http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=608476quote:Nederland opnieuw in de ban van voetbalplaatjes
Zaandam, 16 januari 2010 - Nog één week en dan is het zo ver. Dan kan heel Nederland weer voetbalplaatjes sparen. Op maandag 25 januari geeft Albert Heijn de aftrap voor een nieuwe spaaractie waarbij voetbalhelden uit de Eredivisie de hoofdrol spelen. Dan breekt het moment aan waarop de verzamelwoede weer volop kan losbarsten. Klanten krijgen bij elke 10 euro boodschappen een zakje met vijf voetbalplaatjes en kunnen zo alle sterren van de Eredivisie sparen. Natuurlijk is er een gloednieuw, prachtig vormgegeven verzamelalbum dat dit keer een kijkje geeft in de kleedkamers van de Eredivisieclubs. Nieuw is het online verzamelalbum op ah.nl/voetbalplaatjes en de mogelijkheid via een speciale Hyves-tool plaatjes te ruilen met vrienden. En voor iedereen die niet kan wachten tot 25 januari wordt nu al een tipje van de sluier opgelicht op www.ah.nl/previewvoetbalplaatjes.
Kon je vorig jaar ook al.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef drummerdude het volgende:
Het album ziet er erg tof uit, de spelers hebben hun eigen hoekje mogen inrichten, en er staat wat extra informatie bij over elke club. Ook kan je nu je favo top 11 maken, met de stickers.
Glasplaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:29 schreef fredjanssen het volgende:
Schijnbaar staat Reis niet op een plaatje maar op een kookplaat....
Daar ga ik vanavond eens mee aan de slag. Had me er voor geregistreerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Rucebo het volgende:
Je kunt ook via de site van AH bijhouden welke je (dubbel) hebt en welke je nog moet...
Dat kan hier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:59 schreef drummerdude het volgende:
Is er al een ruiltopic? Of doen we dat hier?
kwam ik een beetje laat achter, nu heb ik dus alle achterkantjes weggegooidquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Rucebo het volgende:
Je kunt ook via de site van AH bijhouden welke je (dubbel) hebt en welke je nog moet...
Je spaart ze echt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond eens mee aan de slag. Had me er voor geregistreerd.
Idem hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:55 schreef DeTolk het volgende:
Alhoewel ik zelf niet bewust spaar, krijg ik uit alle hoeken en gaten plaatjes toegestuurd
Album is al bijna voor de helft vol, en heb nog geen euro eraan besteedt
Wat jij wilquote:Op maandag 8 februari 2010 23:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor zulke dingen ben je nooit te oud.
Heb 'm precies halfvol nuquote:Op maandag 8 februari 2010 23:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor zulke dingen ben je nooit te oud.
Ik heb wel een zakje met maar vier plaatjes erin gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef RockGod--- het volgende:
Is het al iemand, net als mij, "gelukt" om twee identieke zakjes te bemachtigen? Overigens heb ik Ahaoui al vijf keer en ik heb nog niet zo gek veel zakjes gehad.
Ik heb nauwelijks PSV'ers. Manolev nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
Ik hebManolev
nu al 8 keer, die gast zit in ieder zakje.
Ik had in de 5 pakjes tot nu toe geen PSV-ers maar al wel 2x het Heracles logo en 2 Ajaciedenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks PSV'ers. Manolev nog helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |