Jij droomde dat je Bruce Willis was in The Sixth Sense.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Haha.
Ik droomde een keer dat ik precies voor mijn school werd aangereden. En toen kwam iedereen om me heen staan.. en ik keek toe. Ik was dood. En toen probeerde ik mijn vrienden te vertellen dat ik er nog was, maar niemand ziet natuurlijk een geest.Toen kwam er een meisje die me wel zag, en toen liep ik met haar mee.
Dat is echt de meest bizarre droom die ik ooit heb gehad. Dat gevoel, dat je dood bent en niemand je (geest) ziet, is zo raar..
Vliegen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:39 schreef Schunckelstar het volgende:
ik droom echt vaak over vliegen, wat op zich niet zo vreemd is aangezien iedereen dat wel heeft geloof ik, maar de manier waarop is wel vreemd.
ik moet dan eerst heel hard tegen de wind in rennen, dan springen en mijn armen uitslaan en dan word ik door de wind opgetild zeg maar
die van mij ook...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef La_Vita het volgende:
Mijn dromen zijn allemaal te bizar voor woorden
Je bent niet gek, je bent een vliegtuig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:39 schreef Schunckelstar het volgende:
ik droom echt vaak over vliegen, wat op zich niet zo vreemd is aangezien iedereen dat wel heeft geloof ik, maar de manier waarop is wel vreemd.
ik moet dan eerst heel hard tegen de wind in rennen, dan springen en mijn armen uitslaan en dan word ik door de wind opgetild zeg maar
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent niet gek, je bent een vliegtuig?
Dat lijkt me ook wel eens vet zo'n droom, en de volgende keer dat ik dan in Utrecht kom dat ik plots alles weet te zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 04:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een bed lag midden op de stoep ergens in Utrecht. Aanwezig was ook mijn laptop. Toen ben ik de bus ingegaan, en toen wilde de chauffeur niet terugrijden voor mijn laptop en liep ik in mijn badjas door Utrecht.
Je voelt je wel de hele droom kut, omdat je gewoon voor lul loopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel eens vet zo'n droom, en de volgende keer dat ik dan in Utrecht kom dat ik plots alles weet te zijnAangezien ik alleen nog maar hoog catherijne enzo maar gezien heb
maar dan kun je nog wel fok!kenquote:Op zondag 17 januari 2010 04:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een bed lag midden op de stoep ergens in Utrecht. Aanwezig was ook mijn laptop. Toen ben ik de bus ingegaan, en toen wilde de chauffeur niet terugrijden voor mijn laptop en liep ik in mijn badjas door Utrecht.
Jah dat geloof 'k ook wel jaquote:Op zondag 17 januari 2010 05:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je voelt je wel de hele droom kut, omdat je gewoon voor lul loopt.Vervolgens word je overspannen wakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |