Nah, wat ie ook doet, wilde het even weten want valt natuurlijk op dat hij niet meedoet met de serie en concerten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef piepie het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat Michael in een interview over zijn broers iets zei en over een van hen dat die alleen maar met auto's bezig was, sleutelen dus bedoelde hij.
Dan had hij het dus waarschijnlijk over Randy. Michael deed er nogal lacherig over ...
Ik vind de foto vooral mooi!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef piepie het volgende:
Met sleutelen dus ....![]()
Deze vind ik erg grappig:
[ afbeelding ]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef piepie het volgende:
Er is ook een mysterieuze foto van Michael opgedoken:
[ afbeelding ]
inderdaad ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.
Ja dat wel.quote:
Whahaahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Ik had verzuimd te vertellen dat degene die hem op Flicr had geplaats vermeldde dat de foto op 2 januari 2010 was gemaakt ....![]()
Neeeeee, zelfs ik trap daar niet in .....
Lieve snuit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Michael op zijn mooist (L)
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
Nou ja, hoe dan ook, hij was erg fotogeniek. En ijdel, erg ijdel...............
Nee...zelfs Michael was niet foutloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.
Wrom?quote:
Who is it beste nummer van Dangerous? Nou ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister nu Dangerous en vroeg het me gewoon af, nadat ik het hier vroeg ging ik zelf op zoek naar het antwoord.
Nu Who Is It, vind ik het beste nummer eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |