Zodat vrijwilligerswerk meer mensen er bij krijgt. Nu komt diverse verenigingen veel personeel tekort.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom zou je geld willen geven aan luie uitvreters?
Denk je nou echt dat mensen hier in NL stelen om te kunnen eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zodat vrijwilligerswerk meer mensen er bij krijgt. Nu komt diverse verenigingen veel personeel tekort.
En zodat iedereen genoeg geld heeft en dus niet hoeft te stelen of andere erge dingen te doen, want iedereen heeft te eten.
Dus ook de rijken varen er wel bij, want zij worden niet beroofd.![]()
Iedereen kent toch het voorbeeld van het vakantieland waar hordes bedelende mensen je aanschoten. Erg vervelend. Als de regering daar dus het basisinkomen had ingevoerd had je ook als toerist een fijnere vakantie gehad.
geef dan alleen een basisinkomen aan wie vrijwilligerswerk wil gaan doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zodat vrijwilligerswerk meer mensen er bij krijgt. Nu komt diverse verenigingen veel personeel tekort.
En zodat iedereen genoeg geld heeft en dus niet hoeft te stelen of andere erge dingen te doen, want iedereen heeft te eten.
Dus ook de rijken varen er wel bij, want zij worden niet beroofd.![]()
Iedereen kent toch het voorbeeld van het vakantieland waar hordes bedelende mensen je aanschoten. Erg vervelend. Als de regering daar dus het basisinkomen had ingevoerd had je ook als toerist een fijnere vakantie gehad.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:00 schreef HugoChavez het volgende:
Onhaalbaar gelul over http://www.basisinkomen.nl/
Wie schrijft er nou zoiets?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:00 schreef HugoChavez het volgende:
...
Je hoeft niet te solliciteren, je krijgt geen onverwachte huisbezoeken (zoals dit kabinet nu wil invoeren) om 8 uur 's ochtends als je nog onder de douche staat en dus in je blote piemel de ambtenaar moet ontvangen, omdat je anders gekort wordt op je uitkering.
...
Is niet gekopieerd, het is zelf geschreven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je typt (of kopieert) wel een verdomd stuk om je pedofiele voorkeur kenbaar te maken op FOK.
Je hoeft niet een onmogelijk standpunt aan te nemen om te vertellen dat je een pedofiel bent, kan je ook gewoon zo vertellen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Is niet gekopieerd, het is zelf geschreven.![]()
Het is geen onmogelijk standpunt, ik vind het echt een goed standpunt.![]()
![]()
Waarom moeten mensen altijd werken?Er is geld zat, genoeg mensen die inderdaad van werken houden, maar ik heb een hekel aan werken, maar krijg wel te maken met allerlei irritante instanties en kortingen op uitkeringen als je niet 100% medewerking verleent.
Zou ook een mooi idee zijn, bestaat ook al trouwens en heet het Venus-project.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef Buschetta het volgende:
Ik vind het plan om gewoon iedereen een bezem te geven die z'n handje ophoudt veel beter.
En ja vrijwilligerswerk kan daar prima onder vallen. Maar 700 euro zonder vragen of eisen ....
Wat moet jij in een wonderlijke wereld leven Hugo. Misschien ook het geld maar afschaffen en weer gaan ruilen ?
Ah, ook nog intelligente mensen op FOK!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vind het idee van geld besparen door controles niet meer uit te voeren en iedereen standaard maar geld te geven te briljant voor woorden.
Zo werkt het dus echt niet, jochie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
![]()
Waarom moeten mensen altijd werken?Er is geld zat, genoeg mensen die inderdaad van werken houden, maar ik heb een hekel aan werken, maar krijg wel te maken met allerlei irritante instanties en kortingen op uitkeringen als je niet 100% medewerking verleent.
Mensen zoals jou moeten ze helemaal niks geven. Laat je familie maar voor je betalen als je niks wil doen. Laat je familie jou maar corrigeren dat je geen fuck uitvoert. Net als in andere landen.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is het toevallig zo dat mijn gezondheid erg slecht is. Maar ik bedoel ook al zou ik wel gezond zijn, waarom moet iedereen werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen zoals jou moeten ze helemaal niks geven. Laat je familie maar voor je betalen als je niks wil doen. Laat je familie jou maar corrigeren dat je geen fuck uitvoert. Net als in andere landen.....
maar andere mensen moeten wel voor jouw geld werken als je zelf te lui bent om te werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Bij mij is het toevallig zo dat mijn gezondheid erg slecht is. Maar ik bedoel ook al zou ik wel gezond zijn, waarom moet iedereen werken?
Ik geloof niet dat dat de zin van het leven is eigenlijk.
Hoe komt een dier/mens(vroeger) aan eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Bij mij is het toevallig zo dat mijn gezondheid erg slecht is. Maar ik bedoel ook al zou ik wel gezond zijn, waarom moet iedereen werken?
Ik geloof niet dat dat de zin van het leven is eigenlijk.
Waarschijnlijk door te trommelen en te wachten tot er manna uit de lucht valt....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe komt een dier/mens(vroeger) aan eten?
Nee dan begrijp je het idee van basisinkomen niet. Volgens mij is het uiteindelijk ook veel goedkoper dan het huidige stelsel, omdat je die dure ambtenaren niet meer nodig hebt. Bureaucratie is namelijk niet gratis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef Volpez het volgende:
[..]
maar andere mensen moeten wel voor jouw geld werken als je zelf te lui bent om te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |