van Wereldkinderen en NAS.

Ingewikkeld

Een woordvoerder van Buitenlandse Zaken wees erop dat het om een grote, ingewikkelde logistieke operatie gaat. ''Het streven is om maandag in Haïti aan te komen, maar of dat lukt, valt nog te bezien.''

Onzeker is nog of het toestel wel kan landen als het eenmaal bij het getroffen land is. Als dat is gelukt, moeten de medewerkers van de adoptieorganisaties en Buitenlandse Zaken de kinderen opzoeken, identificeren en zorgen dat het papierwerk voor elkaar komt.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_76989704
Wat mij verbaast: De meeste verslaggevers zeggen dat er wel wat opstootjes en relletjes zijn, maar dat het over het algemeen heel gemoedelijk gaat.

Waarom wordt er dan nog amper water, voedsel en medicatie uitgedeeld? De meeste Haïtianen die worden geinterviewd zeggen dat ze alleen nog maar helicopters hoorden overvliegen, maar dat er van hulp nog geen sprake is geweest.

De hulp die ik op tv heb gezien bestond uit een enkele heli die een paar doosjes dropte tegenover een massaal toestromende bevolking.
pi_76991290
ach je moet het zo zien, die verslaggevers zijn in een soort pretpark, worden langs wat hotspots geleid in een busje en doen zo hun verslag. Die verslaggeving moet je niet te serieus nemen, hoogstens de verslaggeving van haitiaanse journalisten.
pi_76991697
Mja... kan wel zo zijn, maar ik heb niet de indruk dat er op dit moment veel hulp in de straten is. Volgens mij zitten ze meer op het vliegveld dan daarbuiten. Ik zie wel teams zoeken naar overlevenden, maar verder...

Schiet nog niet op daar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 23:12:38 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 23:35:08 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76992673
–gastedit: weg–

[ Bericht 33% gewijzigd door Iblis op 18-01-2010 23:50:46 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:36:46 #97
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76992748
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef Lambiekje het volgende:
–reactie op edit–
Lambiekje, wil je mij een plezier doen, en dat vraag ik gewoon als user, en ons voor deze ene keer niet verlichten met jouw kennis?

[ Bericht 19% gewijzigd door Iblis op 18-01-2010 23:51:54 ]
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:43:12 #98
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76993007
=edit= Het werd je vriendelijk gevraagd

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 18-01-2010 23:57:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:48:07 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_76993248
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
=
Was jij niet diegene die dacht dat er in de Oekraine een grote ramp zou ontstaan mbt de Mexicaanse griep? Toen het allemaal erg bleek mee te vallen, zagen we je nooit meer in dat topic.

Cocktail van drie virussen zorgt voor paniek in Oekraïne

Probeer eens in te zien dat niet alles dat jij op internet vindt wel waar is en wat wij lezen allemaal onzin in.

[ Bericht 23% gewijzigd door paddy op 18-01-2010 23:57:46 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:56:26 #100
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_76995791
Dat hotel is van de zoon van de consul (Padberg, nog het Wilhelmus mee staan zingen met konningedag aldaar), kwam er minstens 7x per week lunchen of dineren (staat naast het hotel waar ik verbleef, El Rancho) omdat het één van de weinige plaatsen is waar het voedsel redelijk betrouwbaar was.

In Pauw en Witteman net dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')