je krijgt ze dus nu niet meer he!!!!quote:
Ik wil wel een meet met jou hoor. En bier enzoquote:
hoe dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort moeten we de OP trouwens nog een beetje wijzigen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort moeten we de OP trouwens nog een beetje wijzigen.
Hola!quote:
Ok ok, fair enoughquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt hoor... Dean je krijgt geen bier!
niet iedereen doet het zoals jij! Hoe gaan jullie trouwens samenwonen? in Drachten of in Duitsland?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je aan het hosselen geslagen?
quote:
echt niet...!quote:
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopendquote:
Waarom in Drachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet iedereen doet het zoals jij! Hoe gaan jullie trouwens samenwonen? in Drachten of in Duitsland?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopend".
In verband met het lopende onderzoek, kunnen hier nog geen publicaties over bekend gemaakt worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je aan het hosselen geslagen?
Het spijt me man, maar dit was deze keer zo evenquote:
Leg jezelf nou geen druk opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopend".
dichtbij je werk enzo, dan kun je snel naar huis als L.no last krijgt van zwangerschapskramp!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is per 31 jan afgelopen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dichtbij je werk enzo, dan kun je snel naar huis als L.no last krijgt van zwangerschapskramp!
teleurstellend..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me man, maar dit was deze keer zo even
en dan ga je naar haar toe verhuizen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is per 31 jan afgelopen hoor
Joah, als ze daar werk hebben, geen probleem.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan ga je naar haar toe verhuizen?
oehoehoeh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, als ze daar werk hebben, geen probleem.
We zijn snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Ben ik lang weggeweest of gaan jullie opeens snel?
Durf ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oehoehoeh!
heb je haar ouders al ontmoet?
Beidequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
* L.no gaat bidden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oehoehoeh!
heb je haar ouders al ontmoet?
Zodra ze OV hebben in Frieslandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wanneer komt ze naar jou toe dean?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |