Dit topic gaat over het meest kansloze stukje web van Nederland: de Frontpage van Fok.
Nieuws dat uren te laat wordt gepost, nieuws dat het niveau van de Privé niet ontstijgt, puberale opmerkingen over 'nieuwsitems' over masturbatie, het niet melden van bronnen, het vergeten wederhoor toe te passen op een zogenaamd 'objectief artikel'...

De Frontpage!

Ik doe mijn best om deze onzin te skippen, maar zo nu en dan kijk ik er toch nog op.
Vanavond viel me op dat, naast de smerig kansloze items als
Zieke Dennis Hopper wil scheiden Kabouter Wesley op Nederlandse televisie en
Mariah Carey komt met eigen champagne blijkt de reclame ook nog eens aan het niveau aangepast te zijn. En dan aan het eind van het jaar nog gaan janken omdat je niet de beste nieuwssite bent ook.

Om de pareltjes van nieuwsitems te kunnen kijken, moet je tegenwoordig ook nog paginagrote popup-advertenties bekijken en zoeken naar de 'sluiten'-knop. Wachten en moeite doen om treurige onzin te lezen. Hou er alsjeblieft mee op..
Mijn oproep aan alle zichzelf respecterend fokkers luidt dan ook: Hou op met het bezoeken van de FP!
Als niemand het meer bezoekt zullen adverteerders stoppen met sponsoren van die onzin en blijft de 'crew' (

) er lekker zichzelf mee vermaken.
Samenvatting: Fok!-frontpage
Fok! 'Nieuws'

Fok! 'FP-crew'
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.