Dat kun je ook uit het adres afleiden. Als het wel wat is hoef je niet nog een keer om gegevens te vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , als het kengetal bijvoorbeeld 0596 is dan mag het adres achterwege blijven , dan kom ik toch niet , is veuuls te ver weg.
dat zoeken we op ....op de harde schijf.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat klachtjeEn ik klier ook maar wat.. Dat krijg je op dit tijdstip!
Het vriendinnetje wat zou komen is heteroMaar toch jammer, had graag een drankje en dansje gedaan!
en jij denkt dat krengetje meteen haar adres op fok rond gaat strooien ?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef MissMSX het volgende:
Dat kun je ook uit het adres afleiden. Als het wel wat is hoef je niet nog een keer om gegevens te vragen
sorry , ik interpreteerde het zo dat je een lesbische relatie had , maar eenmaal teruggekeken zie ik nu dat het voor tweeerlei uitleg was op te vatten en dat je slechts antwoord gaf op mijn opmerking over naar het café gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat klachtjeEn ik klier ook maar wat.. Dat krijg je op dit tijdstip!
Het vriendinnetje wat zou komen is heteroMaar toch jammer, had graag een drankje en dansje gedaan!
Er bestaat ook nog zoiets als mail/MSN/etc.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef kitao het volgende:
[..]
en jij denkt dat krengetje meteen haar adres op fok rond gaat strooien ?
Subtielquote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik interpreteerde het zo dat je een lesbische relatie had , maar eenmaal teruggekeken zie ik nu dat het voor tweeerlei uitleg was op te vatten en dat je slechts antwoord gaf op mijn opmerking over naar het café gaan.
dus je bent hetero en single ?
zij nodigt mij uit , vind je dan niet dat krengetje daar achteraan een pm zou kunnen/moeten sturen ?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:24 schreef MissMSX het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als mail/MSN/etc.
En jij hetero en bezet. Zeg je zelf.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik interpreteerde het zo dat je een lesbische relatie had , maar eenmaal teruggekeken zie ik nu dat het voor tweeerlei uitleg was op te vatten en dat je slechts antwoord gaf op mijn opmerking over naar het café gaan.
Bi en Single, mag ook hé?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
er is altijd wel een gaatje in mijn agenda te vinden * - 2quote:
van mij mag alles , ik ben lid van sap....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Die puntentelling die je jezelf geeft is wel heel optimistisch niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:33 schreef kitao het volgende:
[..]
er is altijd wel een gaatje in mijn agenda te vinden * - 2
hallo trouwens , leuk dat je er weer bent , ben je net thuis of uit je bed gerold ?
thnx , is een stuk goedkoper in ieder geval...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die puntentelling die je jezelf geeft is wel heel optimistisch niet?
Ik ga slapen... succes met chickies scoren op internet ipv in het café.
hete thee , geniet zequote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn theevisite is er.. Later wel terug!
waar is krengetje eigenlijk gebleven , is ze onder de tafel gerold naast de lege fles cognac ?quote:
Gezellige visitequote:
wat een flapdrol.....quote:Op zondag 17 januari 2010 02:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, not! Ik drink mijn appelsapje op, mik een matras hier neer en hij kijkt maar..
Lijkt me wel zo verstandig, op de grond liggen is slecht voor je rugquote:Op zondag 17 januari 2010 02:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, not! Ik drink mijn appelsapje op, mik een matras hier neer en hij kijkt maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |