abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76895915
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Of anker.
Is nog simpeler qua verandering.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:49:20 #127
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895955
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:45 schreef Choad het volgende:

[..]

Tja, het lag gewoon heel gevoelig. Waren toen boys van 14 of 15 ofzo, kwam er dikke een gast van twee koppen groter haten en tof doen, toen hij het woord 'kankerlijer' gebruikte, flipte mijn mattie. Die dikke jongen lag binnen 2 seconden op de grond en was uitgeschakeld
Heb een keer gehad dat iemand achter me kankerneger riep Dus ik vraag wat zij je toen werd die rood zij die niks Dus ik zeg jawel zij die nee wattan? En toen ben ik ook overgeflipt en het nog ontkennen achteraf ook
pi_76895993
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Choad het volgende:

[..]

Je gaat wel erg simpel voorbij aan het emotionele ervan. Een vriend van mij zijn broertje had kanker en in die periode en erna (broertje maakt het weer goed) kon je bij hem beter niet het woord kanker gebruiken want dan flipte hij Het is ook een hele nare periode en je kunt vrij labiel worden als je je broertje zo ziet lijden en balanceren op de rand van leven en dood. Inmiddels is het weer een aantal jaren geleden en heeft hij er gewoon weer een schild voor opgebouwd, al zeg ik het nog steeds niet waar hij bij is.

Je kunt niet alles zwart-wit en rationeel bekijken, want zo zit de wereld niet in elkaar.
Je kan ook vrij labiel worden van andere woorden. Neemt niet weg dat ik er inderdaad rekening mee zou houden. Het is echter wat anders in het openbaar, want daar kan iedereen gekwetst raken van allerlei woorden. Je kunt niet overal rekening mee houden en het is daarom het beste dat mensen het onderscheid leren maken.

Het is niet fijn leven lijkt me als je door een enkel woord al gekwetst of beledigd bent.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef IJsblock het volgende:
Wat ik in mijn eerdere post al aangaf hoe ik erover dacht, is het wel zo dat ik de humor kan inzien van kankerkachelkees en die kutkersemus-film van Tiny en Lau.
Dat zou ook half niet zo grappig zijn geweest zonder de krachttermen. Maar aan de andere kant zou je kunnen stellen dat als er geen enkel taboe op zou rusten het ook niet grappig zou zijn.
Derevaun Seraun.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:50:56 #129
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76895994
Nee.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:51:10 #130
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_76896000
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Zero17 het volgende:
Het woord kanker staat inderdaad al lang los van de ziekte. Dit maakt het daarentegen niet minder kwetsend of nodeloos shockerend. Ook met godverdomme is het zo. Het heeft al lang niks meer met de uitspraak 'God verdoem mij' te maken, maar nog steeds getuigt het gebruik ervan van onbeschoftheid, zwakte en een grote incapabiliteit om jezelf uit te drukken in de Nederlandse taal. Helaas kent Nederland veel van dit soort mensen, ook op Fok! kom je geregeld zulke josti's tegen. Kijk maar naar damsco.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Soms zie ik in de trein jongeren het woord kanker gebruiken terwijl er tegen over hun een stel ouderen zitten, leg het maar eens aan die ouderen uit dat het woord niet geassocieerd dient te worden met de ziekte waar zij al misschien al verscheidene vrienden aan verloren zijn.
pi_76896021
donthate heeft dit topic al verkankerd...
Doe een luier om je hoofd, want je praat poep.
pi_76896056
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Of anker.
Harde Sjanker
pi_76896059
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef iwrestledabearonce het volgende:
Een verkapte-zie-mij-grappig-zijn.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:53:26 #134
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76896064
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef iwrestledabearonce het volgende:
Dank je voor deze kwaliteits post
pi_76896071
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Soms zie ik in de trein jongeren het woord kanker gebruiken terwijl er tegen overhun een stel ouderen zitten, leg het maar eens aan die ouderen uit dat het woord niet geassocieerd dient te worden met de ziekte waar zij al misschien al verscheidene vrienden aan verloren zijn.
Ik denk dat je ouderen niet moet onderschatten, dat vinden ze waarschijnlijk veel erger.
Derevaun Seraun.
pi_76896079
Ik denk dat één van de weinige voordelen van kanker is dat je kanker mag zeggen.
pi_76896087
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Een verkapte-zie-mij-grappig-zijn.
Een zie-mij-proberen-superieur-over-te-komen type
Doe een luier om je hoofd, want je praat poep.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:55:15 #138
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76896114
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Ik denk dat je ouderen niet moet onderschatten, dat vinden ze waarschijnlijk veel erger.
Dus gewoon lekker kanker roepen er vanuit gaan dat ze het heus wel snappen?
Dacht het toch niet hè.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_76896131
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef donthate het volgende:

[..]

Heb een keer gehad dat iemand achter me kankerneger riep Dus ik vraag wat zij je toen werd die rood zij die niks Dus ik zeg jawel zij die nee wattan? En toen ben ik ook overgeflipt en het nog ontkennen achteraf ook
Hahaha liep je toen strepp ook of niet ? Was zeker niet in Bijlmer anders ben je wel dom om dat te gaan roepen Hij dacht nohh wat heb ik nou gezegd
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76896206
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Een ook nog eens humorloze Fok! user die mijn punt precies illustreert.
Meer had ik niet kunnen wensen.
Kanker op. Je stelt dat mensen die een bepaald woordt gebruiken "zwak" zijn en zichzelf moeilijk kunnen uitdrukken in de nederlandse taal zonder met argumenten aan te komen. Dat is pas zwak.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_76896213
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dus gewoon lekker kanker roepen er vanuit gaan dat ze het heus wel snappen?
Dacht het toch niet hè.
Nuance is het keywoord hier, en dat weet jij ook wel.
Derevaun Seraun.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:02:01 #142
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76896278
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Nuance is het keywoord hier, en dat weet jij ook wel.
Dan alsnog. Ik denk dat ouderen het vervelender vinden als er kanker wordt gebruikt dan als iemand ze iets uit probeert te leggen over dat het los staat van het de ziekte. Ten eerste laat je zien dat je er dan tenminste een beetje 'over na hebt gedacht' en ten tweede laat je door het uit te leggen zien dat je 'rekening met ze houdt'.
Maarja, ik ben sowieso al tegen het gebruik van kanker dus ik vind het moeilijk deze stelling te verdedigen. Maar ik denk dat ouderen het gevoel zullen krijgen dat ze onderschat worden en daar ontzettend van zullen balen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:03:13 #143
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76896318
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef Choad het volgende:

[..]

Hahaha liep je toen strepp ook of niet ? Was zeker niet in Bijlmer anders ben je wel dom om dat te gaan roepen Hij dacht nohh wat heb ik nou gezegd
Haha nee was nadat ik uit gevangenis kwam Liep niet meer strepp toen(is volgens mij maar goed ook )
Werd zo pissig op die idioot maar hij heeft wel flink bloed kunnen slikken zn hele bakkes zat onder het bloed

Maar ja hou niet van discrimineren noem jou ook geen kut witte ofzo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:04:47 #144
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76896368
Het is toch als poepen op straat. Mensen die menen dat woord te pas en te onpas te moeten gebruiken hebben geen enkel gevoel voor decorum. Een sociale stoornis. Je wordt er ook echt een stuk lelijker van. Ik krijg altijd zin om zo'n Vollidiot in de bek te spugen zodra ie voor de derde keer in één zin weer een kanker uitrochelt.

Een teken van een gebrek aan opvoeding. Gecultiveerd neanderthalerschap. Sommige mensen zijn daar trots op. Je weet in elk geval met wat voor laag volk je te maken hebt. Niet meer te redden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76896404
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha nee was nadat ik uit gevangenis kwam Liep niet meer strepp toen(is volgens mij maar goed ook )
Werd zo pissig op die idioot maar hij heeft wel flink bloed kunnen slikken zn hele bakkes zat onder het bloed

Maar ja hou niet van discrimineren noem jou ook geen kut witte ofzo
Kijk jongens, een neger die net uit de gevangenis komt en dan gelijk iemand kapot slaat. Hoe origineel.
Derevaun Seraun.
pi_76896406
Ga een leven zoeken.

Het is kwetsend voor je, goed! Leer nou eens eindelijk als volwassene dat het leven soms hard is en leer er mee te leven in plaats van pussy te doen.

Kanker.

(En nee dit heeft niets met stoer doen te maken maar met opgroeien in plaats van mammie te roepen elke keer dat iets dat je niet aanstaat gebeurt)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:08:20 #147
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76896436
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Kijk jongens, een neger die net uit de gevangenis komt en dan gelijk iemand kapot slaat. Hoe origineel.
Euh wat heeft me afkomst er mee te maken? als iemand jou kk witte noemt word je toch ook boos?
pi_76896444
Karel van Anker.
pi_76896460
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef donthate het volgende:

[..]

Euh wat heeft me afkomst er mee te maken? als iemand jou kk witte noemt word je toch ook boos?
Een topic openen en vervolgens zelf je niet in bedwang kunnen houden.
pi_76896465
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef donthate het volgende:

[..]

Waarom wordt je überhaupt boos als iemand je wat noemt..
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')