je krijgt ze dus nu niet meer he!!!!quote:
Ik wil wel een meet met jou hoor. En bier enzoquote:
hoe dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort moeten we de OP trouwens nog een beetje wijzigen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort moeten we de OP trouwens nog een beetje wijzigen.
Hola!quote:
Ok ok, fair enoughquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt hoor... Dean je krijgt geen bier!
niet iedereen doet het zoals jij! Hoe gaan jullie trouwens samenwonen? in Drachten of in Duitsland?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je aan het hosselen geslagen?
quote:
echt niet...!quote:
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopendquote:
Waarom in Drachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet iedereen doet het zoals jij! Hoe gaan jullie trouwens samenwonen? in Drachten of in Duitsland?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopend".
In verband met het lopende onderzoek, kunnen hier nog geen publicaties over bekend gemaakt worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je aan het hosselen geslagen?
Het spijt me man, maar dit was deze keer zo evenquote:
Leg jezelf nou geen druk opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het lente is, moet er achter "Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;" "het seizoen is geopend".
dichtbij je werk enzo, dan kun je snel naar huis als L.no last krijgt van zwangerschapskramp!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is per 31 jan afgelopen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dichtbij je werk enzo, dan kun je snel naar huis als L.no last krijgt van zwangerschapskramp!
teleurstellend..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me man, maar dit was deze keer zo even
en dan ga je naar haar toe verhuizen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is per 31 jan afgelopen hoor
Joah, als ze daar werk hebben, geen probleem.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan ga je naar haar toe verhuizen?
oehoehoeh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, als ze daar werk hebben, geen probleem.
We zijn snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Ben ik lang weggeweest of gaan jullie opeens snel?
Durf ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oehoehoeh!
heb je haar ouders al ontmoet?
Beidequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
* L.no gaat bidden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oehoehoeh!
heb je haar ouders al ontmoet?
Zodra ze OV hebben in Frieslandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wanneer komt ze naar jou toe dean?
Durft ze niet. Friesland enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wonen? Ik meot nog mijn school afmaken. Bovendien hebben we pas een week met elkaar man.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoezo?quote:
nooit dus...!quote:
quote:
groot gelijk!!quote:
dus?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Wonen? Ik meot nog mijn school afmaken. Bovendien hebben we pas een week met elkaar man.
en de eerste ruzie mogen we wel allemaal meemaken...!quote:
ik zie het echt voor me dat jij zo'n grote beer van een vader heeft die Dean even met 2 vingers doormidden breekt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Moeilijke ouders.
Maar dat komt wel goed.
Zekers manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus?
DEAN! way the gooooo man!!!! You scored a good one!
nu moeten we echt een keer een meet plannen dan kunnen we er op proosten!!quote:
Dean is zelf een fokking beer manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie het echt voor me dat jij zo'n grote beer van een vader heeft die Dean even met 2 vingers doormidden breekt!
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu moeten we echt een keer een meet plannen dan kunnen we er op proosten!!
nee maar goed dat je het zegt dan hoop ik niet meer dat die foto's plaatst!quote:
Welterustenquote:
Mandela op de trein zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef jna het volgende:
Weten jullie wat ik nu ga doen?
ssssssssst!!! dat weet zij misschien niet!quote:
Nou ehm..hm.. hier kom ik later op terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus?
DEAN! way the gooooo man!!!! You scored a good one!
Dat is heul geen ruzie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en de eerste ruzie mogen we wel allemaal meemaken...!
Nah, mijn vader is tof. Alleen mega koppig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie het echt voor me dat jij zo'n grote beer van een vader heeft die Dean even met 2 vingers doormidden breekt!
ok. maar toch ik zie het zo voor me!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou ehm..hm.. hier kom ik later op terug.
* L.no bedenkt smoesje
[..]
Dat is heul geen ruzie.
[..]
Nah, mijn vader is tof. Alleen mega koppig.
Kan best hoor. Ff mijn diploma halen eerst.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok. maar toch ik zie het zo voor me!
daarnaast waarom ga je niet naar friesland toe dan? bij hem thuis geen ouders die lastig zijn!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu moeten we echt een keer een meet plannen dan kunnen we er op proosten!!
ook niet eens voor een weekendje ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan best hoor. Ff mijn diploma halen eerst.
drink je bier?quote:
ik hoop dat we zijn uitgenodigd...!quote:
Je moest dr zien vandaag. Heel den Bosch zit nu zonder bier, er is geen druppel meer te vinden.quote:
Dan moet hij eerst mijn ouders ontmoeten.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook niet eens voor een weekendje ofzo?
al die zielige studentes vanavond...!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Je moest dr zien vandaag. Heel den Bosch zit nu zonder bier, er is geen druppel meer te vinden.
geen excuus om ergens te overnachten?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst mijn ouders ontmoeten.
Ga ze troosten en zeg dan dat jij bier hebt thuisquote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
al die zielige studentes vanavond...!
JA OF NEEquote:
kom je mee?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ga ze troosten en zeg dan dat jij bier hebt thuis
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef jna het volgende:
En dan moet ik onderweg weer een diepzinnig treinverhaal verzinnen met bijbehorende foto zeker?
bierloze studentes JNA...!quote:
ik heb het nog even verbeterd... reageer nog maar even een keer opnieuw...!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk al 15 meegenomen zonet.
Uiteraard. Eenmaal de standaard gezet moet je daar natuurlijk wel aan voldoenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef jna het volgende:
En dan moet ik onderweg weer een diepzinnig treinverhaal verzinnen met bijbehorende foto zeker?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef The_Dean het volgende:
Kan je beter studentes meenemen volgende keer.
De drukquote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard. Eenmaal de standaard gezet moet je daar natuurlijk wel aan voldoen
ik eigenlijk ook niet...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |