Dat was ook mijn idee, maar een beetje lastig uitvoerbaar met zo'n eisende figuur op de achtergrond...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Negeren. Factuur sturen en verder gaan met je leven
Welnee. Opmaken, uitdraaien, dubbel vouwen, in de envelop. Postzegel erop en in de brievenbus gooien. Dat heb je vast wel vaker gedaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Dat was ook mijn idee, maar een beetje lastig uitvoerbaar met zo'n eisende figuur op de achtergrond...
Ik heb alweer ander werk te doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef sanger het volgende:
Ohja, andere optie. Ga met hem nog een dag terug naar de opdrachtgever als nazorg. Alles nakijken of het nog goed werkt
Is dat een reden om een risico te lopen op het gebied van wettelijke kaders? Je kunt aansprakelijk worden gesteld voor het betalen van de loonheffingen over het bedrag dat je hem uitbetaald.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als ik hem er niet bij betrok had ik uiteraard deze klus niet gekregen...
Dat is toch niet voor een dag voor jullie samen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:30 schreef skattebaut het volgende:
? bedoel je wat het me financieel kost? 280 euro ex. (1dag)
tuuriljk niet. Je kan dat ding toch gewoon op de post gooien. Dan is het toch klaar. Laat hem de tering krijgen. Hoef jij hem toch niet te vertellen wat jij met de factuur hebt gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, maar een beetje lastig uitvoerbaar met zo'n eisende figuur op de achtergrond...
Nee, das 1 dag voor hem. 8*35,- =240quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor een dag voor jullie samen?
Ik snap er werkelijk nix van. Persoonlijk zou ik eens fronzen en dan besluiten dat ie niet spoort, factuur op de post gooien en een bakkie koffie gaan doen. Gewoon niet meer over nadenken, want dit ga je nooit begrijpenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef skattebaut het volgende:
Nee, das 1 dag voor hem.
Wil hem er ook niet meer bij betrekken bij de verdere afhandeling.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuuriljk niet. Je kan dat ding toch gewoon op de post gooien. Dan is het toch klaar. Laat hem de tering krijgen. Hoef jij hem toch niet te vertellen wat jij met de factuur hebt gedaan.
Nou prima, dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef skattebaut het volgende:
Wil hem er ook niet meer bij betrekken bij de verdere afhandeling.
moet hem alleen zijn geld nog geven. en dan is het done.
Ik zal ook nooit gaan snappen waarom iemand 280 euro korting wil gaan geven aan een internationaal oprerend bedrijf met 5 vestigingen in het buitenland en hier in NL ruim 100 man personeel...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk nix van. Persoonlijk zou ik eens fronzen en dan besluiten dat ie niet spoort, factuur op de post gooien en een bakkie koffie gaan doen. Gewoon niet meer over nadenken, want dit ga je nooit begrijpen
Dat zal ie wel niet zo'n strak plan vinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef sanger het volgende:
Gaat het hem erom dat het bedrijf gecompenseerd wordt? Dat kan hij dan toch zelf doen?
Jij betaalt hem volgens afspraak uit., hij kan zijn deel, wat in zijn ogen teveel is, dan keurig langsbrengen naar het bedrijf.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef skattebaut het volgende:
Ik zal hem zeggen dat ik zijn deel aan Haïti over maak.
Ik denk dat je iets faut interpreteert?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef HeyFreak het volgende:
zulke klootzakken zijn er helaas. Onderste uit de kan willen halen, iedereen heeft schuld behalve hij zelf. Bij minderwerk geld terug eisen, maar zoals eerder aangegeven had de beste man waarschijnlijk niets extra betaald als het langer had geduurd.
Factuur opsturen en uitzwaaien.
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets faut interpreteert?
En dat wil je desondanks wel gewoon zwart doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wil hem er ook niet meer bij betrekken bij de verdere afhandeling.
moet hem alleen zijn geld nog geven. en dan is het done.
Vond dit wel een typisch voorval, fok delenswaardig...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
Die collega heeft idd niets te maken met de factuur, hij werkt gewoon voor jou.
Hoe oud ben je btw TS en heb jij niet vaker te maken gehad met mensen die niet eens waren met je afrekening? Hoe heb je dat destijds opgelost dat je hier over struikelt?
Ja, waarom opeens niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat wil je desondanks wel gewoon zwart doen?
Omdat je het uberhaupt nooit moet doen ivm de risico's. Hoe ga je de uitgave in je boekhouding verantwoorden? Inleen van derden is 1 van de dingen waar een belastinginspecteur standaard naar kijkt.quote:
Ja en? ik heb al die uren alleen gedraaid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat je het uberhaupt nooit moet doen ivm de risico's. Hoe ga je de uitgave in je boekhouding verantwoorden? Inleen van derden is 1 van de dingen waar een belastinginspecteur standaard naar kijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |