SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door o.us op 16-01-2010 17:18:47 ]Feyenoord Rotterdam
Ik neem aan dat het niet verplicht is dat ze bewerkt zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:17 schreef Xilantof het volgende:De ingezonden foto moet door je zelf gemaakt en bewerkt zijn.
Je bent niet de enige, spiegelreflexcamera's zijn namelijk helemaal niet toegestaan op alle grote festivals en de meeste concertenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef Ruud het volgende:
Mooi boek, als ik het inkijk exemplaar zo bekijk.
Helaas maak ik nooit foto's bij concerten
Althans, niet met de spiegelreflex. Heb nog wel een zooitje hele slechte festivalfoto's...
Nou ja, ligt er aan de lens denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, spiegelreflexcamera's zijn namelijk helemaal niet toegestaan op alle grote festivals en de meeste concerten
Bewerken is inderdaad niet verplicht. En zoals er ook staat komt er een overzichtstopic met alle ingezonden foto'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef veda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet verplicht is dat ze bewerkt zijn?
Oh enne, worden de foto's nog op fok geplaatst ofzo? Of worden deze alleen bekeken door de fok staff en Harry?
Nice!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef Ruud het volgende:
Dit is denk ik mijn beste concertfoto:
[ afbeelding ]
Hey, niets tegen In Flames héquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
leuk zo met je vinger in beeld.. en ik krijg er ook wel een beetje pijn in mn nek van
Je hoeft niet altijd een backstage pas te hebben om mooie foto's te makenquote:Op zondag 17 januari 2010 05:35 schreef Japsnars het volgende:
Mooie foto's maar je mag er maar eentje insturen. Tevens is het nogal oneerlijk aangezien lang niet iedereen backstage foto's kan maken, laat staan met een spiegelreflex...
van alles wat hier staat zijn er maar 2 vanuit de frontstage. rest is allemaal vrij toegankelijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 05:35 schreef Japsnars het volgende:
Mooie foto's maar je mag er maar eentje insturen. Tevens is het nogal oneerlijk aangezien lang niet iedereen backstage foto's kan maken, laat staan met een spiegelreflex...
quote:
Haha, daarom dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:37 schreef Chanty het volgende:
Niet dat ik kans maak maar het is altijd wle leuk om mee te doen
Welke band is dat ?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, daarom dus.
Deze foto is bijna 2 jaar oud. En nog ingescant ook. Vandaar de baggerkwaliteit.
Maar ik vond hem wel tof.
[ afbeelding ]
Ik zou een foto van em doenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
He, leuk. Ik ga Mike Spreitzer insturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |