Eens, eens!quote:the always fabulous and stunningly beautiful Greys
*kuch*quote:and the one and only, and more fabulous than Greys, Tha_Erik
Reuzebedankt Stevequote:Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef Steve het volgende:
Ik kom alleenErik en Greys
succes en plezier wensen.
Ik ook, leuk initiatiefquote:Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef Steve het volgende:
Ik kom alleenErik en Greys
succes en plezier wensen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Ensaf het volgende:
Als mijn naam wordt afgekort wordt vaak al snel gekozen voor ENSF, of nog korter ESF.
Hoe komt dat nu als er ooit een subforum voor mij gemaakt wordt? Kunnen er twee subfora zijn met dezelfde afkorting? Of moet ik gewoon meedoen met het Eurovisiesongfestival?
Oh gelukkig. Ik dacht al even, ander had dit forum misschien 'EVS' hernoemd kunnen worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Er kunnen best twee fora zijn met dezelfde afkorting volgens mij. Dus zit er maar niet over in.
Uiteraard, leuk juist!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Arth_NL het volgende:
Is het toegestaan om ook topics voor de andere buitenlandse voorrondes te maken, naast de Zweedse?
Via internet is heel veel te volgen, van Litouwen tot Cyprus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard, leuk juist!
Vooral voor landen die hier ook een beetje te volgen zijn
Misschien wel een idee om niet ineens 40 topics te openen die nu nog grotendeels leeg blijven, maar gewoon steeds eentje te openen als het aan de orde is (of was je dat toch al zo van plan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Via internet is heel veel te volgen, van Litouwen tot Cyprus.![]()
Ik zal er zo aan beginnen als Noorwegen klaar is met hun show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |