Ik heb een half jaar geleden een hele vage droom gehad. Ik was zo in een of ander dorp, met allemaal mensen in een groot gebouw. Opeens voelde je dat de sfeer heel bedrukt werd, heel veel dreiging. Wat bleek, toen ik door het raam keek, stonden er buiten allemaal skeletten. Ze zaten in auto's rond te rijden op een grasveldje en maakten heel veel lawaai. Gewoon terroriseren, en iedereen binnen werd heel erg bang.
Ik dus binnen vragen wat er allemaal aan de hand was. Bleek dus dat die plek vervloekt was, en er dus mensen en skeletten naast elkaar leefden. Er was wettelijk vastgelegd dat ze elkaar niet lastig mochten vallen. Echter, als een skelet je zou doden, zou je er ook een worden. Die skeletten wilden dus door mensen te doden aan een meerderheid komen, om alle regels naar hun hand te zetten.
Alleen konden ze dit niet openbaar doen, want dat was tegen de wet. Bleken ze dus het hele dorp te hebben afgezet, en zelf alle grensposten te beheren. Als je uit het centrum van het dorp weg ging als mens, werd je aan de rand van het dorp afgemaakt, en niemand kon het zien. Het eindigde in een trein, waarmee ik het dorp uit wilde komen, waarin ik door skeletten werd achtervolgd, toen werd ik wakker.
Ik schrok vooral van de hoeveelheid logica die er in die droom zat (afgezien van levende skeletten dus).
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"