Zoals ik jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ook mensen die het nooit doen
WIN! 1 van de 5 popfotografie-fotoboeken!
Best veelquote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef Xilantof het volgende:
De inzendingen tot nu toe:
Inzenden wedstrijd popfotografie boeken
Mijn inzending staat er niet tussen? Dit het klopt niet wat je zegt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef Xilantof het volgende:
De inzendingen tot nu toe:
Inzenden wedstrijd popfotografie boeken
Die heb je ook gemaild, zoals in de OP staat?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn inzending staat er niet tussen? Dit het klopt niet wat je zegt.
Ik heb geen foto gevonden in de e-mail (ook niet tussen de spam) zou je hem nogmaals kunnen inzenden?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn inzending staat er niet tussen? Dit het klopt niet wat je zegt.
Ow, ik dacht dat het voldoende was om deze in het topic te posten. Nuja maak ik toch geen kans (foto was ingescand)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gevonden in de e-mail (ook niet tussen de spam) zou je hem nogmaals kunnen inzenden?
Zoals in de openingsposts staat dienen de foto's ingezonden te worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het voldoende was om deze in het topic te posten. Nuja maak ik toch geen kans (foto was ingescand)
psst, ik heb 'm gemaild maar staat nog niet in de ingezonden-foto's-topic :-)quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zoals in de openingsposts staat dienen de foto's ingezonden te worden.
Dus alsnog je foto even inzenden, dan ga je gewoon meedingen!
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:06 schreef punkr1 het volgende:
[..]
psst, ik heb 'm gemaild maar staat nog niet in de ingezonden-foto's-topic :-)
* Sunnythesun sluit achter aanquote:Op maandag 1 februari 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat ook in de rij staan
Die tweede. Maar misschien kun je em nog wat pushen, om em lichter te krijgen?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:06 schreef punkr1 het volgende:
[..]
psst, ik heb 'm gemaild maar staat nog niet in de ingezonden-foto's-topic :-)
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat ook in de rij staan
Maak je niet druk. Dat topic wordt natuurlijk nog bijgewerkt voordat er beoordeeld gaat worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
* Sunnythesun sluit achter aan
Bij de vijfde had ik echt even een "Wauwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef limpix het volgende:
Twijfel.
- knip -
[ afbeelding ]
- knip -
waarom twijfel? omdat ik me helemaal niet thuis voel in dit "soort" fotografie
dat geloof ik wel ja ;-)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maak je niet druk. Dat topic wordt natuurlijk nog bijgewerkt voordat er beoordeeld gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |