Het is voor mij toch altijd iets dat moet eerlijk gezegd. En eigenlijk altijd in mijn vrije tijd omdat ik halve dagen werk.quote:
Oh jee, succes maar dan!quote:
Da's gewoon veel leuker dan een afdelingsuitje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga vanavond naar Top Gear Live in de Rai!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... Eigenlijk steeds voor niets dus. Maarja, de mens lijdt nu eenmaal het meeste onder het lijden dat hij vreest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is voor mij toch altijd iets dat moet eerlijk gezegd. En eigenlijk altijd in mijn vrije tijd omdat ik halve dagen werk.
Dus, dan wordt het zo'n loyalitietsverhaal.
Als tegenprestatie doe ik nu niks...
Als ik er eenmaal ben vind ik het meestal wel leuk hoor, maar ik zie er altijd gigantisch tegenop.
Mij iets te futuristisch al die dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh jee, succes maar dan!
Ik ga vanavond naar Top Gear Live in de Rai!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met sowieso deze auto's:
Aston Martin Vantage V12 (Mijn DROOM!)![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
3x(!) een Bugatti Veyron Grand Sport![]()
[ afbeelding ]
Mercedes McLaren Stirling Moss. Tja 't is een Merc (), maar toch wel gaaf om deze in het echt te zien!
[ afbeelding ]
En nog veeeel meer! Ferrari's, Porsches Lambo's, noem maar op. Ik ga helemaal los!
I know, sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's gewoon veel leuker dan een afdelingsuitje!
Futuristsch, hihi! Ligt aan de foto's misschien, maar de auto's zijn gewoon te koop hoor, voor heeeeeele rijke mensen (lees olie arabieren).quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mij iets te futuristisch al die dingen.Maarja, dat ligt aan mij.
Wat is het precies voor evenement?
Ik bedoel met futuristisch eigenlijk meer "lelijk modern", maar dat klinkt meteen zo negatief.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
I know, sorry![]()
[..]
Futuristsch, hihi! Ligt aan de foto's misschien, maar de auto's zijn gewoon te koop hoor, voor heeeeeele rijke mensen (lees olie arabieren).
Klinkt wel leuk.quote:Maar het is eigenlijk het BBC programma Top Gear, maar dan live in de Rai. Inc allerlei stunts, grappen, explosies, races, crashes, voetballen met auto's, en heel, heel veel ubervette bolides waar de meeste autofreaks van dromen! En last, but not least: The Stig.
[ afbeelding ]
/autofreak=ONquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef Qebbel het volgende:
Haha, nou ik vind ze ook niet zo heel mooi hoor. (Behalve die Aston, daar word ik stil van...). Maar die anderen zijn gewoon zulke gave beesten echt. Die Bugatti heeft 1001 pk
. Ziek veel vergeleken bij bijv een van de allersnelste Porsches (de 911 turbo) die "maar" 500pk heeft. En dat ding kost een miljoen. Gewoon onwerkelijk en fascinerend.
Leuk, photo's!quote:Maargoed, laat ik jullie niet langer vervelen met mijn autofreak gelul. Misschien kan ik wel foto's maken vanavond en dat post ik er misschien morgen wel eentje. Als ik de tijd heb, though, want vriendinlief is morgen jarig, dus we hebben hier thuis een etentje, wat ik moet gaan bereiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |