quote:Fotowedstrijd Concertfoto’s FOK.NL
Boek: POPfotografie Harry Heuts
Ruim 50 inzendingen waarvan een groot gedeelte op een hoog niveau gezien sfeer, compositie, emotie en techniek. Een aantal met een verrassende invalshoek, het niet voor de hand liggende.
Het juiste moment van afdrukken en de invalshoek heeft uiteindelijk mijn keuze bepaald: Back stage,
On stage en Front stage.
FAVORIETE TOP 15
Afb. 5 - BigBear
Afb. 7 - Mr Spliffy
Afb. 12 - Freud
Afb. 13 - Downpoison
Afb. 14 - Hos
Afb. 16 - Twees
Afb. 26 - Ener-G
Afb. 30 - Ebeaydojraes
Afb. 31 - Noise44
Afb. 32 - AcidFog
Afb. 37 - Didotcicero
Afb. 38 - EchnaDarr
Afb. 51 - Whaley
Afb. 52 - Compumess
Afb. 54 - Umberrella
And the Winners are:
Foto 7 van Mr Spliffy geeft een mooie sfeer weer van een artiest die na een zo te zien heftig optreden, kapot het podium afdaalt, ondersteund door een roadie.
De juiste plek en het goede moment bepalen het andere beeld.
Foto 12 van Freud toont de kracht van de gitarist die losgaat en het publiek voor zich en zijn muziek wil winnen.
Foto 14 van Hos laat de energie zien die in het publiek vrijkomt tijdens een opzwepend optreden. Door het toegepast gebruik van flits, sluitertijd en misschien gevaar voor eigen leven, leverde dit een fraaie plaat op.
Eervolle vermelding voor:
Foto 5 van BigBear met een treffende zwart/wit en kleur-bewerking. Subtiele en creatieve combinatie die de sfeer in de foto versterkt.
Foto 30 van Ebeaydojraes van een zangeres die in haar kleurrijke moment van emotie gevangen is.
Foto 52 van Compumess van Anouk tijdens het contact met haar publiek.
Bewondering voor het werk en de inzet van allen!
Harry Heuts
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Kunnen we de winnende foto's nog ergens bekijken trouwens??
Die zag ik nergens meer staan.. en het is toch leuk om hier een wall of fame van de winnaars neer te zetten??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die staan toch gewoon nog in het inzendingentopic...
Ik beloof je, daar komen we morgen op terug. Daar moeten we ons inderdaad nog even over buigenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef didotcicero het volgende:
Harry bedankt en winnaars gefeliciteerd
En nou moeten de Fot-mods nog in conclaaf over de laatste 2 fotoboeken?
Lijkt me wel maar daar gaat de pr-afdeling over.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gracias! echt Super!!
Ik neem aan dat ik een PM krijg van de week ?
Eerst zullen de overige 2 winnaars nog bekend worden gemaaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gracias! echt Super!!
Ik neem aan dat ik een PM krijg van de week ?

dit is die van mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Kunnen we de winnende foto's nog ergens bekijken trouwens??
verrek is me nu pas opgevallen dat die ook gesigneerd wasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:49 schreef didotcicero het volgende:
Tjek, bij mij gisteren binnen gekomen, gesigneerd en al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |