Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom viert een Bergenaar eigenlijk carnaval op nog geen vierkante meter
Ik heb de 1e keer vol verbazing staan kijken, bewegen doen ze wel als ze hun arm uitsteken naar iemand die hen iets te drinken aanreikt en dansen....uhm...op oeh hukken o.i.d. en nog steeds op die ene vierkante meter. Snap je wat ik bedoel?
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:08 schreef Ireyon het volgende:
Chinless, 'k had m'n postcode toch al gePMd?
Telt uiteraard alleen voor vaste bezoekers van deze reeksquote:Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Maakt niet uit joh, 'k was alleen bang dat m'n PMmetje niet was gearriveerdquote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.
Nu ben ik thuis en moet ik even die van iedereen weer toevoegen want afgelopen zaterdag heb ik dat op een andere PC gedaan.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?![]()
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.quote:Maar wat had je dan verwacht, een polonaise ofzo?
Ja apart moet dat zijn. Ik weet niet beter. De horizontale uitbundigheid ontbreekt inderdaad een beetje; maar dat uit zich wel in het dweilen van kroeg naar kroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ik ben in diverse tenten geweest, van De Mortier tot het Zijwnshoofd, de Mex en op de Grote Markt in een paar tenten, Druk of niet druk, maakt geen verschil voor de Bergenaren, gedrag is overal hetzelfde.
[..]
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.
Alleen , als buitenstaander krijg je een cultuurshock en is het de eerste dagen vooral observeren en kom je tot de conclusie dat er niets *uitgelatens* bijzit, geen uitbundige danspartijen, niets...zo af en toe bewegen de monden van iedereen tegelijktijdig mee omdat *ze* een bekend liedje horen of ze bewegen een beetje (op die vierkante meter..) mee maar dat was het zo'n beetje..
Echt begrijpen zal ik het nooit doen maar heb ook niet de indruk dat *men* het zelf begrijpt.
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.quote:Bergen op Zoom heeft natuurlijk een hele aparte, excentrieke manier van carnaval vieren
In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef teknomist het volgende:
Wel goed dat je er zo open en onbevangen in bent gestapt.
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Chinless het volgende:
Hmm dus als k het goed begrijp gaan mensen hier wel stappen met carnaval?
Ik wil zelf ook, alleen ja... ik ken niemand
Woensdrecht Airport.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Chinless het volgende:
Ik was bezig een vliegreis te zoeken... kom ik opeens tegen dat Bergen op Zoom een luchthaven heeft?
[ afbeelding ]
Wie kan me vertellen waar?
Hmm das wel tof!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.
Ik sla overigens bijna nooit een avond over; ik ga zelfs op vrijdag.
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?quote:
Ja, alsof je tegelijkertijd lid bent van 50 studentenverenigingen. Zo voelt het wel ja. Heerlijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.
[..]
quote:In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZ
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hmm das wel tof!
Mijn "vrienden" komen uit tilburg / ehv omdat ik daar enkele jaren gewoond heb. En nu moet ik zaterdag werken bij een winkel dus daar stappen is geen optie, maar hier wel.
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?
Welterusten ook.quote:
quote:
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilenquote:
Meetingsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Welterusten ook..
Zie dat Loeders heeft gepost..
Ga je naar de meet of blijf je liever anoniem?
Is goed hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.
Nou dit was een vlucht naar dubai, dus toch apart.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.
Maar geen toeristenvervoer volgens mij nee...
Trustequote:
Twijfel ook nog hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meetings![]()
Denk niet dat ik ooit naar een internetmeeting ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |