Hi dames!
Wij hebben ook weleens ruzie, maar mijn vriendin begint altijd acuut met huilen. Daar heb ik zo'n schurft hekel aan! Ik huil nooit om dat soort dingen. Vind het ook een soort van manipulatief wijvengedrag

. Dat weet ze ook

. Maar verder valt het altijd erg mee. Girls talk! Mijn ex liep altijd zonder blikken of blozen weg. Ook vreselijk!
Nog een verhaal trouwens!
Wij gingen dus vrijdag uit eten ivm anniversary. Was verrassingscadeautje van vriendin

! Op een gegeven moment begint een man aan het tafeltje naast mij tegen mij te praten: Hee, willen jullie niet liever hier zitten, dan kunnen jullie flirten met die jongens naast ons? Ik zo: "Nee hoor, wij horen bij elkaar! Niks mannen, maar thanks anyway," en boog me weer vrolijk over mijn kreeft

.
"Oh", zegt die kerel, die met zn minnares uit eten was (zo bleek later...) "dat vind ik wel erg spannend hoor."Wij: Excuse me??
"Horen jullie bij elkaar in de zin van een relatie?? En hoe lang al dan?"
Zag mijn vriendin ondertussen al enorm dubieuze blikken naar mij werpen, maar ik probeerde nog steeds vriendelijk te reageren: "Vandaag een jaar, dus dit is ons anniversary dinertje". Hint, hint...
Na wat felicitaties over en weer hield hij gelukkig zijn mond. Maar ik had mn kreeft nog niet naar binnen gewerkt, of ik hoor de man alweer in mn oor: "Sorry, het is hier nogal krap, we schuiven onze tafel gewoon even aan die van jullie".

What?? "Ja, jullie zijn zo sexy, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jullie bij elkaar horen, maar toch proost op jullie jubileum." Heft z'n glas: "Op likkie en lakkie!"

WTF?

.
Hoorde ik dit serieus?? Dus ik kijk mijn vriendin weer aan met grote ogen. Maar volgens mij was zij minstens zo verbaasd als ik. Ondertussen had hij nog uit ons weten te troggelen dat we nog naar de VLV (lesbische kroeg) gingen. Gelukkig gingen ze toen weg, maar ik zat toch lichtelijk met samengeknepen billen in de kroeg later. Dacht echt dat die twee ieder moment binnen zouden stappen. Die man zei ook: "Tot straks he?", toen ze weggingen...
Echt een vreselijk type. Zo'n cokesnuivende yup met veel te veel geld, die een lesbisch stel absoluut niet serieus kan nemen, maar alleen maar aan seks denkt meteen

. Bah!
Maar goed, achteraf nog wel hard om gelachen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Qebbel op 18-01-2010 08:43:17 ]
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!