je bent al moeilijk te volgen, waar doel je nu op?quote:
To Much Informationquote:Op zondag 17 januari 2010 02:21 schreef kitao het volgende:
[..]
waar is dat focking woordenboek ook al weer ?
eigenlijk nergens op , t is een woordspeling meer nietquote:Op zondag 17 januari 2010 02:28 schreef Thrust het volgende:
je bent al moeilijk te volgen, waar doel je nu op?
geen MIT dus , die bollebozen hebben altijd te weinig info.quote:
wat ben je weer heerlijk gastvrij Cynthiaaquote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn logee slaapt op de grondIk lig in bed
Niet samen in bedquote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn logee slaapt op de grondIk lig in bed
Jouw opmerking over masturberen was TE veel informatiequote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
geen MIT dus , die bollebozen hebben altijd te weinig info.
ps : aan welke info schiet jou het tekort ?
Ik heb aangeboden om tegen haar aan te kruipen, dat vond ze goed, en later krabbelde ze terugquote:
Wist niet precies de relatie die je met de persoon hadquote:
ach , ik had ook kunnen zeggen :quote:Op zondag 17 januari 2010 02:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw opmerking over masturberen was TE veel informatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rukken doe ik niet veel aan , ik heb drie vriendinnen die ik overigens wel veels te weinig zie...
megalomaniac
Komt bij mij ook niet in bedquote:Op zondag 17 januari 2010 02:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is een soort van vriend van mij.. Ik ken hem via mijn ex. En die komen dus niet in mijn bed te slapen...
En is een buurman in je bed niet weird?![]()
nee hoor , ze zeggen altijd " even bij de buurvrouw langs wippen "...quote:Op zondag 17 januari 2010 02:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is een soort van vriend van mij.. Ik ken hem via mijn ex. En die komen dus niet in mijn bed te slapen...
En is een buurman in je bed niet weird?![]()
truste Cyntiaa , ik zal je niet vergeten en ook toevoegen aan mijn favorieten , dat heb je wel verdiend.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij ligt op een eenpersoons
Ik in mijn eigen bedje.. sluit nu ook zo af,slapen!Darlings!
Aan je favo's? hihi..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
truste Cyntiaa , ik zal je niet vergeten en ook toevoegen aan mijn favorieten , dat heb je wel verdiend.
tot gauw hoop ik.
kusje op je kutje..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Aan je favo's? hihi..
slaap lekker Kitao! Tot later in een nw topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |