"Het stemmen geschied"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
"De deelnemer vrijwaard"..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jij vindt dat ZIJ jou oplichten, terwijl je zelf vals speelt door 40x op jezelf te stemmen?
Die had ik inderdaad ook al geprobeerd..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef CharlyLownoise het volgende:
Er is nog www.archive.org maar die heeft deze site niet gecached. Verder ken ik er geen.
quote:Toen de actie afgelopen was (6januari) stond ik 3e. Dit heb ik gedaan door 40 smsjes te sturen naar mijn kerstboom.
Die voorwaardenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef sc00p het volgende:
Op deze website was vanaf 6 december een wedstrijd gaanda waarin je een auto, vakantie of rijbewijs kunt winnen door een foto van je kerstboom te uploaden en mensen te laten stemmen op je kerstboom.
Toen de actie afgelopen was (6januari) stond ik 3e. Dit heb ik gedaan door 40 smsjes te sturen naar mijn kerstboom.
Echter is vervolgens de website aangepast, er staat nu plots bij de spelregels dat de prijzen pas uitgekeerd worden vanaf een totaal van 10.000 stemmen, dit stond er eerst niet. Dit weet ik zeker, ik heb het kleine stukje tekst van de spelregels super goed bestudeerd (half december).
Hier wil ik natuurlijk tegen in actie komen, echter brengt google cache me maar een week terug, toen was dit al aangepast.
Heeft iemand tips voor mij?
Als dat mag ben je wel een enorme sufkut dat je maar derde geworden bentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:33 schreef sc00p het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs nog aan hem gevraagd
Nr. 3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Die voorwaarden
Trouwens:
Welke foute boom is van jou....
En de oplossing is:
Nog 9960 smsjes sturen!
Logisch, maar het stond er eerst nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Je zou het kunnen uitleggen als dat ze 10.000 stemmen in totaal nodig hebben, du sniet per kerstboom. Dit om uit de kosten te komen.
Is weg nuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lekker slim van je dat je je voor- en achternaam hebt gepost:
[..]
gelukkig gaat sidn anonimiseren om dit soort gezeik tegen te gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef sc00p het volgende:
Misschien heeft het zin om met een knokploeg bij hem langs te gaan, ik heb zijn sidn gegevens![]()
Edit: geen privegegevens gaarne.
Hij/ze heeft/hebben het gewoon slim aangepakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef sc00p het volgende:
Misschien heeft het zin om met een knokploeg bij hem langs te gaan, ik heb zijn sidn gegevens![]()
Edit: geen privegegevens gaarne.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:46 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Hallo Nick.Stoer man je weet hoe hyves werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n hoofd vraag je er ook wel een beetje om.
Ik ook, bedankt!
Heb je het er nou uitgephotoshopt, of heb je de cache ergens gevonden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur dit even naar hem!
Wat jij wil gelovenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef sc00p het volgende:
[..]
Heb je het er nou uitgephotoshopt, of heb je de cache ergens gevonden?
Kan wel handig zijn inderdaad. Moet er even een met een xp machine maken dan kan ik de tijd wat makkelijker aanpassen naar een maand terug (simpele gui).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef Radio-silence het volgende:
Stuur hem dit en laat hem even zweten....
Zeg dat je een screenshot hebt gemaakt!
[ afbeelding ]
Of maak zelf eentje beter zonder dat paint icoontje
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:46 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Hallo Nick.En dat zegt iemand zonder fobo, faalhaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n hoofd vraag je er ook wel een beetje om.
Als 't eerder niet in de voorwaarden staat heb je inderdaad gelijk, mjah, sowieso een beetje een rare actie van de betreffende site
Nee ik heb hem niets gestuurd hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:54 schreef .aeon het volgende:
Haha TS gaat nu zelf frauderen omdat hij geen bewijs heeft
Nice, waar kan ik zoiets vinden, weet jij dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Lurf het volgende:
Ik zie dat er ook een loterij aan vast zit (voor de stemmers), wat volgens mij betekent dat er ergens een kansspelvergunning moet zijn verleend. Langs die weg kun je misschien nog de oorspronkelijke voorwaarden achterhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |